Beoordelingen Appartement Theo Star****

Theo Star****
181 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Theo Star****
Nikolaou Grammatikaki, GR-70007, Malia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Theo Star scoort een 8,5 uit 10, op basis van 181 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Theo Star**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 247 vakantiefoto's van Appartement Theo Star**** vinden. Je kunt 5 video's van Appartement Theo Star**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Theo Star**** met andere accommodaties in Malia.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,7
8,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Geweldig!"vertalen
j.betzel@planet.nl
10,0

12-10-2014 we hebben echt een geweldige vakantie gehad bij theostar ook al was het weer niet echt super tijdens onze vakantie

Met partner, Sept. 2014
"Fantastisch!"vertalen
Rudi Ritmeester
9,0

09-11-2014 Mooie en gezellige locatie om vakantie te vieren! Personeel erg vriendelijk. Lekker eten in het restaurant en de zwemmersbar. Appartementen waren schoon en voor ons genoeg ruimte, je kwam er toch maar om te douchen en te slapen! Omgeving was ook super. Ondanks je in het centrum zat hoorde je hier niets van! Voor ons zeker een aanrader!!!!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Rustig en ligging aan strand en zee"vertalen
almightyfrans
9,0

14-09-2014 Het appartement was eenvoudig doch erg schoon en voorzien van kleine keuken. Er is een tv met een Nederlandstalige zender (BVN). Er wordt ieder dag schoongemaakt en om de 3 dagen worden 2 handdoeken per persoon verschoont, bed linnen wordt na 6 dagen verschoont. Er is een airco, welke tegen betaling kan worden gebruikt ( € 7,00 per dag). Wij verbleven in een 2 kamerappartement met groot hoek terras op de begane grond. De bedden waren prima en er is voldoende kastruimte. De badkamer is eenvoudig maar heeft een goede douche. Het Zwembad is heerlijk en ligt aan het strand, daarbij een bar met erg vriendelijke bediening. Het gebruik van zonnebedden is gratis maar deze zijn veelal bezet. Er is ook een mogelijkheid om op het strand bedjes + parasol te huren. Er is wifi deze werd steeds beter naarmate ons verblijf. De taverne heeft lekker eten maar in de buurt nog meer leuke restaurants en taverne. De locatie is prima en ligt gunstig, rustig maar in de buurt van een gezellig centrum.

Met partner, Juli 2014
"Mooie, rustige ligging"vertalen
Bart
6,0

06-08-2014 Wij hadden een studio beneden met zwembad voor de deur en zeezicht. Perfect dus (kamer 103 met douchekophaakje :-) Airco niet nodig gehad.
Ontbijten in de schaduw op terras voor appartement. Zwembad met voldoende ligstoelen en parasols aan zee.
Supermarkten met vers brood op 5 minuten loopafstand.
Goede taverne op terrein en genoeg restaurants in de buurt op loopafstand.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goede app. op een hele mooie plek."vertalen
W.Esschendal
9,0

10-08-2014 Wij zijn 11 dagen in app. Theo Star in Malia geweest, en we hebben het heel erg naar de zin gehad. De app zijn eenvoudig maar wel schoon. Er werd elke dag schoon gemaakt en geregeld schone handdoeken en beddengoed. Het app. ligt direct aan het strand, hier heb je een strandbar waar een hele aardige jongen werkt. Hij zorgt ook voor de ligbedden en de parasols op het strand. Hij doet er alles aan om het je naar de zin te maken.In de omgeving zijn voldoende restaurantjes en winkeltjes. Uiteten gaan is niet duur. Ook in de taverne die bij het app. hoort kan je goed eten. Wij kwamen s'avonds om 23:15 uur aan en toen konden we er nog een heerlijke maaltijd krijgen. Als je vragen had ( wij wilden er graag een kussen bij ) vraag het maar aan Stella en het wordt geregeld. Dus zeker de moeite waard om heen te gaan.

Met vrienden, Juni 2014
"Mooie plek"vertalen
Leo Munter

21-06-2014 Fijn tijd gehad , mooie ligging en een goed restaurant

Met partner, Juni 2014
"Fantastische plek aan het strand!"vertalen
Caroline
10,0

06-07-2014 We komen al enkele jaren met veel plezier bij Theo Star.
Blij verrast waren we dit jaar met de mooie uitbreiding van de tuin met palmbomen....ook rondom het zwembad is veel meer plaats gekomen.
Dus zijn er nu genoeg ligbedjes en parasols voor iedereen!
Het complex heeft nu nog meer reden om er naar toe te gaan.
DE prijs/kwaliteit verhouding is super!
Heerlijke plek, die voor heel veel mensen een VAST vakantieadres is.

Juni 2014
"Prima qua prijs / kwaliteit"vertalen
Kim
7,0

14-07-2014 Week samen met moeders. Vorig jaar All-in bij Sirens Beach (ook Malia). Eten is bij alle restaurants in Malia zeer goed bevallen. Dus geen All-in meer wat ons betreft. Wij zijn geen zeikerds / luxepaarden maar wil het volgende zeker kwijt;

- Ruime kamer, we hadden gevraagd om zeezicht en zo laag mogelijk, dit hadden we beide dus TOP! Zwembad zag er wat troebel uit en is vrij klein.

- Kamer werd met een vieze dweil schoongemaakt.. Algemene schoonmaak indruk was niet goed. Keukengerei etc. is gering en leek me ook niet erg schoon (zelf schoonmaakmiddel, afwasborstel etc. gekocht we aten buiten de deur dus ging alleen om soms wat ontbijt / lunch etc.).

- Wij vonden de eigenaren helemaal niet zo vriendelijk als in alle recensies geschreven wordt. Geen warm onthaal, e.e.a. leek veel moeite te kosten. Er werd bij vertrek niet gevraagd hoe het geweest was etc.

- Geen ervaring met het restaurant op de locatie.

- Locatie is prima, snel bij de winkels / restaurants etc.

Met partner, Mei 2014
"Gewoon top"vertalen
G.van Galen
5,0
9,0

28-05-2014 alles aanwezig om heerlijk tot rust te komen goede verzorging app. heerlijk eten zeer zeer vriendelijke fam. zeker een tweede bezoek waardt

Met vrienden, Mei 2014
"In een woord super!"vertalen
Patou
10,0

20-05-2014 Na vele keren in Malia te zijn geweest, nu voor het eerst bij Theo Star geboekt. Beste keus ooit. Familie is ontzettend gastvrij, de kamers zeer schoon, heerlijk restaurant en de ligging is fantastisch... kortom volgend jaar zeker weer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?