Vakantiehuis in 7th heaven *****

Vakantiehuis in 7th heaven
in 7th heaven
9,6

41 reviews over Vakantiehuis in 7th heaven in het Nederlands

Oase van rust en ruimte in prachtig landschap

Gerard Waardenburg, 17-7-2014

Dit huis biedt rust, ruimte en comfort in een prachtig landschap! Na elk uitje naar stad, strand, café of canyon voelt dit vakantiehuis aan als thuiskomen. Een keer een dagje niets doen en wat lummelen op één van de vele terrassen of in en rond het zwembad is dan ook bepaald geen straf. Het huis is ruim met hoge plafonds (koel!) en zeer compleet ingericht. en met respect voor en behoud van de natuurlijke omgeving gebouwd. Zonder alle superlatieven van de vorige recensies te herhalen, wil ik graag nog de zeer gastvrije ontvangst en de prima wifi en satelliet tv noemen. Absolute top!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige lokatie, prachtig huis!!

Familie Driesen, 10-7-2014

Door de ligging in de bergen heb je een prachtig uitzicht. Wij hebben hier meerdere uren geweldig van genoten vanaf het dakterras. Het dorp Mirtos ligt op 5 minuten afstand, hier vindt je leuke kroegjes, een gezellige boulevard en goede restaurants. Het zwembad is heerlijk ruim en is volop gebruikt door het heerlijke weer! De buitendouche, met ook hier het geweldige uitzicht, is heerlijk... een aanrader. Het huis is van alle gemakken voorzien en voelt als thuiskomen. Wat een heerlijke plek... een echte aanrader en voor ons een plek om zeker naar terug te gaan!!! Wat ons betreft op van nummer 5 gauw door naar nummer 1... want dat verdient het zeker!!!
Gereisd met partner in juni 2014

Mooi gelegen, perfecte ligging, veel privacy

wouter ghesquiere, 18-6-2014

Prima locatie, mooi gelegen, perfect , veel privacy
Gereisd met partner in januari 2014

Voor een mooie vakantie in een ruime villa

Verbakel, 5-6-2014

We hebben een fantastische tijd gehad in het huis, waar zelfs voor 6 personen voldoende spullen aanwezig zijn, zelfs handdoeken voor 2 weken, het zwembad was om te genieten, en de vele terrassen gaven een heerlijke rust. De privésfeer van het huis is geweldig. Voor de prachtige wandelingen in de omgeving verwijzen we naar het gastenboek. We hopen dat jullie zelf, de eigenaren, en nog vele andere van deze mooie villa mogen genieten.
Gereisd anders in mei 2014

Wérkelijk een aanrader

fam. Willemsen (5 pers), 23-5-2014

Tja... wat nog te zeggen!? Wij hebben een fantastische tijd gehad in een fantastisch huis. Alles was aanwezig, alhoewel.... er wordt eerdaags hopelijk een "echte" pizzaschep aangeschaft want wij deden 't deze keer met een (schoongeschuurde) tuinschop ;-)

Houd je van privacy, natuur, stilte en tóch niet te ver van een dorp? HIER is alles aanwezig.

Het zwembad wordt om-de-dag schoongemaakt (in alle stilte, 's ochtends vroeg), er is volop koel/vriesruimte, kraanwater is drinkbaar, handdoeken volop aanwezig.......enz.

Niets dan lof voor de eigenaren! Wát een vertrouwen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Werkelijk de hemel op aarde

