Vakantiehuis in 7th heaven *****

9,6

42 reviews over Vakantiehuis in 7th heaven in het Nederlands

Ik wil terug...

Leonie Ooms, 3-6-2011

Zaterdagmiddag vertrokken vanuit Nederland en aan het begin van de avond binnenkomen in de 7de hemel, letterlijk en figuurijk.

Ik voelde me vanaf het 1e moment thuis in dit heerlijke huis met prachtig uitzicht

op de bergen rondom Mirtos en Mithi en natuurlijk de zee.

Elke ochtend de dag goed beginnen met een frisse duik in het mooie zwembad, en daarna een ontbijtje maken in de prachtige keuken.

Dan lekker relaxen en boekjes lezen op de verschillende zitjes rondom het huis. Mijn persoonlijke favoriet, het zitje bij de openslaande deuren naast de keuken.

In de middag lekker lunchen in Mirtos of Tertsa en daarna terug naar het huis voor een middagduik.

Daarna lekker douchen onder de buitendouche met opnieuw het prachtig uitzicht op de bergen, mijn favoriete moment van elke dag!

Om daarna weer te vertrekken naar Mirtos om lekker te dineren.

Wat een luxe, wat een heerlijke week in de 7de hemel.

Ik wil niet alleen terug, ik ga zeker terug... naar de 7de hemel...

Leonie

Gereisd met vrienden in mei 2011

een geweldig huis om vakantie te vieren

marijke stiggelbout, 15-5-2011

Het vakantiehuis "de zevende hemel"is een zeer verzorgd huis met goede bedden, prima beheerders die je snel van dienst zijn indien nodig.

De ligging is fantastisch, uitzicht op zee, bergen en olijfbomen.

Het zwembad geeft heel veel extra plezier.

De site van de eigenaars toont de werkelijkheid en hun informatie is uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Ik heb nog nooit in zo'n mooi hui gezeten!

Petra Molenaar, 14-2-2011

Ik was hier in januari met mijn zus. En ik lieg niet als ik zeg dat alles hier goed is. Superplek, vlakbij een van de leukste dorpjes van Kreta. Ongelooflijk als je bedenkt dat Kreta ook van dat massatoerisme heeft, daar merk dus helemaal niets van. Gemoedelijk, relaxed, prachtige wandelingen, fantastische zee, hele leuke mensen. Tja wat wil je nog meer?!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Hemels!

Corinne, 12-10-2010

Begin oktober hebben we een heerlijke tijd doorgebracht in het vakantiehuis "de zevende hemel". Alle superlatieven die we vooraf op de website hadden gelezen werden bevestigd: wat een geweldig huis, wat een comfort, wat een privacy en wat een fantastische omgeving. Door het snelle internet konden we ook nog werken en voelden we ons iets minder schuldig tegenover het thuisfront. Het is duidelijk dat de eigenaars veel waarde hechten aan kwaliteit en wooncomfort. De beheerders, Michaelis en Irini, die ook nog een heel leuk winkeltje runnen in Mirtos, zijn geweldige mensen die het huis in topconditie houden. Dat het weer in oktober nog zo heerlijk is 25-30°C en een zwembad dat niet onder de 22°C aangaf was een extra verrassing. We komen hier zeker terug. Corinne en Kees
Gereisd met partner in oktober 2010

Hemelse dagen in een hemels oord

charmy ravestijn, 8-10-2010

Hemelse dagen in een hemels oord op hemelse hoogte met hemels uitzicht én hemelse privacy.

Wat mis je in in dit huis?????? Helemaal niets.

De vakantie was te kort om al die goede boeken te kunnen lezen.

's-avonds op het dakterras gestaard naar de hemelse sterrenhemel.

Heerlijk geslapen op de hemelse bedden.

Het is moeilijk op eruit te komen maar de ochtenden zijn zoooooo mooi dus moest ik mij met moeite uit het heerlijke nestje worstelen om op het dakterras de zon achter de bergen te zien opklimmen.

