Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Kastro**** bij :

58 reviews over Appartement Villa Kastro in het Nederlands

Niet meer dan gemiddeld

Ger, 28-6-2017

Redelijk appartementencomplex. Vriendelijke receptie. Niet al,te grote kamers met harde bedden, ondanks een topper. Klein balkonnetje. Ontbijt mogelijk tegen betaling. Ligt aan een doorgaande weg, s morgens hoor je de auto's goed langsrijden.
Gereisd met partner in juni 2017

Een echte aanrader

marc loyson, 21-10-2016

Villa kastro heeft prachtig uitgeruste studio's en appartementen in een aan te prijzen dorp en met een prachtige wandelomgeving
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke plek!

Petra, 4-8-2016

Mooi appartement complex met heerlijk zwembad. Vriendelijke mensen. Schone kamers en heerlijke bedden! Rustig, mooi en authentiek dorp.
Gereisd familie in juli 2016

Prima, zou zeker weer gaan.

Wes, 29-6-2016

Mooi appartementen complex, prima ligging , mooie tuin en zwembad.

Kamer niet te groot, maar met ruim balkon.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar/personeel.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk en ontspannen

Pascale, 17-1-2016

Een goed appartementencomplex, vriendelijk personeel en ontspannen ongedwongen sfeer!

Schoon en prima bed.

Genieten

Helena, 3-12-2015

Zeer goed schoongehouden appartement. Leuk zwembad.

Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer

Joke edens, 8-10-2015

Wij vonden het een ongezellig appartement. De bedden kun je geen bed noemen een blok beton met een matras waar bovendien nog een rand aan zit zodat je bijna niet je bed in of uit kunt komen. Toen we bij de receptie dit melden kregen we wel meteen een opdekmatras zodat we wat beter lagen. Verder geen zitje aanwezig alleen wat eetkamer stoelen die niet erg lekker zaten. Wel veel ruimte ook de badkamer. Zwembad en tuin zijn prima met veel citroenbomen en bloemen. Nee we snappen niet hoe dit complex zo'n hoog cijfer scoort. Nodig tijd voor wat interieur styling.

Waardeloos

Booske, 24-9-2015

waardeloos! balkon prachtig helaas tussendeur tussen appartementen zeer gehorig!

Leiding beloofde geen nieuwe gasten hebben hun belofte gebroken toch gedaan!

Gereisd met partner in september 2015

Mirtos is nog net oude Griekenland

Arie, 5-3-2015

Villa CastroService geweldig, kamers uitstekend , schoon en netjes.

personeel vriendelijk, zowel voor de kinderen als ouders.

Gezellige tuin met een zwembad, , In het dorp geen massa toerisme, heel rustig, het echte Griekenland de tijd heb stil gestaan, dat maakt het zo grieks en gezellig, het hotel is een vorm van een kasteel, en je voel je op je gemak. En met een taxi naar de grotten onder toezicht van een gids, en in de avond eten op straat, wijntje hapje, muziek

Gereisd familie in januari 2015

Hier zouden we graag terugkomen!

Gaby, 4-5-2014

Heerlijke vakantie gehad in Mirtos met onze zoon van 6. We verbleven in Villa Kastro en lagen dagelijks in of aan het heerlijke zwembad. Ons appartement was ruim en had een nieuwe badkamer. En veel buitenruimte. Ook bood het veel privacy omdat het aan niet aan de zwembadzijde lag. Er werd regelmatig schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en de tosti's zijn erg lekker. Vanuit Villa Kastro loop je zo het dorp in of maak je een wandeling in de bergen. Op loopafstand is een bushalte voor als je geen auto hebt.
Gereisd familie in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kastro in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kastro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Kastro scoort een 9.03 uit 10 op basis van 106 reviews.