Jan van Vliet, 17-5-2014

Wie het echte oorspronkelijke Griekenland, weg van massatoerisme, wil combineren met een zéér compleet ingericht en schoon huis met unieke ligging met super uitzicht en 100% rust en privacy, kan dit huis met een gerust hart huren! Prachtige keuken, volledig uitgerust; bestek en servies in ruim aantal aanwezig (bepaald niet slechts 6 messen en 6 kopjes e.d.), voldoende ijskasten, ruime woonkamer, Wifi, Nederlandse TV, keurige slaapkamers, prima bedden, alles met airco, gezellig overdekt eetterras met sfeerverlichting, pizzaoven en barbecue , heerlijk zwembad met buitendouche (zelfs warm water!), keurige ligbedden bij zwembad, voldoende terrassen; altijd zon of schaduw te zoeken; gezellige aankleding, geweldig dakterras met fantastisch uitzicht. Hier krijg je echt waar voor je geld. Complimenten! Dit huis verdient ook net zo zorgvuldige huurders!!!! NB: 1 badkamer (met ligbad) met daarop de WC. 5 min. rijden van dorpje Mirtos; gezellig; 20 min naar Ierapetra grotere stad.
Gereisd met partner in april 2014

perfecte uitvalsbasis voor canyontochten

Han , 3-10-2013

mooie plek, centraal voor canyons, mooi ingericht, vooral buiten met alle verschillende zitjes en de pizzaoven en bbq. we hebben het erg naar ons zin gehad hier.
Gereisd met vrienden in september 2013

Heerlijk!!!

Martijn, 1-10-2013

Wij hebben een week in dit mooie huis met twee jonge gezinnen (2x ouders, 1x 3 jaar en 1x 1 jaar) doorgebracht in september. Het is een fantastisch huis voorzien van alle gemakken. Alle benodigdheden en inventaris zijn ruim aanwezig? Het uitzicht over de bergen en zee is fabuleus. Het privezwembad, de grote bbq en pizasteenoven zijn ons erg goed bevallen en hebben daar dan ook veel gebruik van gemaakt!

Mitros is een pittoresk dorpje met een leuk boulevardje waar je lekker jan eten en waar gezelligheid en gastvrijheid voorop staat.

De tuin is erg mooi met veel oude olijfbomen en verschillende terrassen. Door de hoogteverschillen en trappertjes naar de terrassen is het voor kleine kinderen minder handig.

Kortom wij hebben een heerlijke en ontspannen vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Echt even in de zevende hemel

Fam. Van Erve, 23-8-2013

Toen we op 3 augustus naar huis moesten hadden we spijt dat we niet langer hadden geboekt dan 2 weken. De 7de Hemel is nl precies wat het lijkt op de foto's: een ruim huis dat met zorg is aangekleed. De keuken is compleet. De kamer modern ingericht. De boekenkast is goed gevuld. De slaapkamers zijn keurig verzorgd en in no time te koelen mbv de airco.

Het terras bij de BBQ is gezellig grieks aangekleed en is een perfecte plek om te eten. Als het donker wordt, zit je op dit terras onder een supergezellige verlichting.

Het zwembad is ruim genoeg om te zwemmen, in te ravotten of lekker met een luchtbedje op te dobberen. Op het terras rondom staan houten ligbedden met kussens die prima confort bieden om heerlijk in de zon of in de schaduw van de boom (of parasol) te liggen. Ook dit terras rondom het zwembad is 's avonds supergezellig verlicht.

Op het dakterras staat nog een luxe lougeset. We hebben daar 's nachts genoten van de sterrenhemel en de vallende sterren.

We gaan vast nog eens!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Uniek huis !!!!!!!!!

Fam. de Bruijn / Aartsen, 12-8-2013

Dit huis is een heerlijk groot huis, voorzien van alle gemakken en comfort. Geheel privé gelegen, met een eigen zwembad van flink formaat! De buitendouche (warm en koud water) is heerlijk. De keuken is een verademing vergeleken met de kitchenettes in andere accomodaties. Bovendien zijn er buiten nog een bbq en een stenen oven (zie foto's opde site).

Het huis was schoon en netjes toen we aankwamen, koelkast gevuld met welkomstdrankjes en een bloemetje op de tafel. Bedden opgemaakt.

Verder hebben wij het erg gezellig gehad met Kareltje, de huispoes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis in 7th heaven in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis in 7th heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis in 7th heaven scoort een 9.59 uit 10 op basis van 49 reviews.