Hotel Triton ***

7,3

10 reviews over Hotel Triton in het Nederlands

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

M. Van Veen, 26-8-2017

Allereerst: we hebben een leuke tijd gehad maar dat kwam puur door de ligging van het hotel ,leuke restaurantjes en het mooie strand. Echter; allereerst komen de fotos totaal niet overeen met de werkelijkheid, alles is veranderd en niet meer up to date, wij herkenden het hotel bijna niet toen we fotos terugkeken. Wij zaten in het bijgebouw(de afgeragde bunker). De trap en het balkon vielen van ellende bijna uit elkaar. De badkamer na elke douchebeurt zeiknat. Handdoeken vol vieze niet thuis te brengen vlekken. Net als het beddengoed. Voor 8 dagen hebben wij voor de koelkast en airco 63 euro betaald. Koelkast prima maar de airco maakt continu een hard brommend geluid. Ik heb gezien hoe de kamers er uitzagen beneden in het gebouw, en daar wil je al helemaal niet zitten, werkelijk een bunker. Voor dit geld boek je echt wel veel beter, ik raad het echt iedereen af hier te boeken. NOGMAALS plaatjes en werkelijkheid komen niet overeen. Goede kanten: goede ervaring met personeel en ligging.
Gereisd met partner in augustus 2017

niet weer

bianca zuidema, 15-9-2015

als je voor eenvoud kiest ben je hier aan goede adres......zeer eenvoudige kamers met een douche voor dwergen.....heel klein douchebakje met een gordijntje er om heen,dus bij iedere douchebeurt de badkamer blank.....wc die niet goed doorspoelde......alles moet je extra bijbetalen,airco,koelkast,kluis......eten viel ons ook heel erg tegen,weinig keus......de lunch is nog enigszins te doen,maar de rest valt tegen,tevens is ontbijt maar tot half 10 sóchtends,dus deze hebben wij niet vaak meegemaakt,een kop koffie is alleen verkrijgbaar van 3 tot 5 s;middags.....de all-innclusive formule is hier niet echt op zijn plaats......het viel ons ontzettend tegen....de bedden sliepen trouwens wel goed.......
Gereisd met partner in september 2015

Je moet geluk hebben.

10-8-2009

Wij, stel 50 en 51 jaar, hadden het geluk dat we een ruime 4 persoonskamer (met zowel voor als achter een zitje) kregen welke op de begane grond (i.v.m. hitte) was en niet aan de straat gelegen was (i.v.m. lawaai, oordoppen geen overbodige luxe). Van andere gasten wel gemopper gehoord over afgeragde kamers en geluidsoverlast. Onderhoud complex algemeen kon wel beduidend beter. Kapotte stoelen bij bar, kapotte ligbedden bij zwembad, veel afgebladderde verf. Eten was er voldoende maar niet erg warm en de variatie was niet groot, maar je hoefde echt niet te verhongeren. Prijs/kwaliteit was goed, via 'touroperator'(Duitsland) 14 dagen all-in voor € 820,-- per persoon. Keuze sterke drank minimaal - raki, ouzo en brandy, that's it. Natuurlijk wel wijn en bier en fris. Alles in plastic. Personeel vriendelijk maar niet overdreven. Kamers werden keurig schoongehouden en handdoeken en toiletpapier werden keurig vervangen/ aangevuld.
Gereisd met partner in juli 2009

goed hotel goed eten

herman en hariette, 13-6-2009

zeer geschikt voor jongeren veel uitgaans gelegenheden en dicht bij mooi strand
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

prijs/kwaliteit verhouding is goed

A. Bruis, 11-8-2008

Het hotel ligt heel centraal t.a.v. strand en centrum.

Loopafstand tot het strand 800 mtr. tot het centrum 500 mtr. Personeel is vriendelijk en vooral Jasmin is echt toppie!Eten was gevarieerd en lekker.

Voor oudere personen vind ik Malia veel te luidruchtig en te druk, vooral de scooters rijden echt als gekken.In het hotel verbleven dan ook vooral jongeren onder de 30 jaar.

Wij hebben een jeep gehuurd en zijn 10 dagen heel Kreta gaan bekijken. Een echte aanrader, zo zie je het echte Kreta en niet de idiote, zuipende, als gekke rijdende jongeren van Malia.

Gereisd met partner in augustus 2008

Marita, 30-1-2008

Zeer slecht. Slechte matrassen op het bed. Weinig of geen animatie. Dit is geen vergelijkbaar hotel. Het personeel is erg onvriendelijk.
Gereisd familie in juli 2007

Mans Klein Velderman, 18-9-2007

Redelijke kamers; slechte all-in formule; veel overlast van Engelsen. Het restaurant was een aanfluiting. Steeds weer hetzelfde menu. Geen creatieve invulling van "het eten". Veel kip en gerechten uit de snackbar. Niks speciaals.

De all-in drankjes waren deels niet te drinken. Bier uit een plastic bekertje. Een gekocht drankje uit een glas.....

Gereisd met vrienden in september 2007

Timo, 24-9-2005

Wij zijn van 08/09/05 t/m 15/09/05 in Triton geweest. Het hotel ligt op ongeveer 100 meter van het centrum van Malia. Het zandstrand is op nog geen 10 minuten loopafstand. Het hotel ziet er verzorgt uit. Het zwembad heeft de hele dag zon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De eerste nacht zaten wij in een kamer aan de weg Malia/Stalis. Nadat onze nachtrust meerdere malen werd verstoord door het uitgaanspubliek welke de volksliederen van Engeland, Ierland, Schotland ten gehore brachten, hebben wij om een rustige kamer gevraagd. Deze kregen wij zonder problemen. Bezoekers van dit hotel waren wat ouder en rustiger. Het eten was eenvoudig/eenzijdig maar wel goed. kames zijn eenvoudig maar schoon. Al met al een prima hotel gezien de prijs/kwaliteitsverhouding.
Gereisd anders in september 2005

Herman Hemmes, 31-1-2005

Hoi. Het is alweer bijna 3 jaar geleden dat mijn vriendin en ik hier waren. Qua verblijf hebben wij minder goede herinneringen aan deze vakantie. De kamer was prima. Ook het hotel zelf incl het zwembad fine! Wij kwamen voor een rustige vakantie en dat viel tegen. Dit omdat wij veel hinder ondervonden van de "disco-straat". Ook kregen wij na 3 nachten een 6-tal jonge mannen naast ons. Werkelijk iederen avond/nacht uit onze slaap gehouden. De leiding wou er NIETS aan doen. Tja. Wat ons betreft (TOEN) niet voor rustzoekers!
Gereisd anders in januari 2005

Chantal, 24-12-2004

ben er 1,5 jaar geleden geweest 2003, was een erg leuk hotel, werd goed schoon gemaakt en de ligging is perfect,dichtbij restaurantjes en barretjes en erg dichtbij het strand.eten was alleen wat minder.
Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Triton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triton in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triton scoort een 7.3 uit 10 op basis van 22 reviews.