Appartement Piskopiano Village ***

8,2

160 reviews over Appartement Piskopiano Village in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Andrea, 5-9-2017

Ons appartement was prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Inrichting is eenvoudig. Schoonmaakvoorwaarden waren onduidelijk vooraf, alleen vuilnisbak en toilet emmer waar wc papier in gegooid moest worden legen is naar mijn idee geen schoonmaken maar maak ik absoluut geen probleem van. Wij waren vanuit eerdere vakanties gewend dat de afwas gedaan werd en wc papier aangevuld werd tijdens de schoonmaak maar dat gebeurde dus niet. Als je dat weet is er niets aan de hand. Duidelijke communicatie daarover zou al een hoop schelen. Wij hebben door een misverstand maar 1 keer schone handdoeken gekregen maar toen we dat aangaven werd daar helemaal niet moeilijk over gedaan en kregen we gelijk schone. Het is een leuk opgezet complex, kleinschalig en gezellig. We zijn hier 10 dagen geweest en hebben genoten van Kreta, het eten, het zwembad, de vriendelijke eigenaren en het prachtige weer. Helemaal uitgerust thuisgekomen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt fantastisch

Marco, 7-8-2017

Zeer vriendelijk voor de gasten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kan beter

Hans, 4-7-2017

Wij waren hier 11 dagen. Het appartement is inderdaad schoon, maar er wordt niet elke dag schoongemaakt. Alleen de vuilnisemmer waar het toiletpapier in moet wordt elke dag geleegd. Handdoeken werden in die 11 dagen maar 2 keer vervangen. Echt te weinig. Badmatje helemaal niet. Badkamer zeer klein. Je kunt niet douchen zonder het toilet helemaal nat te maken. WC rol houder lag op de grond, werd niet gemaakt. Personeel doet aardig maar dit lijkt niet gemeend. Maakt verder niet uit, want we kwamen er alleen om te slapen. Wijntje aan het zwembad EUR 4 en een kleine griekse salade EUR 6. Veel te duur voor hier en veel goedkoper in het dorp. Daar heb je voor EUR 5 een karaf van een halve liter wijn en een grotere salade voor dezelfde prijs. Jammer, want zo verliezen ze business. We hadden dit appt geboekt omdat alle andere vol waren. Alleen om die reden zouden we er weer boeken.
Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf gehad

Erwin van klaveren, 29-9-2016

Mooi appartement, centraal gelegen, erg schoon, leuk personeel. Zwembad was alleen een beetje koud, vooral voor kleine kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

wat een leuk complex en hele lieve mensen!

Inge, 31-8-2016

Ieder een, ook in de omgeving, is heel vriendelijk. Je voelt je welkom! Het complex is heerlijk. Genoeg ligbedden, en niet te druk in het zwembad. Helaas voor mijn grotere kinderen niet veel andere kinderen aanwezig (eind aug

Het appartement was super. Wij hadden een heel groot terras, slaapkamer en bedden waren prima! Voor de Wifi moesten wij aan het eind van het terras staan, verder netjes en schoon! Wij hebben een week heerlijk geluierd! .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch verblijf gehad.

Rita, 9-8-2016

Heerlijk complex in een klein dorpje dichtbij Chersonissos.

Aardige en vriendelijke medewerkers. Met 2 zwembaden en genoeg ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

gewoon super

fam vaesen, 2-10-2015

zeer aangenaam verblijf zeer vriendelijke mensen . hadden apartement met aparte slaapkamer in. enige eventuele minpuntje voor ons mocht keuken iets uitgebreider zijn . Voor de rest ligging faceliteiten alles gewoon super.
Gereisd met partner in september 2015

Het is een mooi gelegen appartement.

Carla Root, 5-9-2015

Mooi appartement. Heel schoon en een mooie grote kamer. Uitzicht over zee. Ik kreeg het idee dat we een soort bruidsuite hadden. Het enige wat wat minder was, was de wifi. Die werkte niet optimaal. Wel mooi gelegen vlakbij de restaurantjes en een klein stukje lopen naar Koutouloufari. Al met al een prettig verblijf geweest. In 2009 hadden dit appartementencompex ook al bezocht.
Gereisd met partner in mei 2015

goede accommodatie

klaas, 10-8-2014

Piskopiano Village was een goede verblijf accommodatie en heeft een mooie ligging met perfect uitzicht op zee. Het strand kon je niet zien dat ligt te ver weg vanaf het appartement. 15 min naar beneden lopen en iets langer de berg terug oplopen is te doen. Taxi kan worden geregeld tegen prijsafspraken welke bij receptie ter inzage liggen. De eigenaar en zijn personeel van het complex zijn zeer vriendelijk. Wifi alleen bij zwembad of net buiten eigen appartement maar binnen geen bereik te verkrijgen. De matrassen zijn een soort van boxspring idee, eigenlijk behoort voor het goede liggen een ander matras erboven op te liggen want na bijna twee weken zitten de ijzeren veren in je rug.

Het eten in de restaurantjes boven in Piskopiano en beneden in Hersonissos is zeer goed te doen. Starbeach en het naast gelegen zandstrand en het Aquapark zijn mooie uitstapjes voor het gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie Plek, rustig gelegen

Alicia, 29-7-2014

Goede accommodatie voor Griekse begrippen.je leeft de hele dag buiten dus ja wat heb je nodig.

Schoonmaaksters komen iedere dagschoonmaken en je vuil op halen 2 super vrouwen.

Personeel super vriendelijk en behulpzaam, eigenaar is aardig man kan beetje hard schreeuwen praten maar niet tegen zijn gasten meer als tie denken wij wat moet regelen,

Wifi niet in de kamer aanwezig ook zeggen sommige aanbieders dat.

mooi omgeving koutelafari en oud chersonisos prima te doen mooi wegen en straatjes en dorpjes.

Lopen naar chersonisos prima te doen, heuvel af en op allemaal prima ja warn maar wat wil je met 34 graden, via achterkant van het complex kan je zo naar benden sla je een heel groot deel over mooie kerk in piskopiano zelf en mooi oud museum.

voor de restaurantjes moet je wel boven blijven mooie en heerlijke!!

onder andere Patriko, Mezes deze bevinden zich in koutelafari, benden is in chersonisos is het erg druk ook leuk en lekker om keer te gaan eten maar sommige zijn erg opdringerig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Piskopiano Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Piskopiano Village in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Piskopiano Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Piskopiano Village scoort een 8.23 uit 10 op basis van 164 reviews.