Appartement Stelios ***

Stelios
8,4

37 reviews over Appartement Stelios in het Nederlands

Susan, 17-1-2008

Nette appartementen met een goede ligging verder niet veel bijzonders
Gereisd met partner in juni 2007

irene, 25-4-2007

Ik heb drie maanden in dit app complex gewoond. Ik heb het erg naar mn zin gehad en denk nog regelmatig terug (met heimwee) aan de leuke tijd. Het is jammer dat ie niet meer in de gids staat.

Dit was echt de leukste vakantie/baan die ik heb gehad!

Gereisd anders in april 2007

de vries, 20-6-2006

twee jaar geleden ben ik met mijn vriendin hier geweest.

het personeel was erg vriendelijk, mooi zwembad. we wisten alleen eerst de werking van de sleutel en de electrisiteit niet, maar uiteindelijk toch achter gekomen( je moet ook veel onthouden als alles in het engels verteld word) we vonden het alleen jammer dat we als we ergens heen wouden met de bus moesten, fietsen viel ons tegen, was toch erg steil.

mooi uitzicht over zee.

geen overlast gehad van anderen, zelf geen overlast gemaakt, mensen hebben altijd snel een oordeel over jongeren en op vakantie!!

denk wel goed om het waterpark, waarbij staat gratis intree, want je moet toch uiteindelijk wel betalen, ook wij trapten er in!

Gereisd anders in juni 2006

A &B, 8-3-2006

Wij zijn in de zomer van 2004 hier geweest.Met z'n vieren het was echt perfect we hadden uitzicht op de zee.De service was echt top, bij aankomst werd binnen een uur een jeep geregeld en gebracht. Toen onze airco was uitgevallen om 03.00 kwam de eigenaar zonder problemen meteen. Het was een onvergetelijke vakantie (had het voor geen goud willen missen)
        Gereisd anders in maart 2006

Conrad & Anneke, 24-6-2005

Lastminute geboekt in oktober 2004 voor 95 euri pp. Was een redelijk net complex, wij hadden een 2 kamer appartement met een mooi uitzicht over de zee en stalis. Klein zwembad met super gladde tegels! Verder weinig te beleven hier. Je moet dus naar Stalis of Cherssonisos voor te eten en stappen. Hebben een boottocht gemaakt naar Santorini, pfff zeer lang reizen voor een paar uur op het eiland maar was wel aardig. Verder is Kreta te groot om echt in een vakantie te ontdekken dan zijn andere eilanden leuker om naar toe te gaan.
          Gereisd anders in juni 2005

frans, 24-5-2005

tja vorig jaar geweest met 9 vrienden en ja sorry maar we zijn jongeren en willen feesten. Verder hebben we ons goed gedragen maar na het uitgaan wat bijkletsen etc. tja dat brengt soms irritatie met zich mee. De eigenaar deed raar met zn dreigementen....Het is nu uit de boeken gehaald maar ja eigen schuld moet je maar geen gezinnen en jongeren samen in 1 appartemntencomplex stoppen....Over het algemeen was het wel leuk hoor! top! Cherssonisos om de hoek! veel gezopen veel lol gehad veel mensen leren kennen!

gaat tie

Gereisd anders in mei 2005

ramon, 24-5-2005

uitermate schoon, groot zwembad (2 zelfs), restaurant, bushalte dichtbij, erg vriendelijk personeel, mooi kamers.
              Gereisd anders in mei 2005

P.O. van der klis, 11-4-2005

Wij zijn met ons gezin vorig jaar naar dit apartementencomplex geweest. Dit was voor de tweede keer daar het ons het jaar ervoor enorm goed was bevallen. Nadat vorig jaar inderdaad ook de doelgroep van touroperator van dit complex gebruik mocht maken is het volgens mij versneld afgeschreven. Naar mijn inzichten zijn de eigenaren gestopt met het verhuren daar de nieuwe doelgroep in een te korte tijd teveel schade heeft aangebracht. Samenvattend een schandelijke vertoning die hangt tussen herrie, testoteron en alcohol.

Enorm en dan ook enorm jammer omdat het een perfecte locatie was voor gezinnen en mensen die zich ook op hun vakantieadres weten te gedragen. Ook wij moeten dit jaar op zoek naar een alternatieve locatie.

Paul & Nicole van der klis

Gereisd anders in april 2005

hans en maja quak, 26-3-2005

in 2003zijn we er in september heen geweest met zijn vieren.

en het was er geweldig,David de eigenaar deed er van alles aan om het je naar de zin temaken.wij hadden een app. met zee zicht,alles werd heel goed schoon gehouden.wij vinden het ook heel jammer dat hij niet meer in de gids voor komt,anders hadden we er zeer zeker weer voor geboekt.

Gereisd anders in maart 2005

L.L, 18-2-2005

Fijne accomodatie, niet zo groot, leuke betaalbare kindvriendelijke restaurants in de buurt, ruime appartementen behalve de badkamer, die is echt klein. Eigenaresse is erg bereidwillig om je een goede vakantie te laten hebben.

Genoeg dingen te doen in de omgeving.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stelios in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stelios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stelios scoort een 8.43 uit 10 op basis van 37 reviews.