Appartement Helios ***

8,4

26 reviews over Appartement Helios in het Nederlands

Genoten

Miriam, 22-7-2010

Was misschien een tikkie verouderd, maar keurig schoon. Veel ruimte voor ons twee. Vriendelijk personeel. Een kleine aanrader, zorg voor vervoer -> auto/scooter. Want van het OV kan je echt niet op aan en is net te ver weg van de echte 'bewoonde' wereld. Maar wat een uitzicht. Heerlijk dat er een zwembad is, maar wel aan de koude kant. Maar als het zo warm is zoals het op Kreta kan zijn, dan merk je het (bijna) niet.
Gereisd met partner in september 2007

Zeer plezierig verblijf! Aanrader!

Marc, 8-3-2009

Bedacht me vandaag dat ik vergeten was dit appartement te beoordelen. Toch maar wel even doen, want dat verdienen ze wel. Zeer ruime en koele kamer. We hadden twee ruime kamers voor ons twee en een keuken. Aan beide zijden een balkon, dus zowel 's morgens en 's avonds konden we heerlijk op een balkon zitten. Mooi uitzicht op de zee. Erg gastvriendelijk personeel en erg plezier aanwezig is Cristos, aardige kerel die zorgt voor de nodige goede muziek en vermaak. Heeft ook veel nuttige reistips, vraag hem maar. Prima zwembad, goed onderhouden. Lopen naar de stad kan, met een taxi heen en terug is ongeveer 14 euro max. Mooie uitval basis als je met een auto de kustlijn wil ontdekken. Scheur vooral even naar het zuiden en bezoek het eiland Chrissi. Was top vakantie. Dit jaar gaan we een ander deel van Kreta bekijken. Maar als het aan mij ligt komen we snel nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2008

Zeer gastvrij

Muriel, 17-11-2008

Wij zijn hier 2 weken geweest (2 jaar geleden) en hebben genoten van de rust, de sfeer en vooral de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaar. Een aanrader als je niet midden in de drukte van Agios Nikolaos wilt zitten.
Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Helios bij:

Uitstekend complex voor een geslaagde vakantie

J en J, 15-10-2008

We zijn hier al 2 keer op vakantie geweestin dit complex, en het is zeer goed bevallen, zou zo weer terug willen.
    Gereisd met partner in oktober 2008

Anton en Lies, 18-2-2008

Prima appartement met een fantastisch uitzicht op zee. Dicht bij de mooie plaats Ag.Nikolaos (loopafstand). Veel terasjes, strandjes en restaurants in de buurt. De kamer zelf was verouderd en donker. Je kunt buiten in de tuin, prima zitten. Zwembad ook in orde. Voor kinderen geen voorzieningen aanwezig.

Gereisd familie in februari 2008

Ruud en Suzanne, 28-9-2007

Wij zijn net een week terug. Een weekje vakantie doet altijd goed, maar het complex en vooral de ligging ervan stelde ons teleur. Helios ligt aan een zeer drukke weg. Je bent afhankelijk van de bus of een dure auto als je wat wil zien. Een scooter was voor ons geen optie omdat de wegen superglad zijn. Dus gezellig toeren is er niet bij. De bedden zijn keihard! het appartement is erg donker en somber. Wij gaan hier in ieder geval niet meer heen.

Rob & Marjan, 27-9-2007

Wij zijn al jaren fervente Kretagangers en zijn daar altijd te vinden in het voor- en naseizoen. Wij hebben ook in verschillende locaties verbleven. Helios kenden wij qua locatie wel, maar hadden er nog nooit verbleven. Het was dus een gok voor ons maar een beste. Het appartement was ruim en van alle gemakken voorzien, althans de kamer die wij hadden. Een prima prijs/kwaliteit verhouding. De ligging is goed - maar dan wel zorgen voor eigen vervoer - met links Elounda en rechts Agios Nikoloas. Binnen 10 minuten ben je zowel in Elounda als in Agios.

Om de locatie te bereiken is het wel een aantal trappen lopen; voor ons was dat geen probleem.

Iedere keer verlaten wij Kreta met weemoed dus bij leven en welzijn gaat dat ook in 2008 door.

Robin & Miriam (room 6), 26-9-2007

Wij zijn net terug van 8 dagen Helios.

Genoten hebben we.

Ons appartement van ruim en keurig.

Een beetje gedateerd misschien, maar PRIMA in orde. Elke dag werd het apt schoongemaakt en elke dag opgemaakt bed (muv zondag).

Het personeel is echt SUPER!

Voor Mike en zijn nicht (aldus Mike) was geen moeite te veel en dat zelfs aan het eind van het seizoen (na al 7 maanden elke dag werken!).

MIKE WE LOVED IT AT HELIOS... WE WILL BE BACK!

OUR COMPLIMENTS!

1 aanrader, huur vervoer als je niet alleen aan het strandje (vlakbij) of aan het zwembad wil liggen, want van het OV kun je echt niet opaan... maar als het rijdt, dan is dat ook goed te doen en heel voordelig.

Marcel, 11-9-2007

Zeer prettig en vriendelijke eigenaren, goede sfeer tussen de aanwezige vakantievierders, mooie rustige ligging en vlakbij Havania Beach en verschillende restaurantjes.

Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een rustige vakantie in een zeer plezierige omgeving.

De appartementen zijn simpel maar ruim. Wel weinig stopcontacten, geen tv op de kamer en kleine keuken.

Daarnaast niet geschikt voor mensen die lastig te been zijn ivm de vele trappen.

Ik vond het er werkelijk zeer prettig te verblijven en is zeker voor herhaling vastbaar.

Gereisd alleenreizend in september 2007

Mirjam & Frans, 30-8-2007

Wij zaten op de benedenverdipeing en haddennog net een beetje zicht op de zee.De kamer was prima alleen 1 bed lag echt niet lekker, net of er keien in het matras zaten. Keuken is niet echt ideaal om te koken en ons doucegordijn was net te kort om in de doucebak te hangen dus na iedere doucebeurt was de badkamer nat. Verder zijn ze er erg vriendelijk en altijd bereid om je te helpen.

Strand is 600m lopen.

Zeker een appartement om naar terug te gaan!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Helios bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helios in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Helios scoort een 8.38 uit 10 op basis van 26 reviews.