7,7

11 reviews over Hotel Lamon in het Nederlands

Prima maar beetje jammer van het personeel..

Marloes, 3-8-2016

Dit hotel was eigenlijk echt prima. We hadden een (naar het schijnt) gerenoveerde kamer die er prima uitzag, erg netjes was en een lekker balkon had. Het ontbijt was prima en vooral het buitenterras van het hotel was fijn. Ook het zwembad was (klein maar) erg fijn. Voldoende ligbedden, in ieder geval voor het moment dat wij er waren. Echter, het personeel kwam op ons erg sarcastisch en onvriendelijk over. Bij de receptie zat niemand en het voelde een beetje alsof je blij mocht zijn dat je er mocht overnachten. Geschreeuw met de schoonmaakdames door de centrale hal gebeurde zonder moeite. Ook in het restaurant werd vrij bot gedaan.. Al met al niet een geweldig gevoel. Locatie geweldig, prima, maar niet voor langere periode wat mij betreft..
Gereisd met partner in juli 2016

hotel, perssoneel, ontbijt....echt prima

Ans, 4-8-2015

alleen de kamer, had kamer nr 2, hele dag stank van de viswinkel, bah. daar door 1x niet ontbeten, gewoon naar van de stank en 1x ontbijt "eruit "gegooid door de stank, kamer op zich was prima, maar die stank......vorig jaar kamer nr 1 gahed...de hele dag tegen het wasgoed van het hotel aankijken
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Veel van verwacht, maar viel tegen

E.R. Klok, 9-9-2014

Wij hadden de pech dat we een week in een oud appartement moesten verblijven in een verder compleet gerenoveerd hotel. Ondanks herhaald vragen kon er niets aan gedaan worden. Oude kamers, keiharde bedden, oude keuken met la die uit elkaar viel en muf ruikende keukenkastjes en natuurlijk de piepkleine badkamer zonder douchegordijn. Jammer, want voor de rest is het een leuk hotel, lekker, gevarieerd eten (enorme porties! en goed van smaak), prima locatie, maar voor kinderen niet veel te beleven. Ga vooral lekker duiken!
Gereisd familie in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lamon** bij :

schoon hotel met heel vriendelijk personeel.

a.tap, 19-6-2014

heerlijk ontijt met ruime keuzes, kamer prima alleen de plaats van de kamer was heel slecht, had kamer nr. 1, keek bijna de hele dag naar het wasgoed (op ca 4 meter afstand), viswinkel op ca 15 meter afstand waardoor er het er regelmatig naar vis stonk
Gereisd alleenreizend in juni 2014

Zo lekker rustig

B. Namaja, 18-8-2013

Ik en mijn zoontje hebben erg genoten van onze vakantie in de kleine overzichtelijke dorpje Plakias. Hotel Lamon is zeker een goede keuze. De kamer was schoon en netjes, er werd vaak en goed schoongemaakt. Het personeel was erg vriendelijk en namen de tijd als wij een vraag hadden. Wij voelden ons meteen thuis hier en hadden meteen vrienden bij. Het ontbijt-buffet en het eten was heerlijk. S'avonds en soms overdag stond er vaak een harde wind in de baai van Plakias wat minder was.. Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt en elke dag was strandweer. Wij komen zeker terug naar het Lamon Hotel, die ligt echt perfect tegen de strand aan.
Gereisd familie in juli 2013

Leuk persoonlijk hotel op prima plek

Caroline, 4-7-2013

Normaal gesproken ga ik naar 5* all inclusive resorts, maar ik wilde het even helemaal anders, en dit leek me een prima optie om als alleen reizende vrouw naar toe te gaan. Ik had zeer lastminute geboekt, en het hotel had geen 1-persoonskamer meer, dus kreeg ik heerlijk een grote studio met kitchenette op de begane grond. Douchen zonder gordijn en ophangsysteem voor de douchekop is even lastig, maar went snel.