En het privé zwembad. Groot, zalig, blauw. Opa en oma hebben heel wat bommetjes gedaan.

Hopelijk willen onze dochter. schoonzoon, kleindochter en de dan inmiddels geboren baby ook een weekje van deze hemel komen genieten volgend jaar.

Irini en Michalis zijn zulke leuke en spontane gastmensen.

Charmy (Vos) Ravestijn

Gereisd met partner in september 2010

Hemels

Ron Vos, 17-9-2010

We hebben in september 2010 een hemelse vakantie beleefd in de zevende hemel, als dit de zevende hemel is, ben ik benieuwd hoe het in DE hemel is.

Ongekende rust en privacy, enorm veel ruimte en luxe en je weet gewoon niet waar je moet gaan zitten, met alle terrasjes en zitjes.

Een privé zwembad van 35 m2 en een pizza steenoven en barbeque maken het geluk compleet.

Het huis is zeer compleet ingericht, de huiskamer is voorzien van een plasma tv met Nederlandse zenders, DVD speler, veel DVD´s en boeken.

De keuken is zeer compleet, met 2(!) koelkasten, keramische kookplaten enz. enz.

De bedden zijn goddelijk en één van de slaapkamers heeft een dakterras van ongekende grootte, waar je 's avonds heerlijk naar de sterren kunt kijken.

Kortom; ongekende luxe in een villa, waar we ZEKER weer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2010

Super huis in bergen!

Susan van de Wiel, 13-7-2010

Vanaf het vliegveld ben je zo met de auto in Mirtos. Huis ligt lekker rustig en dichtbij plaatsje met vertier (restaurantjes/cafe/boulevard). Super zwembad en vergeet vooral niet buiten te douchen: heerlijke warme douche omgeven door bergen (ligt beschut); hoe kun je nog beter een vakantiegevoel krijgen?? Super huis met leuke inrichting!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

een echte droomplek met privacy.

marjolijn van der Horst, 28-6-2009

Samen met mijn vriendin naar Mirtos geweest waar we deze villa hebben gehuurd. De ligging tussen de olijfbomen en op de heuvel was een geweldig gezicht toen we kwamen aanrijdenHet is compleet en het heeft geweldig veel privacy. Zwemmen in ons eigen verlichte zwembad, heerlijke bedden. De inrichting: alles aanwezig, goede keuken uitgebreid ingericht, huiskamer met boekenkast. Eigen boeken meenemen is niet nodig. Wij hebben ons de kost gegeven aan de boeken die aanwezig zijn. De lokatie met een geweldig uitzicht over zee. Het dorpje Mirtos is nog heerlijk authentiek, wat genieten is. De afstand naar het dorp is goed te doen met de auto of een dagje naar het strand. De dorpsbewoner allemaal even vriendelijk en bereid om ons te helpen.

Een onvergetelijke week. Rob en An onze gastheer en gastvrouw waren er toen we ze nodig hadden, goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Echt een aanrader!!!

Familie Weidema, 22-10-2008

Wat een heerlijk, comfortabel, ruim, compleet en goed ingericht vakantiehuis met prima bedden. Ook de buitenruimte is super dankzij de prachtige omgeving, het mooie en grote zwembad en de verschillende plekken waar je kunt zitten, allen voorzien van prima meubilair. Volop privacy door de ligging, de rustgevende uitstraling van de omgeving en de uitgebreide service van de verhuurders en de beheerders maken dat je kunt genieten met een grote G!
Gereisd familie in oktober 2008

Echt fantastisch!

Arjen en Carolien Klinkenberg, 15-8-2008

Echt een fantastisch huis waar je veel privacy hebt. Een mooi terras met heerlijke ligbedden en een ruim zwembad. Wij zijn met 5 personen in juli geweest (3 volwassene en 2 kinderen van 5 en 7) Ook het huis is prachtig. Leuk ingericht (Ikea) en van alle gemakken en luxe voorzien. Kortom.. een aanrader!
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis in 7th heaven in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis in 7th heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis in 7th heaven scoort een 9.61 uit 10 op basis van 50 reviews.