7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Meropi / Meropi delux**** bij :

360 reviews over Appartement Meropi / Meropi delux in het Nederlands

Redelijke vakantie

Gerritsen, 19-8-2017

Het hotel ligt in een rustig plaatsje. Je kunt de drukte ook makkelijk opzoeken. Hotel ziet er netjes en schoon uit. Bedden zijn erg hard. All inclusief valt tegen. Moet nog veel bij betalen. Eten was erg goed en gevarieerd. Airco deed het slecht. Weinig annimatie. Vaste klanten krijgen duidelijk voorkeursbehandeling. Je moet er zelfs je zwembadbed aan afstaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk verblijf

Fam.Watts, 24-7-2017

Vorig jaar waren wij hier ook , het eten is nu zelfs verbeterd en was al goed. Het personeel werkt nog steeds hard en is er echt aanwezig voor de gasten. De zwembaden zijn goed de kamers zijn groot. Prijs kwaliteits verhouding is gewoon goed. En natuurlijk is er altijd wel wat te vinden wat beter kan maar gezien de prijs moet je ook kunnen relativeren. Variatie in het eten is voldoende , altijd twee soorten vlees en een visssoort , pasta met twee of drie soorten gevulde sauzen en elke dag showcooking. Mensen die zeuren over de variatie die hebben vast thuis elke dag twee soorten vlees drie soorten groenten op tafel staan.
Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer

H en J, 18-9-2016

De appartementen lieten veel te wensen over. Er was veel kapot of aan vervanging toe. Airco 3 tot 5 x uit per nacht. ( wel geld terug gehad.) maar wel warm dan onder plat dak. Geen entertainment. ( alleen 30 min. voor kinderen dansen) All incl. Geen lokale dranken maar wat afgesproken is met de touroperator dus 4 soorten fris en alcohol: o bier, droge rode en witte wijn, saki, ouzo en brandy. Als je dat niet drinkt pech wodka €5,00 cocktail €6,00 water alleen uit de tap je mag geen flesje vullen. Personeel restaurant was saggerijnig op een enkeling na. Zwembad was mooi en oke. Eten was wel goed.

Weegschaal voor je koffer €1,00 per 10 sec. Bij ons was er zoveel kapot en ze komen het wel maken maar je hebt geen vakantie om elke dag bij de receptie te staan. Nee voor ons nooit meer. Heeft ons veel extra gekost terwijl je all incl. boekt. En de gids wat anders aan geeft. Nee dit is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig

Familie Welleweerd, 19-8-2016

Prachtig, en mooi gebouwd om de zwembaden heen. De appartementen zijn ruim en worden netjes schoongehouden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is zoet water en dat vonden wij erg prettig. Strand is dichtbij, met vaak hoge golven. Waar we ons voor schaamden waren de gasten ( ook Nederlanders) die vonden dat als ze eten of iets anders lieten vallen, dit gewoon konden laten liggen (zonder het zelfs maar even te melden of te helpen met opruimen).Het werd immers wel opgeruimd door het personeel wat zich werkelijk uit de "naad" werkte. Het eten was prima, ook al had je niet altijd veel keuze in warme groente. maar ach thuis hebben we ook vaak maar 1 groente en de keuze in rauwkost enz maakte dat ruimschoots goed. Tussendoor is er niet veel te halen, maar dat vonden wij niet erg.Het complex is mooi overzichtelijk en ziet er gezellig uit. Het centrum is goed op loop afstand.
Gereisd familie in juli 2016

Leuk opgezet hotel

Fam Watts, 15-8-2016

Het enige minder leuke was het handdoeken spel op de bedjes , voor half zeven in de ochtend waren alle bedden al bezet. Het eten is goed elke dag wel iets anders te vinden en dat 14 dagen lang en het personeel werkt keihard van serveersters , schoonmaaksters tot aan receptie aan toe en dit allemaal om de gasten het naar de zin te maken. Keurig schone accommodatie prima zwembaden , ruime kamers ,goede bedden ,dichtbij het strand en restaurants en uitgaan gebied. Kortom een toppertje en die azijnzeikers zullen er altijd wel zijn je krijgt waarvoor je betaald en hier zelfs ietsje meer . Voor dubbeltje op de eerste rij gaat nu eenmaal niet.
Gereisd familie in augustus 2016

prima hotel , zwembaden , strand

Jenneke, 25-6-2016

zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, vers fruit 3x per dag.

grote kamers en wordt heel schoon gehouden. ook restaurant zeer schoon.

gaan volgend jaar weer genieten hier.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima aparthotel.

Hub van de Moosdijk, 2-6-2016

Goed ontbijt en met gevarieerde hoofdgerechten die we zeer zeker gemiddeld met een 8 waarderen.

Het is enigszins verouderd met hier en daar wat beschadigingen.Word iedere dag goed schoongemaakt.

Wat ik negatief vind is de hoge prijs voor de airco deze is namelijk 8 euro per dag vanaf 01 juni in gebruik (centraal geregeld).

Gereisd met partner in mei 2016

Zeker aan te raden !

Jos Boesmans, 15-5-2016

Het was in Mei niet druk in dit kleinschalig aparthotel ! Wij (beiden 60-plussers)waren de enige Belgen tussen een tiental Nederlanders met kinderen, evenveel Duitsers met kinderen en voor de rest een 50-tal rustige Oost-Europeanen ! Ons appartement op 5 m van het zwembad was misschien wat verouderd maar heeeeel proper (het onderhoud was echt top en 3x lakenwissel hoefde echt niet ). Het eten was voor ons ongeëvenaard ! Geen sjieke buffetten van 20 m met alle dagen hetzelfde zoals onze ervaringen aan de Spaanse costa's. Hier zowel 's middags en 's avonds 7 dagen lang andere hoofgerechten met vlees of vis en veel verse groenten ! Het personeel was uiterst vriendelijk en de barman aan het zwembad is zes-talig en een attractie op zich ! Wij gaan alleszins terug naar Meropi !
Gereisd met partner in mei 2016

geweldig!

Lut, 28-10-2015

Zoals steeds was het weer goed vertoeven in dit mooi en goed gelegen hotel. Zeer vriendelijk team, lekker eten, 3 mooie zwembaden met kinderbad. Ideaal voor families met kinderen. Er zal heus wel ergens een minpuntje zijn zoals dat overal wel is maar wat ons betreft is het een Aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hotel/App Meropi op Malia in een woord Wouw.

pierredewaard, 9-10-2014

Wij zijn met z'n 2 tjes naar Meropi in Malia geweest vanaf 1 oktober tot 8 oktober.

Ik heb best wel meerdere hotels bezocht maar dit is een bijzonder Hotel/appartementen complex.

Het personeel weet niet hoe ze je het naar je zin te maken proberen zelfs Nederlands te praten spreken allen behoorlijk tot goed Engels. Het eten is van dusdanige kwaliteit dat het zo in een culinair blad zou kunnen. Heerlijk en geen enkele dag het zelfde gegeten buffet waar je je ogen op uit kijkt.

Van voorafje tot toetje heerlijk. En wat een keus tja echt Grieks en ja hoor zelfs af en toe spruitjes weliswaar gebakken maar toch. Hotel Meropi ligt heel gunstig en, 3 minuten lopen naar een heel mooi strand. De zwembaden op het resort zijn bijzonder mooi en heel schoon. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt en echt schoon gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meropi / Meropi delux in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meropi / Meropi delux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Meropi / Meropi delux scoort een 7.93 uit 10 op basis van 384 reviews.