Appartement Parthenis Palace ***

Appartement Parthenis Palace
Parthenis Palace
7,7

83 reviews over Appartement Parthenis Palace in het Nederlands

Perfecte accommodatie met hoor servicelevel

Kees Spaans, 7-10-2017

Dat de inpandige appartementen onderling nogal verschillen van afmeting. De service (schoonmaak) was uitstekend. Dagelijks wissel van handdoeken. Mis je iets, vraag het dan en ze komen aan je wens tegemoet.
Gereisd met partner in september 2017

Boven gemiddeld.

Mellema, 3-9-2017

Prima hotel, schoon en netjes. De ligging is goed. Supermarkt op 200 meter, strand op 800 meter, centrum begint op 300 meter. Dagelijks schone handdoeken, en om de dag schone lakens. Kamer is netjes en schoon. Mooi zwembad, en ruim voldoende bedjes. Strandliefhebbers kunnen gratis naar parthenis beach, wat 800 meter verder ligt. Ze hebben daar het zelfde zwembad maar ook een mooi strand. Zeer veel restaurantjes in Malia, maar ook in het oude gedeelte van Malia. Veel restaurantjes geprobeerd, en de beste zat gewoon dicht bij. Mezes genaamd. Jeep safari was leuk, maar een auto huren is ook prachtig. De douche was veel te klein, en douchen moest met 1 voet buiten de douchebak. gelukkig zit er naast de douchebak ook een afvoer putje, dus dat gaat prima. Kluisje en airco op de kamer is gratis. wifi en 4G op de kamer is erg zwak. beneden in de lobby is het voldoende. De bevolking is vriendelijk, en je voelt je welkom.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad

Leonie, 20-6-2017

Pathenis palace is een fijne rustige locatie. Het personeel is erg vriendelijk, het zwembad is rustig en prima om even af te koelen. Wij gaan op vakantie veel op pad en zijn vaak alleen s'ochtends en 's avonds in een appartement. Daardoor was het appartement voor ons prima. Voor 2 pers genoeg servies er om te ontbijten, de supermarkt is om de hoek. De douche is wat krap maar wel schoon. 'S avonds nog een drankje drinken op het balkon waar je vrij privé kan zitten. De weg is rustig en ik heb nachts goed door geslapen. Het drukkere gedeelte van malia met restaurants is 10 min lopen. Gebruik van het zwembad en strand bij pathenis beach is erg goed geregeld. Daar kan je goed eten en brengen ze het drankje naar je strandstoel. Rekening op kamernummer. Ook het restaurant van de eigenaar is aan te raden! Al met al een fijn appartement voor wie niet de hele dag alleen bij het appartement en zwembad wil zijn.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige vakantie gehad.

Familie de Vries, 16-8-2016

Mooie appartementen, we zijn al vaker (totaal nu 16 keer denk ik) in Griekenland geweest en weten dus een beetje hoe de Griekse appartementen ingericht zijn. En wat we kunnen verwachten.

Twee kamer appartement was prima, de keuken inrichting is schaars en het balkon klein, waardoor je niet met zijn vieren rondom een tafeltje kon zitten eten (deden alleen het ontbijt ).....maar in een rij.

De badkamer liet ook te wensen over, vooral de douche, een vies douchegordijn hing in de badkamer, wij hebben het douchegordijn niet gebruikt, ik neem standaard oude handdoeken mee en dweil de badkamer wel even na het douchen.

De schoonmaak was prima in orde, elke dag schone handdoeken en om de dag schone lakens.

Parthenis Palace heeft net als Parthenis Beach heerlijke ligbedden bij het zwembad de laatste ook aan het strand , en je kan hier kosteloos gebruik van maken, Beach ligt maximaal 500 meter van Palace en direct aan het strand.

En het eten in de bar, is goed de bediening vriendelijk.

Bij beide locaties gratis Wifi en in appartement ook gratis gebruik van airco.

Wij hebben genoten en een zeer fijn verblijf gehad in Parthenis Palace.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer.

Marianne, 30-7-2016

Het personeel is zeer klantvriendelijk daar ligt het zeker niet aan. De ligbedden op het strand bij Parthenis Beach zijn prima. Je kan er heerlijk eten en alles is goed verzorgd.