Omdat ik geen zin had om uit eten te gaan alleen had ik halfpension geboekt; dit heeft me aangenaam verrast: elke avond 4 gangen, de ene avond beter dan de andere, maar altijd smaakvol en genoeg!

Lekker karafje rode wijn erbij, goede bediening, wat wil je nog meer!

Wat ik niet verwachtte is voor de bedjes op het strand te moeten betalen als gast van het hotel, maar dit is eigenlijk mijn enige kritische noot verder is het een aanrader voor als je een rustige vakantiebestemming zoekt.

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Goed Hotel ,op een rustige plek

Ella1958, 27-6-2013

Word heel goed onderhouden ,schoon ,zeker voor griekse begrippen ,geweldig kamermeisje wat echt haar best doet om er ook wat leuks van te maken met een bloemetje erbij uit de tuin Helaas waren er geen bedjes op het strand voor/van het hotel zelf ,wel heb ik heerlijk bij het zwembad kunnen liggen op een bedje ,met af en toe een wel echt koele duik omdat het zwembad door de zon verwarmd moet worden Kamer nr 6 is een mini-appartement op de begane grond en lekker koel ,matrassen hadden wel ietwat luxer mogen zijn ,want nu voel je echt de spiralen Personeel verder is echt heel vriendelijk en beleefd en doet zijn uiterste best voor een aangenaam verblijf Het ontbijt vond ik heel uitgebreid ,zeker met de heerlijke zelfgebakken cakes van de keuken-dames erbij en niet te vergeten het terras met het prachtig uitzicht op zee waarbij je het allemaal nuttigt ,wel jammer dat de entourage moderner is geworden en wat minder de kretaanse sfeer weer geeft.
Gereisd alleenreizend in juni 2013

fantastische ligging

jos, 28-12-2012

fantastische ligging op terras bij het ontbijt alleen een straat voor je en een strandje en dus een wijds uitzicht op de baai. Plakias is een klein plaatsje als je wat zien wilt huur dan vervoer, is ook wel makkelijk als het hard waait, dan 3 kwartier rijden met de auto naar noordkant eiland daar meestal geen wind. hebben hier alleen ontbeten en s'avonds gedronken, was een goed ontbijt, wel elke dag hetzelfde maar genoeg.
Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldige plek, heerlijk! Om terug te komen!

pascalkappert@casema.nl, 4-9-2012

Wij zijn eind mei wegens overboeking van oasis plakias van touroperator bij lamon terecht gekomen. Met 4 personen 4 eenpersoonskamer geboekt en gekregen( 2 pers kamers) Kamers niet groot maar in orde, en als er iets was werd het geregeld. Ligging prachtig. Ontbijt ok niet speciaal. Andere dingen zoals eten en drinken prima. ook altijd iets bij de borrel gekregen. Personeel en schoonmaak goed ober overdag wat stug in de avond prima jongen. Eigenaren zitten er vaak met kinderen tot laat, was wennen maar tegen het einde kregen wij borrels en zoenen. Zwembad prima om af te koelen. Veel goede restaurantjes in de buurt( loop ook eens naar achter) Buurt met goede bestuurder en auto goed te verkennen. Zuid Kreta is gemoedelijker mooier en goedkoper!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Eenvoudig hotelletje in Plakias

Chris , 7-8-2011

Hotel Lamon ligt midden in Plakias. Vanuit de kamers op de eerste verdieping heb je een prachtig uitzicht op de baai van Plakias. De hotelaccomodatie is uiterst eenvoudig. Wanneer het warm is kan het op de kamers echt heet worden. Een piepklein zwembad. Het strand is smal, maar oostwaarts heb je op enkele honderden meters een prachtig zandstrand. Hotel Lamon heeft zowat het beste terras van Plakias. Heerlijk om er een koffie of aperitief te drinken. Héél vriendelijke bediening.
Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lamon** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamon in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lamon scoort een 7.71 uit 10 op basis van 12 reviews.