Beoordelingen Appartement Theo Star****

Theo Star****
163 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Theo Star****
Nikolaou Grammatikaki, GR-70007, Malia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Theo Star scoort een 8,5 uit 10, op basis van 163 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Theo Star**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Appartement Theo Star**** vinden. Je kunt 5 video's van Appartement Theo Star**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Theo Star**** met andere accommodaties in Malia.
Even geduld a.u.b.

9,1
7,8
7,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek aan zee"vertalen
Rob
8,0

10-10-2013 Mooie appartementen direct aan zee met mooi zwembad, vriendelijke en behulpzame eigenaars, appartementen goed maar karig ingericht geen zitje bij de tv, weinig pannen hier is niet te koken maar je kan uitstekend en goedkoop hier eten. Schoonmaak is goed.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed voor herhaling vatbaar"vertalen
G Verhoeven
6,0
6,0
7,0

15-8-2013 Leuk mooi rustig appartement goede ligging lekker dicht bij het strand en een supermarkt op loopafstand..
Je loopt in 2 min naar het strand echt super je kan zo tussendoor in je appartement naar de wc..
Het eigen restaurant is goed om te eten en betaalbaar..
Echt naar ons zin gehad..
Bij ons zijn ze iedere dag wezen schoonmaken en iedere dag schone badlakens..

Minpuntjes zijn idd geen douchegordijn en geen haakje voor je douchekop..
En ook geen lekkere stoelen om op te zitten..

met partner, Aug. 2013
"Een heerlijke vakantie, pal aan zee!"vertalen
Linda
8,0

9-9-2013 Hou je van een rustig gelegen appartement, met een mooi zwembad en direct aan zee, dan is Theo Star echt iets voor jou. Malia is goed aan te lopen, en een heerlijke verse bakker op de hoek van het weggetje naar Theo Star toe. De inrichting van het appartement was simpel, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, en niet geheel onbelangrijk, het appartement is goed schoon!

Ook het eten in het restaurant is heerlijk.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Theo Star**** bij:

met partner, Juli 2013
"FANTASTISCH"vertalen
Wilma

18-8-2013 UITSTEKEND APPARTEMENT
PRACHTIG UITZICHT OVER ZEE
ZEER VRIENDELIJKE FAM KASTELLIANOS
DAGELIJKSE SCHOONMAAK . VRIENDELIJK PERSONEEL
ZEER GOEDE KEUKEN UITSTEKENDE GERECHTEN NOG NIET 1 DAG SLECHT GEGETEN. DEZE ACCOMODATIE IS ZEKER DE MOEITE WAARD EN BETAALBAAR WE ZIJN ER NU VOOR DE TWEEDE KEER GEWEEST EN KIJKEN ALWEER UIT NAAR VOLGEND JAAR . WE GAAN ZEKER WEER TERUG.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Super vakantie"vertalen
Esther
8,0

18-9-2013 Een prima appartement als je van zon en zee houdt!Theo star bestaat uit 2 complexen aan het strand. Tussen de middag het zwembad terras op, (ook langs het strand), voor een heerlijke lunch.
's Morgens een korte wandeling voor de supermarkt voor broodjes en
's avonds een paar minuten lopen naar het centrum voor je diner.
Het centrum van Malia wel veel Engelse jeugd.Kortom geweldig!!

met partner, Juli 2013
"Fantastische ligging"vertalen
Greetje van der mol...
9,0

8-8-2013 Uitzicht op zee,schoon app. en rustig gelegen en voor de drukte naar Malia e.o.mijn partner en ik zaten in een app.goed eten in eigen restaurant maar ook in omstreken.8 dagen genoten.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fantastisch"vertalen
C van Helvert
10,0

19-7-2013 Net terug van 15 dagen Theo Star.Prachtig app uitzicht op zee.heerlijk eten,ontzettend gastvrij,app werd elke dag schoon gemaakt.
Andreas en Giorgos is niets teveel,onze dochter wilde appelmoes!! werd speciaal voor haar gehaald.we hadden n tas in de bus laten liggen en Andreas is gaan bellen en heeft samen met mijn man in zijn auto de bus opgewacht!wij gaan volgend jaar weer!!

met vrienden, Juni 2013
"Wil zo weer terug!"vertalen
m. koopman
7,0

2-7-2013 Onze vakantie in de studio's van theostar zijn prima bevallen. Fantastische ligging aan zee, lekker groot balkon en schoon. Bedden en kussens zijn prima ( ook al lezen wij hier verder wat anders) en ook de douchekop hangt gewoon aan de muur in tegenstelling tot wat anderen schrijven. De famie is gastvrij en het eten is geweldig en betaalbaar. Rustig gelegen, gemiddelde leeftijd vd bezoekers wat ouder maar dat is lekker rustig en toch op prima loopafstsnd van malia centrum en ook stalis. Een aanrader!

met vrienden, Juni 2013
"Fantastische locatie en accomodatie"vertalen
met groep vrienden
7,0

10-7-2013 Half juni waren we weer ALLEMAAL in Theo Star een groep vaste klanten uit het hele land, wat was het weer gezellig.
De fam. Kastelelianos met de nieuwe personeelsleden bij de zwembad-bar waren weer geweldig gastvrij.
Niets is hun teveel, een prachtige vakantie gehad, hopelijk volgend jaar rpnd 15 juni weer allemaal aanwezig!

met partner, Mei 2013
"Dichtbij strand en zwembad.Goede ligging,"vertalen
R. de Jonge
8,0

9-9-2013 Appartement Theo Star heeft goede appatementen en een eigen restaurent (heerlijk). Het is een vriendelijke gastvrije famile die het je naar de zin wil maken(Theo, zijn vrouw Stella en de zoons George en Andrea. Op 500 meter is het centrum en vele uitgaansgelegebheden en eetgelegenheden. Als je hier een keer geweest bent, wil hier wel weer komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?