Het 2 kamerappartement voor 3 personen, was echt een hok. Alleen airco in de slaapkamer maar niet in de woonkamer waar de slaapbank stond. Een hele kleine badkamer met een kleine douchebak met een "vies" douchegordijn. Keukeninrichting is niet compleet, 2 borden, 2 messen e.d. Dagelijkse schoonmaak liet zeker te wensen over. Veel last van lawaai van quads en auto 's avonds/ 's nachts.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super!

Starmans, 24-3-2016

Wij hebben super genoten van onze vakantie, ook als je een scooter huurt of een auto genoeg parkeermogelijkheden, het was lekker rustig, het was ook fijn dat we gebruik mochten maken van Parthenis Beach lekker dicht bij het strand. we hebben niks te klagen gehad!
Gereisd met partner in juni 2015

nooit meer

chefke, 21-12-2015

Het leek zo mooi, maar viel uiteindelijk tegen. Wij zaten in het aparte huisje op het veld. Zag er op het eerste oog supermooi uit totdat we binnen kwamen. Het bestek en servies van alles precies 2. IJsvak in de vriezer was meer ijs dan iets anders. Geen tv. De badkamer was slecht. Slechte douchekop lekkende kraan bij wastafel. Eerste paar dagen goed contact gehad met eigenaar totdat we na een week aan de schoonmaakster vroegen of ze wat vaker wilde poetsen dan 2x in de week incl. verschonen van bed en handdoeken. De schoonmaak werd daarna een stuk beter, maar de eigenaar behandelde ons opeens als lucht. Erg jammer!!!!!!
Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch appartementencomplex

Fam Timmermans, 23-8-2015

Wij zijn net een week terug en hebben bijna 3 weken enorm genoten van de gastvrijheid van Parthenis en alle medewerkers.

Zeer vriendelijk personeel.

Een gezellig appartement mooi uitzicht en met een heerlijk zwembad bij Parthenis Palace.

Keuken met waterkoker elektrisch fornuis en een koelkast groot genoeg, maar je hebt supermarkt Ria om de hoek.

Huurkluisje en Airco aanwezig.

Balkon groot genoeg voor 4 personen.

Schoonmaak is goed 6 dagen per week, regelmatig schoon bedlinnen en handdoeken goede bedden met extra matras erop.

De omgeving is rustig en de drukte van Malia kan je zelf opzoeken indien je dit wenst.

Alleen af en toe last van wat jongeren die op quads langsreden.

Alles van groente en fruit verbouwen ze zelf.

Veel goede restaurantjes in de omgeving

Heerlijk gegeten bij Drossia - Candia en Pyrgos onder andere, ruime keus in restaurant's ook richting Stalis.

Heerlijk zandstrand.

We hebben voor volgend jaar al weer geboekt

Fam Timmermans

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Boek Parthenis Beach

meneer van Lieshout, 20-10-2014

Zelfde eigenaar maar een stuk beter en de douche is daar ook groot genoeg, bij palace is het te klein.

ook een paar keer geen warm water gehad in de douche.

werd wel opgelost.

WiFi werkt ook niet!!!!

gelukkig kun je gebruik maken van parthenis Beach. daar werkt alles goed. we hebben daar ook mogen douchen omdat het bij ons nog gerepareerd moest worden.

Gereisd met partner in oktober 2014

Vuil en klein

John en Carla, 5-10-2014

Een appartement zonder zitje, je moest op het extra bed zitten als je tv wilde kijken of wilde lezen. De keuken was minimaal uitgerust. In de lade maar 1 koffielepeltje bijvoorbeeld. Op tv alleen 3 Griekse zenders. De douchehoek was 70 x 70 cm en werd afgeschermd met een viezig douchegordijn, jakkes! En acher de deuren werd niet geveegd of gedweild.... Bedden waren trouwens wel prima en werden regelmatig verschoond, net als de handdoeken.

Kluisje in de kamer tegen betaling van 20 euro!

De receptioniste/bardame sprak nauwelijks Engels en was erg ongeinteresseerd. Blijkbaar verlangde ze naar het einde van het seizoen.

We vluchtten dan ook graag naar Partenis Beach met de gezellige bar en de heerlijke strandbedden. De eigenaar kwam op het strand zelfs druifjes rond brengen. Jammer dat er daar niet ons appartement hadden. De eigenaar zag graag dat je naar zijn restaurant kwam, maar stelde daar dan wel een fles wijn tegenover. Heerlijk gegeten in Drossia!

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parthenis Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parthenis Palace in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parthenis Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parthenis Palace scoort een 7.72 uit 10 op basis van 83 reviews.