Hotel Valley Village **

7,2

27 reviews over Hotel Valley Village in het Nederlands

Leuk, maar valt tegen

Brittany, 29-7-2017

Eind juli ben ik naar Kreta gegaan. Hier zaten wij in het hotel Valley Village in de plaats Matala. Het dorp is klein, maar gezellig. Ongeveer een kwartier lopen. Het hotel is schoon en de kamers zijn groot, incl. airco. Het personeel zelf is ook erg vriendelijk.

Wat tegen valt is het eten. Elke dag een ander menu, weinig keus dus. Wij vonden het eten niet lekker en zijn vaak uiteten gegaan in Matala. Ook is het drinken niet inbegrepen bij het eten en dit moet je dus apart kopen. Zwembad is erg klein, vertier moet je buiten het hotel zoeken. Strand in Matala erg mooi. Ook de excursies die aangeboden worden zijn erg duur. De minimale prijs ligt rond de 70 euro p.p. Als je geen auto hebt, is het moeilijk om ergens te komen. Alles ligt minimaal een uur van de plek.

Ook voor kinderen is er weinig vermaak en dit moet je vooral buiten opzoeken.

Als je vooral voor rust wilt komen en geen moeilijke eter bent, is dit een prima hotel. Anders moet je er zeker niet heen gaan. Ik zal hier niet snel terug komen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Annemieke, 6-6-2017

Wij huurden een bungalow op de 1e rij, vrij uitzicht
Gereisd met partner in mei 2017

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Piet Knoester, 18-1-2016

Het was voor ons de 1e keer dat we in Griekenland in een hotel verbleven maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Redelijk kleinschalige accommodatie waar je nog als gast wordt gezien. Het personeel kent je al na een dag en zorgt dat je niets tekort komt. We hadden halfpension en zowel het ontbijt als het diner was gevarieerd en ruim voldoende. Als er iets niet meer was werd het vrijwel gelijk bijgevuld. Het ligt op loopafstand van het centrum en strand van Matala, ca. 15 minuten lopen. Kamers niet erg luxe, maar in Griekenland op vakantie ben je de meeste tijd toch buiten je kamer, maar de bedden waren goed!! Heel belangrijk.
Gereisd met partner in september 2015

LEUK VERLOF-RUSTIG.

morgane, 8-8-2015

WIFI:een ramp. de oude bungalows, badkamers moeten vernieuwd worden. Koele kamers met airco en windmolen aan plafond zodat we de airco niet gebruikt hebben, Elke dag handdoeken en 2x pw lakens, donsbed met hagelwitte overtrekken. Prachtig nieuw boxspring bedden, met top. half pension: alle griekse groenten en feta en elke dag een ander warm gerecht, paar keer was dat niet te eten, meestal lekker, we waren er tevreden mee.Ontbijt prima, lekker koffie met nieuwe koffiemachine, eitjes. meerdere dagen per week komt iemand zingen, dansen, etc. Vriendelijke eigenaars en personeel.

OP 20m heb je autoverhuurbedrijf , vriendelijke Manolis zal je goede prijs geven, hij komt je ook ophalen aan de luchthaven.

Onderhoud van zwembad laat te wensen zien, ik denk niet dat ze een stofzuiger hebben.

Zwembad is oud en de bovenste tegels moeten gepoetst worden,schimmel, voegen zien zwart, ik heb me hieraan erg gestoord, de leuning vd trappen zijn nog nooit gepoetst.

Mooie tuin, lekkere bedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Vergane glorie

KarinenRud, 28-8-2014

Vroeger was het vast een mooi hotel, nu is het oud en is begonnen aan het verval. Zwembad en tuin: heel mooi. Service: matig, eerste twee dagen zonder douche gezeten ondanks herhaaldelijk vragen om warm water. Kamer verder best ok. Het ontbijt was treurig, het avondeten was afgrijselijk. We hebben dan ook ondanks volpension elke dag buiten de deur gegeten. En daar was het wel heel lekker, en gewoon Griekse keuken.
Gereisd met partner in augustus 2014

Grandioos

marijkedeweger, 19-6-2014

Valley Village ligt in een rustige omgeving op 10 minuten lopen van het strand. De bungalows zijn echt top en heel ruim met voor en achter airco en een lekker tuintje voor jezelf. De bedden liggen heerlijk dus geen rugpijn. Het personeel is heel vriendelijk en het eten was prima. Ook werd er goed schoongemaakt (7x pw). Op de laatste dag mochten tot 16.00uur in de bungalow blijven waar we niet extra voor hoefde te betalen. Prima service! Als wij nog een keer naar Matala gaan kiezen we weer voor Valley Village.
Gereisd met partner in juni 2014

