7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Malia Prince Sarpidon**** bij :

20 reviews over Hotel Malia Prince Sarpidon in het Nederlands

Jenny en Hans Hertog, 20-7-2006

Wij zijn van 16 juni 2005 tot 30 juni in dit hotel geweest. Het hotel heeft voor griekse begrippen een 4 sterren sysmbool.

Maar een klein 3 sterren is al meer dan voldoende.

De directie mag wel iets gaan doen aan een cursus van omgaan met personeel.

Want dat is zeer laag.

Sofia is een schat van een meid. Zij zorgde voor leven in de brouwerij.

Wij gaan eerdaags weer naar Kreta (Stallis) en zullen zeker proberen om Sofia te bezoeken.

Het hotel kan ik op moment ook niet meer terug vinden.

George is ook een toffe peer, je moet hem leren kennen.

Grieken zijn nu eenmaal amicaler dan wij holanders.

Op zich is het een prima hotel als er andere leiding komt, dat beter omgaat met het het personeel.

Dan blijven zij tenminste.

De oude vrouw maakte alleen maar ruzie met haar personeel.

Gereisd anders in juli 2006

Maria en Hennie, 7-10-2005

Ben net vandaag met mijn zus teruggekomen van Kreta en Prince Sarpidon. Sofhia heeft gister afscheid genomen (voorgoed ) en Katarina gaat over een week voorgoed weg. Het verblijf in dit hotel was alleen maar dankzij deze dames aangenaam en gezellig. Nu zij er niet meer zijn is een waardeloos bedrijf met zeer slechte management( die oude tang).Geen boter meer geen vlees meer en zeer dure prijzen voor drinken.

Sofhia haalde en betaalde zelfs zelf de boter bij de supermarkt of kocht een pizza en friet voor kinderen die daar waren. Nee Touroperator mag met onmiddelijke ingang dit hotel uit de lijst halen alhoewel ik na drei keer echt niet meer naar Kreta ga.

Gereisd anders in oktober 2005

Sandra, 16-9-2005

Helaas vlogen we pas aan het eind van de middag naar onze vakantiebestemming.

We namen een douche,(geen douchegordijn)de deuren van het balkon hadden we opengegooid omdat het behoorlijk warm was.

Rond een uur of 1 trilde de keiharde bass muziek, alle soorten muziek liepen door elkaar..

De deuren dicht doen was geen optie te warm te benauwd.

Dan maar proberen om te slapen, wat natuurlijk voor geen meter lukte met die pestherrie.

We hebben gelijk contact opgenomen met Touroperator en ze beloofden ons een andere kamer waar je minder last had van de herrie.

Na 3 dagen kregen we dan de andere kamer op maandag terwijl we op vrijdagochtend al weer zouden vertrekken.

Die andere kamer was nog erger we zaten nu aan de wegkant waar dronken Engelsen de boel verstoorden met nog meer herrie.

schandalig wat er in de reisgids staat een rustig gelegen hotel.

Gereisd anders in september 2005

Judith, 17-8-2005

wij zijn van 5 aug tm 14 aug in het hotel geweest. Onze ervaring was goed. Alleen het eten is ons een beetje tegengevallen. Weinig keus en je moet ervan houden. De bedden waren redelijk hard maar we konden er goed op slapen. Mooi groot schoon zwembad en genoeg ligstoelen. De kamers waren ook groot en schoon.

Ohja als je op excursie gaat neem dan vooral geen LUNCHPAKKET van het hotel. Dit is ter vervanging van het avondeten maar het stelt echt niets voor, er zit nieteens drinken in. Alleen wat fruit en 2 sneetjes stokbrood met wat beleg. Niet genoeg als je de imbroskloof gaat lopen. Het lawaai 's avonds is goed te horen maar met de deuren dicht en de airco aan (a 6 euro per dag) is het geen enkel probleem. Een tip voor als je naar Agios Nikolaos gaat (met de bus is het 2,80!!), bezoek ook eens chez george, boven het holland resaurant, ze hebben hier super cocktails!!!

van Druenen, 12-8-2005

Wij zijn 3 augustus terug gekomen van Malia.Wij hebben een fijne vakantie gehad.Het hotel is zeker aan teraden,het eten was goed niet veel keus maar kwa smaak goed.Het enige minpuntje is het geluid s'nachts je moet slapen met de deuren dicht en het huren van een airco is prijzig 6 euro per dag.Als je naar het strand wilt dan is Delfin Beach zeker een aanrader.

