Hotel smartline Kyknos Beach ****

Hotel smartline Kyknos Beach
smartline Kyknos Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel smartline Kyknos Beach bij:

115 reviews over Hotel smartline Kyknos Beach in het Nederlands

fantastisch

ine, 29-8-2017

Wij hebben in september 2016 2 weken in dit hotel verbleven. Ons reisgezelschap bestond uit 2 dertigers, kindje van 9 maanden en 2 zestigers. In de brochure staat dat het een kleinschaliger hotel is, wat ook wel klopt maar door de omschrijving 'kleinschaliger' had ik het kleiner verwacht dan het is. Qua grootte was het een goed hotel. Wij hadden een last - minute geboekt en er waren enkel kamers beschikbaar in het bungalow gedeelte. Wij hebben ter plaatse een betalende upgrade gevraagd naar een hotelkamer. Na 2 dagen was dit mogelijk. Op zich is er niets mis met de bungalow kamers, alleen hadden wij een buggy mee en waren er trappen aan onze bungalow kamers. (Er zijn ook bungalow kamers op het gelijkvloers zonder trappen. )Je moest dan altijd met twee zijn om de buggy met kind op en af de trap te krijgen. Als je al stappende kinderen hebt is dit geen probleem natuurlijk. Ook zijn de hotelkamers pas gerenoveerd (een deel van de bungalowkamers ook dacht ik gezien te hebben op de site van het hotel zelf?) naar een modernere stijl. De stijl van de bungalows is meer Kreta-stijl. Wij zijn al verschillende keren op vakantie geweest. Dit was de eerste keer met kindje. Wat ik fijn vond was dat de eetzaal niet supergroot is en dat je ook buiten overdekt kunt eten. Er zijn inderdaad thema-avonden op zaterdag en zondag. Omdat er elke avond een Griekse hoek is in de eetzaal, valt de thema-avond Griekenland misschien niet zo heel fel op voor mensen. De andere thema avonden waren Italië, Mexico en Aziatisch. Op de plaats waar normaal de Griekse hoek is, staan dan andere voorgerechten. De hoofdgerechten worden ook zo goed mogelijk aangepast aan de avond. Wij waren zeer tevreden over het eten. De ontbrekende yoghurt, eitjes, spek,.. etc die hier gemeld zijn waren er wel. Alleen werkt dit hotel ietsjes anders dan een doorsnee all in hotel. Waar een ander hotel in bak 1 vb altijd omeletten inlegt, ligt er hier bv eerst spiegelei in, als het leeg is omelet, dan vb spek, ....Eigenlijk moet je zelf een beetje kijken. En de yoghurt is soms gemengd met vruchten, soms gewoon wit,..... Indien je een micro-oven nodig hebt voor bereiding potjesvoeding, gewoon even vragen en je potje wordt verwarmd in de micro-oven die in de keuken staat.

Wat we eerlijkheidshalve wel gemist hebben was 's morgens wat meer beleg. Er was elke ochtend kaas maar ik miste een schijfje salami en hesp.

De ligging van het hotel is rustig. Langs de weg kan je links gaan en kom je onder andere een grote supermarkt tegen. Daar vind je zwempampers, gewone pampers tot maat 3, en potjesvoeding. Wel maar 2 soorten, dus ik zou potjesvoeding meepakken (wat wij gedaan hadden). Schuin tegenover het hotel is een baan om naar het strand te gaan. Met een buggy is dit minder gemakkelijk omdat je aan het einde trappen hebt en nog een stuk naar links moet wandelen voordat je op een mooi stuk strand uitkomt. Als je naar rechts wandelt op de hoofdweg, kan je na de bocht via een ander hotel ook op het strand komen, dit stuk strand is mooier.

Wat ons verblijf in dit hotel echt onvergetelijk maakt is het personeel!!! Ik ben nog nooit zo vriendelijke mensen tegengekomen in een hotel. Voor de eerste keer op reis gaan met een kindje van 9 maanden geeft wat stress, maar ik had in geen enkel ander hotel willen verblijven. Onze Milan (en wijzelf) werd er in de watten gelegd door Giorgio, Sofia, Elena, Harteny en al het ander personeel waarvan ik de namen vergeten ben.

Wij raden dit hotel zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Geweldig,en fantastisch

familie van Asselt, 14-8-2017

Het eten gevarieerd en zeer lekker en warm, mensen zijn zeer vriendelijk, hygiene zeer goed en een goed hotel. Voor het personeel is niks te gek.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijk hotel

Familie Beyen, 15-7-2017

We waren een week in hotel Kyknos Beach in Malia, Kreta. Het personeel was er super vriendelijk. Het eten was voldoende afwisselend en lekker. Eén minpuntje: enkel bij het ontbijt waren er verse tomaten, niet 's middags en 's avonds. Voor vegetariërs was het aanbod perfect: ruime keuze van groenten en alle dagen ook vis.We logeerden in een familiebungalow landzijde ( 3C). Het was er heel rustig. De matrassen van de bedden zijn wel een beetje hard. De televisie had een Nederlandstalige post. De badkamer was heel ruim. Er was voldoende ruimte om kleren op te bergen. Lakens en handdoeken werden meermaals vervangen door nieuwe. Het hotel heeft twee zwembaden: een kleintje en een groot. Het was heerlijk om baantjes te trekken 's morgens of 's avonds na de drukte. Tijdens de dag waren de ligbedden wel snel bezet met handdoeken maar dat is o.i. overal een negatief punt. De bar aan het grote zwembad had voldoende aanbod van drankjes in all in. Toch jammer dat Ice tea en tonic daar niet bij hoorden. Twee avondactiviteiten vonden we heel leuk: een muzikaal optreden met oude schlagers en Griekse muziek en een optreden van dansers met dansen uit de hele wereld. De barbecue ( afzonderlijk te betalen) op woensdagavond leek ons heel lekker. Jammer dat we er niet konden van genieten omdat we de eerste woensdag nét aankwamen en de volgende week waren we al naar huis. Het hotel ligt dichtbij een bushalte. De eerste dag bezochten we het archeologisch museum in Heraklion. We huurden een auto en bezochten Knossos, het plateau van Lassithi, Agios Nikolaos en Elounda. Het strand nabij het hotel is rotsachtig maar een eindje verder in Malia ( met de auto) is er een mooi zandstrand met een brede ondiepe zee.

