Appartement Meropi / Meropi delux ****

Appartement Meropi / Meropi delux
Meropi / Meropi delux
7,9

363 reviews over Appartement Meropi / Meropi delux in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Jan, 20-10-2017

Voor ons geen 2e keer. Hotel was redelijk, de douche was een ramp je kon hem alleen met de hand vasthouden de ophanging was defect en de hoge instap in het bad is ook niet voor iedereen weggelegd. 1 Maal per 3 dagen nieuwe handdoeken is niet meer van deze tijd en de matrassen zijn erg hard. Eten is wel akkoord maar de kwaliteit drinken is onder de maat. Wijn, zowel wit als rood is slecht en het bier moet allen maar van plassen zit geen alcohol in. Alle frisdrank komt uit een automaat, niet lekker. Niet lokale drankjes moet je dik voor betalen.

De zwembaden zijn wel lekker, erg jammer dat een groot aantal gasten 's morgens om 07:00 uur al de bedjes reserveren. Het meest vreemde was wel dat we de laatste dag moesten betalen voor het eten. We hebben 14 nachten betaald, maar mochten voor 13 dagen eten. Dit terwijl we 's avonds pas om 21:00 de transfer hadden.

Al met al een accommodatie waarbij je overal merkt dat ze er op uit zijn om de kosten (lees kwaliteit) te drukken.

Gereisd met partner in september 2017

Heel netjes ,goed verzorgd hotel

Fam huiskens, 8-10-2017

Het hotel is goed verzorgd,eten genoeg keus,iedere dag werd gepoetst ook bij de zwembaden werd goed gepoetst zelfs de bedjes werden iedere dag geschrobd,minpunt is dat er geen animatie is en bij slecht weer helemaal niks te doen.
Gereisd met vrienden in september 2017

Onder de maat.

A & D, 8-9-2017

Voor ons geen 2e keer. Hotel was onder de maat, zeker in vergelijking met andere opties op Kreta. 1 Maal per 3 dagen nieuwe handdoeken is anno 2017 niet acceptabel, matrassen zijn erg hard en er is geen mogelijkheid voor een bv. topper. De meeste gasten losten dit op door een deken onder het laken te leggen. Eten is wel akkoord maar weinig variatie, soorten en kwaliteit drinken is onder de maat. Ouzo heeft een raar chemisch smaakje, is kenbaar gemaakt, maar werd niets meer gedaan. Wijn, zowel wit als rood is slecht. Alle frisdrank komt uit een automaat, heeft geen smaak, etc etc. Niet lokale drankjes moet je dik voor betalen. Koffie is vergelijkbaar met ??

Zwembad is lekker, erg jammer dat een groot aantal gasten 's morgens om 07:00 uur al de bedjes reserveren en hier bv. om 14:00 uur gebruik van gaan maken. Is niet bespreekbaar met de leiding en/of reserveerders. Het meest vreemde was wel dat we de laatste dag moesten betalen voor het eten. We hebben 7 nachten betaald, maar mochten voor 6 dagen eten. Dit terwijl we 's avonds pas om 20:30 de transfer hadden. Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijke vakantie

Gerritsen, 19-8-2017

Het hotel ligt in een rustig plaatsje. Je kunt de drukte ook makkelijk opzoeken. Hotel ziet er netjes en schoon uit. Bedden zijn erg hard. All inclusief valt tegen. Moet nog veel bij betalen. Eten was erg goed en gevarieerd. Airco deed het slecht. Weinig annimatie. Vaste klanten krijgen duidelijk voorkeursbehandeling. Je moet er zelfs je zwembadbed aan afstaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf

Fam.Watts, 24-7-2017

Vorig jaar waren wij hier ook , het eten is nu zelfs verbeterd en was al goed. Het personeel werkt nog steeds hard en is er echt aanwezig voor de gasten. De zwembaden zijn goed de kamers zijn groot. Prijs kwaliteits verhouding is gewoon goed. En natuurlijk is er altijd wel wat te vinden wat beter kan maar gezien de prijs moet je ook kunnen relativeren. Variatie in het eten is voldoende , altijd twee soorten vlees en een visssoort , pasta met twee of drie soorten gevulde sauzen en elke dag showcooking. Mensen die zeuren over de variatie die hebben vast thuis elke dag twee soorten vlees drie soorten groenten op tafel staan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