Het eten en service is daar top!!

Je ligt daar beter als bij malibu beach.

Daar lig je veel te dicht bij elkaar.

Malia is een leuk stadje geschikt voor jongelui.Als je gaat naar Prince Sarpidon doe de groeten aan Sofia en Caterina zeer hard werkende dames die alles doen om je het naar de zin te maken.

Berber en danny, 5-8-2005

Wij zijn 3 aug terug gekomen en hebben op zich een prima vakantie gehad. Leuke winkeltjes, strand en centrum zijn niet heel erg ver weg. Maar wij hebben de hele vakantie alles lekker op de scooter gedaan. Het zwembad van het hotel is erg lekker. De kamers zijn ok, alleen de douche wordt ook een zwembad na het douchen. Verder hoor je duidelijk de bas van de discotheek verder op maar met de deuren dict kan het wel maar wordt het stikheet op je kamer. Een airco huren is 6 euro per dag dat vonden wij nog al wat. Het eten is goed te doen in het hotel. Verder krijg je te maken met de drukke maar vrolijke Sofia. Ze is erg vrij maar als je daar niet van gediend bent houd ze wel afstand. Het is best een leuk hotel al moet je met bepaalde dingen gewoon een oogje dicht knijpen. Wij hebben het leuk gehad maar het blijft natuurlijk persoonlijk.

Larissa, 5-8-2005

ben vandaag terug gekomen uit dit hotel in Malia! ik vond het een erg goed hotel, in ieder geval bijna geen engelsen en vrij rustig. centrum was maar 5 minuutjes lopen en het strand een kwartiertje. Wij lagen vooral aan malibu beach was 's ochtends heerlijk was maar 's middags te druk. daar kun je bij Dolphins bar heerlijke nederlandse kroketten en frikandellen eten haha! hotel op zich was goed, eten niet zo uitgebreid maar wel goed, de airco deed er wel lang over om het koel te maken op de kamer. wij zaten aan de straat-kant, waar er best veel lawaai was. ver het algemeen een hele fijne vakantie gehad! zeker aanrader!

Ed Dees Calvin, 4-8-2005

We zijn gisteravond teruggekomen en onze indruk is toch goed. Al het personeel is zeer vriendelijk en zeker Sophia. De enige keer dat zij niet opgewekt was kwam door een val van de ladder dus we nemen het haar maar niet kwalijk ;-). Heb je een kamer aan het zwembad sluit vooral de ijzeren deuren en de binnendeuren want de beats komen de kamer binnen in de nacht of neem oordopjes mee. Het eten was niet varierend maar toch zeker wel heel goed qua smaak. We gingen met de insteek is het eten niks dan gaan we de stad in na het lezen van sommige commentaren maar het was elke avond in hotel eten. Toetjes moet je in de stad halen. Service zoals eerder vermeld was top. De afstand naar strand is 800 meter maar dan lig je wel bij het goeie strand met rustige plekken (Sirtens village). Hotel is zeker een aanrader.

irma en marc, 28-7-2005

wij zijn 22 juli teruggekomen van dit goed verzorgde hotel. het eten was best goed je moet er de eerste dag gewoon even achterkomen wat je wel en niet lekker vind. strand is wel even lopen maar malibu beach is mooi en zeer schoon. uitgaansleven is groot. sofia is een leuke vrouw die echt van haar werk houd. weinig op dit hotel aan te merken gr marc en irma
      Gereisd anders in juli 2005

Stijn en Judith, 26-7-2005

Een erg mooi hotel. Mooi en groot zwembad en aardig personeel. Het eten vond we prima en best afwisselend. We hebben een leuke en relaxte vakantie gehad. Een aanrader.
      Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malia Prince Sarpidon in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malia Prince Sarpidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malia Prince Sarpidon scoort een 7.7 uit 10 op basis van 20 reviews.