Hotel Sonia Villa ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sonia Villa bij:

3 reviews over Hotel Sonia Villa in het Nederlands

Mooi rustig appartement

K Hoeksma, 29-8-2017

Leuk kleinschalig appartementen complex. Alleen jammer dat je om de drie dagen nieuwe handdoeken krijgt.
Gereisd met partner in augustus 2017

leuk hotel

fam, 21-9-2009

Prima hotel wij zijn er maar 3 dagen geweest omdat we iets anders hadden geboekt en dit even een tussen hotel was.Ziet er goed uit en gezellig lekker rustig.Ontbijt was prima en de kamers waren o.k douche erg klein .

Alleen min punt is van dit hotel wij hebben er 3 dagen gezeten en geen schone handoeken gekregen.

Verder prima ligging is o.k en een mooie tuin met een leuke papegaai.

Gereisd met partner in september 2009

prima vakantie

kim , 15-9-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad je kan kiezen of je naar malia wil of naar stalis omdat je aan beide aan de rand zit...wij kozen overdag voor malia en het strand en s'avonds voor stalis maar dat was vooral omdat de engelse na 22:00 flink aanwezig waren... het hotel was klein maar de hotelkamers waren redelijk schoon werd elke dag schoongemaakt
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sonia Villa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonia Villa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonia Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonia Villa scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.