Appartement Margarita

Margarita
6,7

3 reviews over Appartement Margarita in het Nederlands

jacobien, 18-7-2006

Ik vond het echt geweldig, lekker rustig en goed verzorgt
    Gereisd anders in juli 2006

Kamerolifantje, 27-5-2006

Vorig jaar hier een week geweest. Zwembad is inderdaad klein en om 15.00 staat de schaduw er al in. "zwembadbar" niet open gezien, hele week niet. Maar als je de heuvel afloopt loopt je het dorpje in en daar kan je prima je spulletjes kopen.

Het bed dat wij hadden was abominabel, hebben het matras op de grond gegooid maar dat hielp weinig. Met een taxi dagelijks heen en weer naar Cherchonicus of Hersonisus of Shersjoniss whatever. Leuke boulevard, typisch toeristengedoe. Vriendelijke mensen, leuke dagtochtjes gemaakt (tip: niet de zee op als er hoge golven zijn, griekse kapitein's zijn overmoedig). Zalig gegeten in de (echte) restaurantjes, overdosis Souvlaki opgelopen en 3 kilo kruiden mee terug genomen... heerlijk op de bbq! Beetje vakantie in je eigen tuin! Dus voor ons weer Griekenland/Kreta maar dan hotel met ontbijt ofzo.

Gereisd anders in mei 2006

aurora, 18-5-2004

Wij waren er in 2002 en het complex was erg mooi,alleen moeilijk bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn.Helaas was de bar bijna altijd gesloten.De eigenaar en zijn vrouw waren heel aardig,wij hebben sindsdien nog altijd contact.
        Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Margarita in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Margarita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Margarita scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.