Een pluspunt was ook de WIFI in het hele hotel., wat erg geapprecieerd werd door onze kleinzoon van 17.

Kortom, we hadden een erg positieve ervaring met dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed en gezellig hotel

bernadien, 8-7-2017

Het was een top hotel!Maar er zijn 2 tennisbanen en een midgetgolfbaan die niet gebruikt worden,dus ik zou daar een extra zonneterras van maken of een extra zwembad erbij?
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

We komen hier al tien jaar.

Fam. De Jong, 29-6-2017

Het feit dat we hier al tien jaar achter elkaar iedere zomer komen zegt waarschijnlijk al genoeg. We kunnen eigenlijk geen minpunten opnoemen. Goede ligging, dichtbij het strand, vriendelijke personeel, schone kamers.
Gereisd met partner in juni 2017

Erg goed

Rita Teeboom, 29-6-2017

Positief

Het is een niet te groot hotel en de gerenoveerde kamers met geluidsarme airco zijn ruim met een mooie badkamer met douche. Bedden zijn uitstekend en de kamers zijn erg schoon. Nadeel was dat de kastruimte in onze kamer te krap was voor 2 personen. Het hotel ligt aan de winkelstraat met winkeltjes en restaurantjes.

Personeel erg vriendelijk.

Goed en een prima prijs /kwaliteit verhouding.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Bij het diner is er elke dag keuze uit diverse warme gerechten. 3 x in de week is er een themamaaltijd, 1 x per week een BBQ waar er extra 15 euro p.p. moet worden betaald. 3 x in de week was er ook entertainment.

Minder

Zoals bij de meeste al-inclusive worden er lokale alcoholische dranken geschonken. De witte wijn was redelijk, maar de koude rode wijn en Rose waren niet lekker. Sodawater smaakte naar chloor.

Voor een ligbed moet je er vroeg bij zijn. Het zwembad is niet al te groot dus als het hotel vol zit is er geen plek.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet voor ons

Kim, 28-6-2017

positief: mooie, nette, gerenoveerde kamer met airco. ruim maar kleine kast.

Uitgebreid ontbijt..

Het hotel is goed gelegen in een winkelstraat met vele gezellige restaurantjes, bars en winkeltjes. Het strand vlot bereikbaar via een voetweg rechtover het hotel.

Vriendelijk personeel.

Wat voor ons minder goed was:

Het eten: 12 warmhoud-bakken met (meestal) een onbestemde smurrie. Vooral ingesteld op Engelsen of Duitsers. Maar dat is dan ook het doelpubliek van het hotel. Veel frieten en gefrituurde kost.

Hoewel er bij het inchecken gevraagd wordt om je net te kleden voor het diner, dagen de meesten op in short en bikini.

De dranken zijn lokale siropen en lokale alcohol. (zoals in de meeste all-in hotels)

Maar aan alles zat een chloorsmaak.

Op woensdag is er een bbq met kreeft en krab, tegen opleg van 15€/persoon.

Zijn geld niet waard.

De kreeft en krab zijn ontdooide surimiproducten, geen gegrilde kreeft. Alles (zelfs de desserts) staat al uren op voorhand klaar, ongekoeld.

Om een zitje aan het zwembad te versieren moet je om 4u s' nachts al je handdoek gaan klaarleggen.

Wij hebben dan heel weinig tijd doorgebracht in het hotel en gingen steevast ergens anders eten en zwemmen.

Gereisd met partner in juni 2017

Ik heb het prima naar me zin gehad.

Marianne Houtzager, 1-11-2016

het personeel is prima uitermate vriendelijk alles is schoon en verzorgd.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Wederom Top!

D. van Eeuwen, 1-11-2016

Net als in 2015 bezochten we ook dit jaar Kyknos beach en wederom is het ons zeer goed bevallen. Een keurig familiehotel met erg aardig en behulpzaam personeel. Het eten was dit keer iets minder veelzijdig maar daardoor niet minder goed. Op ons verzoek hadden we dezelfde kamer als een jaar daarvoor en tot onze verrassing was er een hagelnieuwe airco gemonteerd. In no time was onze kamer lekker op temperatuur. Er was meer entertainment rond de zwembadbar dan het jaar er voor tot zelfs vuurwerk aan toe. Het is dat we een volgende keer een andere kant van het eiland willen zien anders zouden we met een gerust hart hier opnieuw boeken.
Gereisd met partner in oktober 2016

I LOVE IT👍

Benny en Diane, 25-10-2016

Dit is reeds 2 maal dat wij dit hotel aandoen en hebben reeds geboekt voor volgend jaar. Wij zijn zeer tevreden over dit familie_hotel. Staff en medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Ik voel mij thuis in kyknos👍
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Kyknos Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Kyknos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Kyknos Beach scoort een 7.95 uit 10 op basis van 120 reviews.