9,6

Uitstekend

40 reviews over Vakantiehuis in 7th heaven in het Nederlands

Zalig!

Nienke, 8-8-2017

Een fantastisch huis op een mooie locatie in Kreta.

Rustige plek, niet ver van een aangenaam dorpje aan zee.

Veel schaduwplekken rond het huis.

Heerlijk ruim en aangenaam huis voor 2 volwassenen en 4 pubers.

Badkamer is niet al te groot, maar in de zomer is dat geen probleem.

Gereisd familie in juli 2017

alle ingredienten voor een heerlijke vakantie

Norbert van Rijn, 9-7-2017

Superlocatie, heerlijk huis, mooi zwembad en leuke omgeving
Gereisd familie in mei 2017

Een paradijs in de bergen en dichtbij de zee.

Lineke Goedhart, 10-6-2017

Dit huis is een heerlijk ruim huis met alles wat een mens wenst. Een heerlijk schoonzwembad die om de dag schoongemaakt wordt, een keuken met meer spullen dan men thuis heeft. Rust,rust rust is te vinden in dit huis en er omheen. Wij mochten ook op een lief katje passen wat zo gezellig was. 10 uit 10 is dit huis. Ga zeker een keer terug
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige vakantie

Jaap, Henny en kinderen, 24-8-2015

Heel mooi huis en prachtige ligging.

Huis is heel compleet met grote keuken waar je heerlijk kan koken.

Alle keuken attributen zijn ruimschoots voorhanden.

Prachtig zwembad circa 1,60 mtr. diep zodat je goed de baantjes kunt trekken in de vroege morgen.

Zwembad word keurig schoon gemaakt om de dag door Philip de plaatselijke beheerder.

Het huren van een auto is een must want met de fiets of lopend is het een hele klim eer je bij het huis bent aan gekomen.

Je hebt diverse terrassen waar je kunt zitten en in de avond op het dak terras is heerlijk vertoeven met een borrel de sterren bekijken in absolute stilte.

Huis heeft op de slaapkamers airco wat weer lekker is voor een goede nachtrust want in het hoog seizoen is het uiteraard warm op Kreta.

Gereisd familie in juli 2015

Ongekende klasse

Fantastisch!, 21-8-2015

Na een rit van bijna 2 uur vanaf Heraklion (huurauto is een must) vonden we de toegang tot in 7th Heaven. De oprit leidde ons letterlijk de hemel in; steil en de eerste keren wel even spannend met een wat grotere auto :-). Maar dan; wow, wat een prachtige plek en wat een compleet huis met alle luxe en comfort. Een mooi groot zwembad dat om de dag wordt schoongemaakt (veel blaadjes van de bomen in het water) en onderhouden. Buitendouche waar we veel gebruik van hebben gemaakt en 3 slaapkamers. Twee op de begane grond en prachtige masterbedroom op de eerste verdieping met aangrenzend dakterras met uitzicht op de zee en de vallei. We hebben menig uurtje op het terras doorgebracht met als absoluut hoogtepunt de sterrenregen, waarbij we tientallen vallende sterren zagen aan een prachtige sterrenhemel (bijna geen lichtvervuiling). Het dorpje Mirtos is heel relaxed, met genoeg vertier, winkels en horeca voor 3 weken pret. Contact met Nederlandse eigenaars soepel. Absolute aanrader!
Gereisd familie in augustus 2015

Heimwee

Marjo, 10-12-2014

We zijn nu voor de tweede keer in 7th heaven geweest en het voelde als thuiskomen. Prachtig koel huis, mooie tuin met bananenboom waarvan de banaantjes rijp waren. Dus wij aten elke dag verse banaan!
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fantastisch ver weg en toch dicht bij alles.

Simone Rijken, 27-10-2014

Heerlijk ruim, goed ingericht huis met prachtig uitzicht, groot zwembad en hele lieve huispoes Karel. Het zwembad wordt om de dag gecontroleerd en schoongemaakt. De beheerders zijn altijd bereikbaar indien nodig. Er is een uitgebreide verzameling (Nederlandse) boeken en tijdschriften. Er zijn leuke stranden dichtbij, in Mirtos en Tertsa. De Sarakinakloof is ook voor kinderen (onze dochters waren 6 en 9 jaar) een groot, avontuurlijk plezier.
Gereisd familie in september 2014

Heerlijke villa met rust en veel privacy

Matthijs in 't Anker, 24-9-2014

We zijn 3 weken in augustus in 7th Heaven geweest. Heerlijk tot rust gekomen. De villa heeft alles wat je nodig hebt. Grote koelkast in de keuken. Veel servies en bestek etc. Praktische indeling. Prima WIFI (!)

En vooral: veel rust

Gereisd familie in augustus 2014

Mooier dan foto's kunnen laten zien!

Lucia Dannenburg en Wilco Koorn, 21-9-2014

Wij hebben helaas maar een week doorgebracht in de vakantievilla "In 7th heaven". Een droomhuis op een droomplek. Het biedt - zeker als je maar met z/n tweeën bent - een enorm luxe ruimte en rustgevoel. Dagelijks meerdere malen gebruik maken van het zwembad, de vier terrassen (1x bij het zwembad, 1x bij de barbecue en pizza oven, 1x onder de luifel aan de voorzijde en 1x op de eerste verdieping waar de laatste zonnestralen opgevangen kunnen worden en Mirtos en de zee, nippend aan een drankje, in de verte te zien zijn. Wat wij ook leuk vonden is dat we konden kiezen of we de vaste kat van In 7th Heaven wilde verzorgen of niet. Zij vond ons lief en wij haar ook, dus dat werd een gezellig samenzijn. En het koken in het huis is ook een genoegen. Van alle gemakken voorzien is het huis en dus een echte aanrader.

Winkels in het dorp en leuke terrasjes in de straatjes en bij restaurantjes aan de strandzijde geven het met fiets, scooter of auto zeer nabije dorp een leuk aanzien.

Gereisd met partner in september 2014

Oase van rust en ruimte in prachtig landschap

Gerard Waardenburg, 17-7-2014

Dit huis biedt rust, ruimte en comfort in een prachtig landschap! Na elk uitje naar stad, strand, café of canyon voelt dit vakantiehuis aan als thuiskomen. Een keer een dagje niets doen en wat lummelen op één van de vele terrassen of in en rond het zwembad is dan ook bepaald geen straf. Het huis is ruim met hoge plafonds (koel!) en zeer compleet ingericht. en met respect voor en behoud van de natuurlijke omgeving gebouwd. Zonder alle superlatieven van de vorige recensies te herhalen, wil ik graag nog de zeer gastvrije ontvangst en de prima wifi en satelliet tv noemen. Absolute top!
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis in 7th heaven in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis in 7th heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis in 7th heaven scoort een 9.57 uit 10 op basis van 48 reviews.