Een keer dit hotel. Maar dat niet meer

P & A, 19-9-2013

Het hotel Valley Village valt erg tegen zo wel de kamers van het hotel zelf. maar ook het eten. zeer eentonig. Het hotel is erg verouderd en het onderhoud laat ook te wensen over. Op de hotel kamer zitten pleisters op de kapotte raam van de doch de lampjes boven de bedden hangen los en scheef balkondeur moeilijk dicht te maken sleept over de vloer eenmaal dicht kon je hem niet afsluiten ook de airco werkte voor geen meter. Gelukkig werden we de eerste dag al overgeplaatst naar een appartementje aan de overkant.dat zag er goed uit. Onder in het hotel moesten de mannen de WC deur dicht houden met een WC papier rolletje als die gebruik er van wilde maken. Ook geen enkele manier om je handen na gebruik van het toilet af te drogen was er niet. Apparaten wel aanwezig maar werden niet gevuld. Ook waren er diverse katten aanwezig die op de eet tafels lagen te slapen en langs de tafels op het gras hun behoeften gingen doen. Het hele hotel is aan renovatie toe.
Gereisd met partner in september 2013

eenmalige vakantie naar dit hotel

ro-wen, 16-8-2012

Wij zaten niet in 1 van de bungalows, die bleken wel net gebouwd te zijn. Wij zaten in het hotel zelf. De kamers zijn echt toe aan renovatie! ik ben door het bed gezakt, de douchekop was stuk, de airco lekte, het hek van het balkon was verrot ( houtrot).De lift is stuk en dus buitenwerking.

uitstekende haken bij het zwembad,waarbij veel mensen vielen dus niet bepaald veilig.

Het zwembad was wel lekker diep om in te zwemmen. Als je goed duits kan praten, dan heb je wel goede connectie met het personeel. Wij hebben ons wel goed vermaakt ondanks de gebreken, typisch Grieks. Taxi Nikos is een aanrader! Je kan ook makkelijk scooteren, wel letten op benzine deze word soms niet helemaal vol gegooid ( naast supermarkt Zifiria).

Als je in 1 van de bungalows terecht komt, heb je het beter!

Het strand is ook 1,5 km ipv 800 m. Kortom wij als jong stel hebben ondanks de gebreken kunnen vermaken, als je het meld wordt het wel gerepareerd. Voor ons een 1malige trip.

Gereisd met partner in januari 2012

Nooit meer

Tonnie, 14-10-2011

Beste mensen,

Ik adviseer om nooit meer een stap in het hotel te zetten, wij hadden kamer 403 in een bijgebouw, Veel schimmel, Oude inrichting en het was er gewoon vies, badkamer werd al weken niet schoon gemaakt of het doekje vloog er door heen, hoe men het ook wil zien.

Dit gemeld maar er werd niks aan gedaan, heb er een oog infectie opgelopen en ben in Grienkenland en in Nederland bij de dokter en in het ziekenhuis geweest.

Als je foto´s wil zien meld het maar even.

Gereisd met partner in juli 2011

Hier komen we terug

Boschmans Marc, 23-9-2011

Valley Village is een familiehotel met supervriendelijke mensen. Wie van Grieks eten houd is dit een paradijs. Bij uitstappen waarbij men soms heel laat thuiskomt staan ze nog altijd klaar om eten te serveren dat hoort bij het half pension. Zelfs nog om middernacht ! De kamers zijn eenvoudig, dus geen bubbelbad of luxedouche maar het belangerijkste is aanwezig zoals airco en frigo. In tegenstelling tot onderstaande commentaar was de kamer bij ons regelmatig onderhouden met verse handdoeken en lakens. Wie een groot zwembad wenst moet niet naar het zwembad van valley village, maar kan in het naburige Europa hotel terecht mits het gebruik van een drankje. Matala is een rustige badplaats, niet te groot maar ideaal voor wie tot rust wil komen. Zuid Kreta is trouwens nog het meest authentieke Kreta met een gastvrije bevolking.
Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valley Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valley Village in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valley Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valley Village scoort een 7.19 uit 10 op basis van 29 reviews.