Vakantiehuis in 7th heaven *****

9,6

42 reviews over Vakantiehuis in 7th heaven in het Nederlands

Uniek huis !!!!!!!!!

Fam. de Bruijn / Aartsen, 12-8-2013

Dit huis is een heerlijk groot huis, voorzien van alle gemakken en comfort. Geheel privé gelegen, met een eigen zwembad van flink formaat! De buitendouche (warm en koud water) is heerlijk. De keuken is een verademing vergeleken met de kitchenettes in andere accomodaties. Bovendien zijn er buiten nog een bbq en een stenen oven (zie foto's opde site).

Het huis was schoon en netjes toen we aankwamen, koelkast gevuld met welkomstdrankjes en een bloemetje op de tafel. Bedden opgemaakt.

Verder hebben wij het erg gezellig gehad met Kareltje, de huispoes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Een paradijs op aarde!

Marjo van Leeuwen, 17-6-2013

De naam van dit huis is zeer toepasselijk..... Veel privacy, rust, een prachtig zwembad, een zeer smaakvolle inrichting, goede bedden. En zo kan ik nog wel even doorgaan!

Een zeer luxe accommodatie die zijn geld dubbel en dwars waard is, ik heb van elke minuut genoten.

Het dorp Mirtos heeft een ongedwongen en veilige sfeer, een paar hele goede restaurantjes, gezellige boulevard.

Maar wil je lekker "thuis" koken? Ga naar de supermarkt, doe inkopen en kook in de mooie keuken waar alles ligt wat je nodig hebt. Eet op één van de terrassen met alleen het geluid van de krekels.

De laatste zonnestralen schijnen op het grote dakterras met prachtig uitzicht over het dal en de zee.

Een huis waar je je thuis voelt, een plek om nog een keer naar terug te gaan!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Super ligging, geweldig huis!

W van den Dol, 30-5-2013

Samen met m'n dochter, begin mei, hier een heerlijke week gehad. Iedere dag zalig zwemmen in het zwembad met volledige privacy en genoten van de prachtige omgeving. Het huis is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht, vooral vanaf het dakterras, is adembenemend! Ingericht BBQ terras, met vaste BBQ en steenoven, is een heerlijke plek om te eten. Op 5 minuten van het leuke dorpje Mirtos, met een gezellige boulevard en uitgestrekt strand.

We komen zeker terug!

Gereisd anders in mei 2013

Prachtig huis op een geweldige lokatie

Annemarieke de Leeuw, 12-5-2013

Weer thuis in het natte koude Nederland en nu al heimwee naar dit prachtige vakantiehuis. Met z'n zevenen heerlijk genoten van het zwembad, de zon, de mooie omgeving, de Sarakinaskloof en het lekkere eten. We waren van alle gemakken voorzien in dit ruime en smaakvol ingerichte huis. Ook om het huis heerlijke plekjes om te zitten. De kinderen hebben zelfs geslapen onder de sterrenhemel op het dakterras. Met recht een 7e hemel met zelfs een echte aartsengel (Michalis) die samen met Irini zorgde voor koele drankjes in de koelkast bij aankomst, elke keer een schoon zwembad en een geveegd terras. We hadden een heerlijke tijd die veel te snel voorbij ging.Gelukkig hebben we veel foto's gemaakt waardoor we nog een poosje kunnen nagenieten. We bevelen dit huis van harte aan!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

fantatische plek

jan wibier, 6-5-2013

uitstekende accommodatie op een prima plek in een niet erg toeristisch gebied op geringe afstand van een prachtig dorp Mirtos.
Gereisd anders in april 2013

Heerlijk vakantiehuis!

Fam. Ghijsen, 13-4-2013

Dit huis is zéér mooi gelegen, met volop privacy.Zicht op de bergen en op de zee. Vier terrassen waardoor er altijd wel ergens zon/schaduw te vinden is. Mirtos is een heel gezellig dorpje, met mooie wandelroutes, ideaal voor in de lente. Met heel kleine kinderen, kunnen de trappen misschien wat moeilijk zijn. De inrichting is volledig in orde. Enkel voor het gebruik van de enige wc en de badkamer, moet er af en toe wat geduld beoefend worden.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Heerlijk vakantiehuis

Fam. Wiertsema, 31-7-2012

Het huis is riant opgezet. Het beschikt over veel terrassen. Veel privacy. Van alle gemakken voorzien en zeer comfortabel. We hebben bijvoorbeeld gebruik gemaakt van de mountainbikes en savonds hebben we DVDs gekeken uit de aanwezige verzameling. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

vakantie in de zevende hemel!!

hoogeveen, 24-6-2012

De zevende hemel IS de zevende hemel! wat een prachtig huis op een superlocatie. Naar alle kanten prachtig uitzicht, zowel op de zee als op de bergen. Veel ruimte en veel privacy en bij de inrichting is aan werkelijk alles gedacht. De bedden zijn fantastisch en de keuken is volledig ingericht. Wij hebben genoten van de houtoven en de heerlijke pizza's die daar uit kwamen en het heerlijke zelf gebakken brood! En dan dat zwembad, wat een heerlijke luxe! De beheerders staan altijd klaar om behulpzaam te zijn bij vragen.

Mirtos ligt op 5 auto-minuten afstand en de boulevard met zijn keur aan heerlijke restaurantjes biedt voor ieder wat wils.

Kortom wij hebben erg genoten van ons verblijf in de zevende hemel en dat smaakte naar meer...

Kortom wij hebben

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Een heerlijke plek

Familie Stook, 7-5-2012

Een heerlijke plek voor alle leeftijden (tussen de 13 en 87). Prachtige omgeving. Relaxed dorpje. Huis met alles, meer dan dat, erop en eraan. Echt een plek om tot jezelf te komen.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

hemelse plek

marjolijn van der Horst, 26-4-2012

DEze plek is een grote aanrader voor eigenlijk iedereen. Ik heb er rust gevonden, authenticiteit, feesten, gezellig restaurantjes. Een compleet ingerichte woning met alles er op en eraan, boeken of dvd's, het is er. Het heerlijke zwembad met ligbedden, goede bedden. Prima ligging met veel privacy. Even naar het dorpje en ik waan me in een omgeving waar de tijd stil blijft staan wat heel goed voelt. Zee en strand, gezellige dorpjes echt het is er heerlijk
Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis in 7th heaven in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis in 7th heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis in 7th heaven scoort een 9.61 uit 10 op basis van 50 reviews.