Appartement Theo Star ****

8,6

234 reviews over Appartement Theo Star in het Nederlands

Appartement aan het strand

Frank en Bianca, 31-8-2017

Rustig appartementen complex. Veel touroperator (dus nederlands) gasten. Voldoende plaatsen bij zwembad maar je badkleding en huid kreeg een groene teint van het zwembadwater. Uitstekend eten maar kwaliteit wisselde met het feit of de kok aanwezig was of dat de eigenaar zelf in de keuken stond. Plaatsje malia is erg druk met Engelse badgasten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima appartement

Anoniem, 30-8-2017

Prima appartement, onlangs gerestaureerd dus alles is als nieuw.

Zwembad en strand op 2 minuten lopen.

Supermarkt op 5 minuten.

Centrum op 10 minuten.

Airco moet apart bijbetaald worden maar is wel aan te raden.

Wifi wel traag.

Wel veel wind op ons balkon.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima!

S & R, 30-8-2017

Samen met mijn vriend hebben wij 9 nachten gebruik gemaakt van een appartement. Het was een schoon en netjes appartement, elke dag werd er schoongemaakt en zoals aangegeven elke 2 dagen schonen handdoeken. Het enige jammere vonden wij het gebrek aan keukenspullen. Kleine dingen zoals een opener of afwasmiddel waren er niet aanwezig. strand en het gezellige centrum Malia op loopafstand. Een aanrader voor iedereen die van plan is niet of weinig zelf te koken. Tip: Huur een quad en ga er een dagje op uit!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische ligging

bigr, 2-8-2017

Eenmaal aangekomen kregen wij een relatief klein twee kamer appartement toegewezen. Toen ze zagen dat wij met twee pubers kwamen, werd er gelijk aangegeven dat wij de volgende dag een ruimer twee kamer appartement konden krijgen. Top!

Het complex ligt super! Zwembad - bar/restaurant - zee, straatje uitlopen en je komt bij een supermarkt en diverse restaurantjes. Ook als uitvalsbasis is Malia prima. Het complex ligt rustig en toch dichtbij de faciliteiten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed maar nooit weer

C&A, 11-7-2017

De appartementen waren mooi.

Het eten in het restaurant verrukkelijk, compliment voor de kok!!

De eigenaren onvriendelijk en niet gastvrij behalve Andreas de jongste zoon die juist het tegenovergestelde was, daar kunnen zijn ouders en broer nog veel van leren.

De ligging mooi

Het zwembad krijgt van ons een hele slechte beoordeling. Water werd niet bijgevuld en de pomp niet aangezet en daardoor werd het water vies en kregen mensen klachten als oorontsteking, bijholteontsteking en zich niet lekker voelen.

Na veel klachten hierover en op aandringen van de hostess werd er af en toe even gehoor aangegeven. Heel jammer dat er niet werd geluisterd door Giorgos en deze nog onvriendelijker werd naar sommige gasten.

Wij komen hierdoor niet meer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne accomodatie op mooie locatie

CVO, 9-7-2017

De ligging is ideaal vlak bij centrum en direct aan zee en strand!

De foto bij deze accommodatie is wel van heel lang geleden (er is nu een mooie tuin aangelegd)

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige appartement, direct aan het strand

Christa, 8-7-2017

Super mooie en grote kamer met geweldige bedden, zeezicht en groot balkon. Wij zaten in het bijgebouw en moesten langs het strand lopen om bij het appm te komen wat s'avonds niet helemaal goed verlicht is. Voor mensen die niet goed ter been zijn is het hoofdgebouw beter. De familie zelf is heel rustig, als je wat vraagt krijg je antwoord of helpen ze je maar zeg je niets dan lopen ze je ook zo voorbij! Zouden iets meer geïnteresseerd mogen zijn in hun klanten ipv hun eigen vrienden waarmee ze aan de bar of tafeltje zitten. Komt heel ongeïnteresseerd over! Hierdoor ga je eerder ergens anders heen voor een hapje en een drankje maar dit hoeft zeker niet want je kan er van s'morgens tot s'avonds 23.30 uur terecht om te eten. De keren dat wij hier iets hebben gegeten was het super goed. Deze fam heeft goud in handen, alleen hoop ik dat ze dit gaan beseffen maar vooral dat ze dit uit gaan stralen. Huur een fiets, scooter of auto, zo kan je iedere dag een andere kant op. Heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Een heerlijke ervaring op een geweldige plek.

lizzy en louis, 8-7-2017

Alles. lieve mensen top appartementen totaal gerenoveerd op een unieke plaats. Appartementen aan zee en met zeezicht, restaurant pal aan het strand met uitzicht op de ondergaande zon en eten wat top is voor een betaalbare prijs waar vind je dit op zo'n plek? Familie doet er alles aan om het naar je zin te maken. Badkamer met regendouche en modern afgewerkt. Ruim appartement met nieuwe bedden, keukentje en alles goed schoon.

Geweldig!

Sonja, 8-7-2017

Mooie gerenoveerde appartementen. Complex ligt aan het strand. Restaurant waar men goed kan eten. Prima verblijf!

mooi appartement, en ligging

ROC, 30-6-2017

te weinig parkeerplek voor huurauto's, 's-avonds weinig te doen in restaurant/bar geen gezelligheid en relatief duur.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Theo Star scoort een 8.58 uit 10 op basis van 235 reviews.