Appartement Maria ***

7,6

16 reviews over Appartement Maria in het Nederlands

Lekker knus

Steef & Dieuwer, 4-8-2010

We hadden een vrij klein appartement maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben op de begane grond gezeten dus we hadden een terras aan het zwembad. En langs ons appartement zat een trapje naar een soort van dak terras. Gemoedelijk appartementje. De weg naar beneden is opzich goed te doen licht eraan wat je gewend bent. Neem ook een kijkje bij het aquarium die je tegen komt op de weg naar het centrum. Super lieve mensen werken daar met een hart voor dieren!
Gereisd met partner in juli 2005

Mooi gelegen complex

Janny en Eim, 21-7-2010

Leuk en gezellig complex, mede door Maria, Catherina, en niet te vergeten "Oma"die zorgen voor alles wat je nodig denkt te hebben.
Gereisd met partner in september 2009

Fantastische vakantie

martijn, 15-8-2009

Als je op vakantie wilt, moet je naar DIT appartement gaan !

De eigenaar, dochter en oma zijn ontzettend aardig en lief, ze kunnen fantastisch koken! met spullen vaak uit eigen moestuin! Bij het barretje kan je eten voor 30 euro voor 4 personen (hoofdgerecht + drankjes + gratis toetje.)

Om de 2 dagen worden schone handdoeken en word het appartement schoon gemaakt. Heerlijk zwembad waar je ook lekker kan zonnen! Supermarktje is 5 meter lopen. Het centrum van Piskopiano is hooguit 100 meter lopen en je kan hier leuk winkelen en heerlijk eten!

Naar benede lopen naar Chersonissos is ook goed te doen, terug weg is het misschien beter om een taxi te nemen (7 euro maar!)

Omdat er niet zo heel veel mensen waren hadden we het gevoel alsof we een Prive zwembad hadden, als we drankjes kochten werden die naar ons gebracht aan het zwembad. Het is lekker rustig 's nachts (geen dronken tieners!)

Het was ongelovenlijk gezellig en we werden door de 3 generaties uitgezwaaid toen we weer weg gingen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Heerlijk genoten in appartement Maria

Corray, 10-7-2009

Appartement Maria was erg leuk, eigenares Maria is aardig, maar verstaat niet zo goed Engels. Haar dochter Catharina spreekt goed Engels en ook een woordje Nederlands. Het appartement was vrij schoon en goed te vertoeven voor 3 personen. Het drinken is goedkoop bij de bar, lekker zwembad.

Wij hebben in ieder geval genoten!

Gereisd met partner in juli 2009

Niet tevreden!

j lambers, 30-5-2009

Wij waren hier in augustus 2008., In de folder stond dat er airco was ,maar die was er helemaal niet In het appartement waar wij sliepen bleef het 's nachts snikheet,zodat we vaak in de nacht op een strandbed zijn gaan liggen omdat het niet te harden was.Wij waren er een week en in die week is het appartement maar een keer schoongemaakt.

De dames eigenaressen hebben ook een avond voor ons en nog een aantal mensen gekookt, maar daarvoor moesten we achteraf zoveel betalen dat we daar twee keer zouden kunnen zijn gaan eten in de stad.

Het dorpje Piskopiano is aan te raden, het appartement Maria niet!

Gereisd met partner in augustus 2008

schitterend, super service, spotgoedkoop

Jurgen Smit, 19-8-2008

Echt geweldige mensen. bij afspraak de dag van tevoren maken ze de meest geweldige gerechten voor je klaar, zelfs oma staat soms te koken om echt grieks te bereiden. Alles ziet er schoon en net verzorgt uit. wordt regelmatig schoongemaakt (behalve als je nog op bed ligt dan slaan ze een dag over, en zelfs dan kun je ze zonder problemen vragen het later alsnog te doen). Is absoluut de moeite waard om naar toe te gaan. ligging is uitstekend. vlakbij allerlei leuke restaurantjes waar je goed kan eten voor niet al te veel. Stukken beter dan in chersonissos. drankjes aan de bar zijn super goedkoop. Dichtbij is een hele leuke Irish pub Nostos met Karaoke waar ook echte Ieren en Engelsen komen, erg leuk voor mensen die niet alleen maar nederlands willen horen als in chersonissos.

Zwembad is ook erg lekker, wordt goed schoongehouden en bijgevuld met koel water. heerlijk verfrissend.

kamer bleef koel, ook met 35 graden buiten. er staat een ventilator

Al met al een hele fijne vakantie gehad

Gereisd familie in augustus 2008

Prima appartement!

Cor, 12-8-2008

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie van 11 dagen, ook wij verbleven in het appartementencompex Maria. In eerste instantie schrokken wij nogal dat dit appartement zo ver van Chersonissos af lag, maar al snel waren we erg blij met ons appartement! Het appartement was prima verzorgd, zo werd er om de twee dagen schoon gemaakt en kregen wij iedere dag een schone handdoek. De douchekop was kapot en zonder erom te vragen, hing er de volgende dag een ander. De service was prima en ook het zwembad bij het appartement was heerlijk. Het enige minpunt was de ligging. Om het appartement te bereiken moest je door een ware hel(ling). Wat een berg! Achja, zo zijn we in ieder geval wel in vorm gebleven. Absoluut een aanrader!
    Gereisd met vrienden in augustus 2008

Maarten en Anja, 22-1-2008

Lekker kleinschalig complex, rustig gelegen net buiten het drukke chersonissos. Netjes onderhouden appartement. Dorpjes eromheen zijn ook zeker de moeite waard. Minos en zijn zus zijn erg gastvrij en doen alles om het gezellig te maken. Als je iets nodig hebt durf er rustig om te vragen. Gezien de ligging is het aan te raden een auto of scooter te huren als je wat vaker weg gaat.

Dit is niet duur en er valt goed over de prijs te onderhandelen!

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2007

Peter en Marga, 15-9-2007

Catherina,Oma,Maria en Minos heel erg bedankt voor de gastvrijheid en alle goede zorgen zoals elke middag een bord vers fruit voor de vitamientjes. Jullie verdienen een pluim het was heeel erg gezellig. En zoals afgesproken volgend jaar komen we weer en dat is jullie verdiensten. In een woord GEWELDIG.

veel liefs van Peter en Marga

Gereisd met partner in september 2007

Bammer, 10-8-2007

Verbazing.

Reeds na één dag hadden we genoeg kakkerlakken om te dammen. Deze overleden helaas de volgende ochtend toen de schoonmaakster tevens eigenaresse van het complex met de meest penetrantelijflucht die ik ooit geroken heb kwam schoonmaken.

Ik werd letterlijk zeer misselijk en moest het complex enige tijd verlaten. Deze lijflucht bleef minimaal 1 uur hangen. Dit proces herhaalde zich elke dag.

meer verbaasd was ik over de schizofrene inslag van deze familie. Zonder aanleiding gillen tegen iedereen in het complex (als er toevallig een bakje noodles op de grond stond) en mensen bedrijgen met evictie om niks.

gelukkig was daar altijd Koning Ozou (de zwembadjongen) om twee dagen later volledig lazarus nogmaals dezelfde onderwerp aan te snijden uiteraard al gillend en brallend.

Schone handoeken en lakens zijn een ruim begrip. De dubieuze gebruikersvlekken krijg je er gratis bij....

Kortom wat een CRAP, ga alsjeblieft je vakantie ergens anders vieren!

Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maria scoort een 7.63 uit 10 op basis van 16 reviews.