Hotel Traditional Houses Mavrikiano **

Hotel Traditional Houses Mavrikiano
Traditional Houses Mavrikiano

1 review over Hotel Traditional Houses Mavrikiano in het Nederlands

lekker rustig in pitoresk wijkje op loopafstand

dick, 25-4-2009

We zijn hier in 2006 geweest via reisorganisatie. Het is om te beginnen geen hotel. Misschien is dat ondertussen veranderd. De airco doet zijn werk en qua bouw hebben ze geprobeerd een traditionele twist aan het complex(je) te geven. Dat is redelijk gelukt. De inpandige balken hadden van boktorren te voorduren. Er viel letterlijk zaagsel op het linnengoed. De ligging is uitstekend. Net even buiten het mega kitsche maar gezellige centrumpje van Elounda. (10 minuten lopen) Ik had het idee dat het verschil onder de appartementjes (sommige met tuin) enorm verschilt. Wij hadden de minst mooie maar dat gaf niet omdat er allen kwamen om te slapen. Verder goed vertoeven als je niet van dat massale houd.
    Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traditional Houses Mavrikiano in Mavrikiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traditional Houses Mavrikiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Traditional Houses Mavrikiano scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.