Appartement Miramare ***

8,6

5 reviews over Appartement Miramare in het Nederlands

Willekeur bij appartement

Dhr. J.E.M., 5-8-2011

Onze ervaring is 2-ledig. Het lijkt alsof je wanneer je net aankomt per definitie een zeer slecht appartement krijgt, dat erg klein is en verschrikkelijk warm.

We hebben meteen ons beklach gedaan en kregen daarna een ontzettend groot ander appartement dat uitstekend was.

Toch zetten we bij de gang van zaken vraagtekens.

Zo ook bij de zoon van eigenaar, Yanni, de strandbedjesverhuurder.

Ligging aan het strand is perfect voor de strandliefhebber en alles wat je verder zoeken binnen loopafstand bereikbaar.

Malia wordt m.n. bezocht door Engelse gasten.

Gereisd met partner in juli 2001

Lonneke, 16-3-2005

DE ligging is super,de mensen super vriendelijk!! Ik ben hier samen met een vriendin jaren geleden geweest en heb een heerlijke Vakantie gehad, nu zou ik met mijn gezin terug willen, weet iemand toevallig hoe deze accomodatie te boeken is?
    Gereisd anders in maart 2005

dirck de jong, 15-2-2005

ik kom hier al vanaf 1990 bijna jaarlijks terug ik neem een campingvlucht en betaal voor een apt. ter plekke ongeveer 100 euro per week in het hoogseizoen

in de loop der jaren een fijne vriendschap met Miros {eigenaar} en de boys Jannis en Tassos opgebouwd.

Op deze manier een heerlijke plek om jaarlijks ff bij te komen

groet Dirck

Gereisd anders in februari 2005

wil en fred, 31-8-2004

Wij zijn er een paar keer geweest is echt waanzinnig een aanrader!!! direct aan het strand vriendelijke eigenaar ik zou zo weer terug willen
        Gereisd anders in augustus 2004

Wil Pullen, 10-2-2004

Zeer leuke studio gehad in Miramare!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alleen de eigenaar spreekt alleen Grieks, jammer.

Zeer groot pluspunt is de ligging namelijk direct aan het strand.

Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miramare in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miramare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miramare scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.