H en J, 18-9-2016

De appartementen lieten veel te wensen over. Er was veel kapot of aan vervanging toe. Airco 3 tot 5 x uit per nacht. ( wel geld terug gehad.) maar wel warm dan onder plat dak. Geen entertainment. ( alleen 30 min. voor kinderen dansen) All incl. Geen lokale dranken maar wat afgesproken is met de touroperator dus 4 soorten fris en alcohol: o bier, droge rode en witte wijn, saki, ouzo en brandy. Als je dat niet drinkt pech wodka €5,00 cocktail €6,00 water alleen uit de tap je mag geen flesje vullen. Personeel restaurant was saggerijnig op een enkeling na. Zwembad was mooi en oke. Eten was wel goed.

Weegschaal voor je koffer €1,00 per 10 sec. Bij ons was er zoveel kapot en ze komen het wel maken maar je hebt geen vakantie om elke dag bij de receptie te staan. Nee voor ons nooit meer. Heeft ons veel extra gekost terwijl je all incl. boekt. En de gids wat anders aan geeft. Nee dit is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig

Familie Welleweerd, 19-8-2016

Prachtig, en mooi gebouwd om de zwembaden heen. De appartementen zijn ruim en worden netjes schoongehouden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is zoet water en dat vonden wij erg prettig. Strand is dichtbij, met vaak hoge golven. Waar we ons voor schaamden waren de gasten ( ook Nederlanders) die vonden dat als ze eten of iets anders lieten vallen, dit gewoon konden laten liggen (zonder het zelfs maar even te melden of te helpen met opruimen).Het werd immers wel opgeruimd door het personeel wat zich werkelijk uit de "naad" werkte. Het eten was prima, ook al had je niet altijd veel keuze in warme groente. maar ach thuis hebben we ook vaak maar 1 groente en de keuze in rauwkost enz maakte dat ruimschoots goed. Tussendoor is er niet veel te halen, maar dat vonden wij niet erg.Het complex is mooi overzichtelijk en ziet er gezellig uit. Het centrum is goed op loop afstand.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuk opgezet hotel

Fam Watts, 15-8-2016

Het enige minder leuke was het handdoeken spel op de bedjes , voor half zeven in de ochtend waren alle bedden al bezet. Het eten is goed elke dag wel iets anders te vinden en dat 14 dagen lang en het personeel werkt keihard van serveersters , schoonmaaksters tot aan receptie aan toe en dit allemaal om de gasten het naar de zin te maken. Keurig schone accommodatie prima zwembaden , ruime kamers ,goede bedden ,dichtbij het strand en restaurants en uitgaan gebied. Kortom een toppertje en die azijnzeikers zullen er altijd wel zijn je krijgt waarvoor je betaald en hier zelfs ietsje meer . Voor dubbeltje op de eerste rij gaat nu eenmaal niet.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima hotel , zwembaden , strand

Jenneke, 25-6-2016

zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, vers fruit 3x per dag.

grote kamers en wordt heel schoon gehouden. ook restaurant zeer schoon.

gaan volgend jaar weer genieten hier.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima aparthotel.

Hub van de Moosdijk, 2-6-2016

Goed ontbijt en met gevarieerde hoofdgerechten die we zeer zeker gemiddeld met een 8 waarderen.

Het is enigszins verouderd met hier en daar wat beschadigingen.Word iedere dag goed schoongemaakt.

Wat ik negatief vind is de hoge prijs voor de airco deze is namelijk 8 euro per dag vanaf 01 juni in gebruik (centraal geregeld).

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meropi / Meropi delux bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meropi / Meropi delux in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meropi / Meropi delux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Meropi / Meropi delux scoort een 7.91 uit 10 op basis van 387 reviews.