Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Neapolis bij :

1 review over Appartement Neapolis in het Nederlands

Relaxed, vriendelijk en waar voor je geld

Hannah, 27-5-2013

Appartements Neapolis is ideaal gelegen: je steekt de straat over en je bent op het strand. De kamers zijn sober maar schoon en voorzien van alle noodzakelijkheden zoals airco, kluisje, douche/wc en zelfs een ijskast. Er is geen TV maar die heb ik geen moment gemist. De supermarkt is twee huizen verder en de appartementen hebben ook kookgelegenheid, heel makkelijk. Het prettigste aan mijn verblijf hier (behalve het strand)vond ik de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de manager. De man stond dag en nacht voor je klaar en bracht mij zelfs naar het busstation toen ik bang was de bus te missen. Verder belde hij voor mij om informatie over boottochtjes etc. en bracht hij op mijn verzoek een andere deken.

Allemaal heerlijk relaxed en informeel en dat voor een verbazingwekkend lage prijs. Enige minpuntje vond ik dat de gangen wat gehorig zijn.

Verder ben ik helemaal verliefd geworden op het mooie, rustige dorpje Paleochora!

Gereisd anders in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Neapolis in Paleochora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Neapolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Neapolis scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.