Appartement Koudouris ***

Koudouris

Onvoldoende

2 reviews over Appartement Koudouris in het Nederlands

E. Hofsink, 9-8-2007

Redelijk appartement, vriendelijke mensen. Wel aan onderhoud toe! Gelukkig kun je gebruik maken van de faciliteiten van hotel matala bay.
Gereisd met partner in augustus 2007

John, 10-7-2006

Wij zijn net terug na een verblijf in dit appartement, en het viel ons wat tegen. Het begon al met de Hostess die helemaal niet van Sunweb was, en erg chaotisch was; ze kwam pas om 19:00u en het was moeilijk om haar telefonisch te bereiken, terwijl verteld wordt dat ze dag&nacht bereikbaar zou zijn.Geen telefoonnummer gekregen, zijn we zelf maar achter aan gegaan. Het appartement was inderdaad kleiner dan verwacht;het zou voor 3 personen zijn, maar een extra bed had hier echt niet in gepast. De koelkast deed het niet, drie dagen achter aan gezeten, uiteindelijk de gehele vakantie geen koelkast gehad die het deed, waardoor we de hele vakantie uit eten moesten gaan.Er is weinig of zelfs geen warm water.Kamers worden niet 6 keer per week (zoals beloofd wordt) maar 2 keer per week schoongemaakt (voor de helft, niet echt schoon).De eigenaren zijn niet erg vriendelijk,appartement is geen aanrader helaas!
Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koudouris in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koudouris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Koudouris scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.