Appartement Theo Star ****

Theo Star
8,6

29 tips over Theo Star

Sabrina, 24-9-2017
Tegen over theo star als je het straatje uitloopt kan je echt heerlijk eten , en wat een gezellige warme familie die er werkt!
Lydia, 3-8-2015
Met onze mindervalide zoon hebben wij een extra ruime kamer gekregen, zonder dat wij erom gevraagd hadden!
e De boer, 20-7-2015
Controleer wat je boekt, Theo Star beach is dus niet hetzelfde ondanks de beschrijvingen en de foto's.

Tamara2510, 31-5-2015

Om lekker te eten, kun je direct als je het laantje uit loopt aan de overkant lekker eten. Volgens mij heet het 'Taverne', maar weet het zo niet zeker. We hebben daar een heerlijke griekse schotel gehad.

Ook is het leuk om een quad te huren en de omgeven daarmee te verkennen. Chersonisos is vlakbij, ongeveer een kwartiertje met de quad.

Remaco, 26-5-2015

Iets meer spullen in het keukentje zoals:

bestek, pannetje voor het koken van eieren.

In de badkamer een douchegordijn en steun voor douche op hoogte.

almightyfrans, 14-9-2014
Neem een hoekappartement zodat je zon en/of schaduw hebt.

Bart, 6-8-2014
Eten in gezellige restaurants het oude Malia (San Giorgio, Odas, Stablos en Elisabeth). Daarvoor moet je helaas wel door het drukke centrum van Malia lopen. Heel veel stinkende quads en schreeuwerige (engelse) jeugd.
Kim, 14-7-2014

Wij zijn naar het zeeaquarium geweest op Kreta. Erg leuk bij een bewolkte dag.

Eten bij de Brasserie, hele aardige mensen en super eten voor weinig.

Linda, 9-9-2013
Huur een auto en ontdek het prachtige eiland!
Wilma, 18-8-2013

ga eens eten in het restaurant van theodosis gelegen bij het appartementencomplex . je hebt er een zeer goede keuken met een superkok dit moet je echt proberen. heb nog nergens zo lekker gegeten..