Beoordelingen Appartement Theo Star****

Theo Star****
170 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Theo Star****
Nikolaou Grammatikaki, GR-70007, Malia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Theo Star scoort een 8,5 uit 10, op basis van 170 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theo Star**** in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theo Star****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Theo Star**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 234 vakantiefoto's van Appartement Theo Star**** vinden. Je kunt 5 video's van Appartement Theo Star**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Theo Star**** met andere accommodaties in Malia.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,7
8,3
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juni 2014
"Mooie plek"vertalen
Leo Munter

21-06-2014 Fijn tijd gehad , mooie ligging en een goed restaurant

met partner, Juni 2014
"Fantastische plek aan het strand!"vertalen
Caroline
10,0

06-07-2014 We komen al enkele jaren met veel plezier bij Theo Star.
Blij verrast waren we dit jaar met de mooie uitbreiding van de tuin met palmbomen....ook rondom het zwembad is veel meer plaats gekomen.
Dus zijn er nu genoeg ligbedjes en parasols voor iedereen!
Het complex heeft nu nog meer reden om er naar toe te gaan.
DE prijs/kwaliteit verhouding is super!
Heerlijke plek, die voor heel veel mensen een VAST vakantieadres is.

Juni 2014
"Prima qua prijs / kwaliteit"vertalen
Kim
7,0

14-07-2014 Week samen met moeders. Vorig jaar All-in bij Sirens Beach (ook Malia). Eten is bij alle restaurants in Malia zeer goed bevallen. Dus geen All-in meer wat ons betreft. Wij zijn geen zeikerds / luxepaarden maar wil het volgende zeker kwijt;

- Ruime kamer, we hadden gevraagd om zeezicht en zo laag mogelijk, dit hadden we beide dus TOP! Zwembad zag er wat troebel uit en is vrij klein.

- Kamer werd met een vieze dweil schoongemaakt.. Algemene schoonmaak indruk was niet goed. Keukengerei etc. is gering en leek me ook niet erg schoon (zelf schoonmaakmiddel, afwasborstel etc. gekocht we aten buiten de deur dus ging alleen om soms wat ontbijt / lunch etc.).

- Wij vonden de eigenaren helemaal niet zo vriendelijk als in alle recensies geschreven wordt. Geen warm onthaal, e.e.a. leek veel moeite te kosten. Er werd bij vertrek niet gevraagd hoe het geweest was etc.

- Geen ervaring met het restaurant op de locatie.

- Locatie is prima, snel bij de winkels / restaurants etc.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Theo Star**** bij:

met partner, Mei 2014
"Gewoon top"vertalen
G.van Galen
5,0
9,0

28-05-2014 alles aanwezig om heerlijk tot rust te komen goede verzorging app. heerlijk eten zeer zeer vriendelijke fam. zeker een tweede bezoek waardt

met vrienden, Mei 2014
"In een woord super!"vertalen
Patou
10,0

20-05-2014 Na vele keren in Malia te zijn geweest, nu voor het eerst bij Theo Star geboekt. Beste keus ooit. Familie is ontzettend gastvrij, de kamers zeer schoon, heerlijk restaurant en de ligging is fantastisch... kortom volgend jaar zeker weer!

met partner, Mei 2014
"Superlocatie"vertalen
Lynn
8,0

05-06-2014 Schone, kleinschalige locatie, met restaurant waar je prima kunt eten. Er zijn twee supermarkten op een kleine honderd meter vanaf de appartementen en enkele toeristenwinkels en wat restaurants op een paar honderd meter. Oude centrum van Malia is ongeveer kwartier lopen. Onderweg daarnaartoe vind je het uitgaansgebied, met bars en clubs.
THeo Star is een echt familiebedrijf. De mensen geven je echt persoonlijke aandacht, en, als je zoals wij een flinke blessure oploopt brengt de eigenaar je met zijn auto naar het nabije medical center.
Super! Wij gaan zeker nog eens terug!

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek aan zee"vertalen
Rob
8,0

10-10-2013 Mooie appartementen direct aan zee met mooi zwembad, vriendelijke en behulpzame eigenaars, appartementen goed maar karig ingericht geen zitje bij de tv, weinig pannen hier is niet te koken maar je kan uitstekend en goedkoop hier eten. Schoonmaak is goed.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed voor herhaling vatbaar"vertalen
G Verhoeven
6,0
6,0
7,0

15-08-2013 Leuk mooi rustig appartement goede ligging lekker dicht bij het strand en een supermarkt op loopafstand..
Je loopt in 2 min naar het strand echt super je kan zo tussendoor in je appartement naar de wc..
Het eigen restaurant is goed om te eten en betaalbaar..
Echt naar ons zin gehad..
Bij ons zijn ze iedere dag wezen schoonmaken en iedere dag schone badlakens..

Minpuntjes zijn idd geen douchegordijn en geen haakje voor je douchekop..
En ook geen lekkere stoelen om op te zitten..

met partner, Aug. 2013
"Een heerlijke vakantie, pal aan zee!"vertalen
Linda
8,0

09-09-2013 Hou je van een rustig gelegen appartement, met een mooi zwembad en direct aan zee, dan is Theo Star echt iets voor jou. Malia is goed aan te lopen, en een heerlijke verse bakker op de hoek van het weggetje naar Theo Star toe. De inrichting van het appartement was simpel, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, en niet geheel onbelangrijk, het appartement is goed schoon!

Ook het eten in het restaurant is heerlijk.

met partner, Juli 2013
"FANTASTISCH"vertalen
Wilma

18-08-2013 UITSTEKEND APPARTEMENT
PRACHTIG UITZICHT OVER ZEE
ZEER VRIENDELIJKE FAM KASTELLIANOS
DAGELIJKSE SCHOONMAAK . VRIENDELIJK PERSONEEL
ZEER GOEDE KEUKEN UITSTEKENDE GERECHTEN NOG NIET 1 DAG SLECHT GEGETEN. DEZE ACCOMODATIE IS ZEKER DE MOEITE WAARD EN BETAALBAAR WE ZIJN ER NU VOOR DE TWEEDE KEER GEWEEST EN KIJKEN ALWEER UIT NAAR VOLGEND JAAR . WE GAAN ZEKER WEER TERUG.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?