Hotel Malia Holidays **

6,4

19 reviews over Hotel Malia Holidays in het Nederlands

Was fantastisch!

Ronald van der Vos, 15-8-2017

Goed verzorgd hotel. Prima service, schone kamers en vriendelijke mensen. Heerlijk zwembad met bediening aan je ligbed.

Oke de kamers zijn wat aan de kleine kant en iets of wat gedateerd, maar vooral schoon en ik kom voor het buiten zijn.

Als je een rustig en stil verblijf zoekt moet je hier niet zijn. Het hotel ligt aan het begin van een uitgaanscentrum. Ik (59) vond het gezellig en geniet van de mensen en vrolijkheid om je heen. Maar alles is in de buurt en op 200 meter zit je in het oude Malia met authentieke restaurantjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit NOOOOOIT meer !!!!!!!

Hans van der Heijden, 2-8-2017

Alleen maar Engelsen !!!Het hotel is oud en gedateerd. We waren met 3 personen en dan wordt er een veldbedje op een 2 persoons kamer bijgezet zodat je amper ruimte in de kamer overhoud. Op het balkon van 2x1 meter groeiden de takken doorheen. Ons uitzicht was ongeveer 1 meter omdat alles dichtgegroeid zat. De douche was uitgerust met een douchegordijn zodat het na elke douchebeurt dweilen was. Omdat je maar om de drie dagen schone handdoeken krijgt en je op het balkon geen fatsoenlijk droogrekje had kreeg je de handdoeken niet droog. Het brood bij het ontbijt was droog. Verder ging het wel. In Amalia zijn voornamelijk Engelse touristen. Het is het Chersonisos voor de Engelsen. Omdat we het hotel alleen maar gebruikte om te slapen en te zwemmen hebben we toch een leuke vakantie gehad. Maar dat moet je er wel zelf van maken. Er is wel een fijn strand en het eten en drinken in de straat is goed. Het enigste wat positief is is het zwembad. Dat is keurig verzorgd. NOOIT meer terug.
Gereisd anders in juli 2017

Sober maar verder prima hotel

Madelon, 11-8-2013

Zwembad met bar, kluisjes. Supermarkt aan de overkant. Gelegen aan begin van een drukke stad en vlakbij oud Malia.
Gereisd met vrienden in januari 2001

leuke vakantie

jacoba, 24-8-2009

Het hotel zelf is niet luxe, maar dat is ook zeker niet nodig op een zonnige doevakantie. Zeer vriendelijk personeel: zijn dol op hollanders en een gezellige barman. We hebben veel gedaan op het eiland, een jeep huren is zeker een aanrader om wat van het eiland te zien! Het ontbijt is zeer karig, maar we gingen lekker elke ochtend naar de bakker om de hoek en haalde lekkere broodjes. Er zijn idd veel engelsen, maar als je je daarop vooraf instelt, valt het eigenlijk reuze mee. In het hotel worden ze ook apart geplaatst van de hollanders. 1 tip: een ventilator huren kost 30 euro per week in het hotel, terwijl je in de supermarkt er tegenover er een kunt kopen voor 15 euro.
Gereisd met partner in augustus 2009

Eenvoudig maar goed hotel

E. Arissen, 16-8-2009

Hotel Malia Holidays ligt aan het begin van de barstreet. Je hebt daar weinig tot geen last van lawaai van uitgaansgelegenheden. Het zwembad is geweldig, de kamers zijn erg klein maar voldoen. Het ontbijt is niet lekker.
Gereisd met partner in augustus 2009

waar voor je geld!

margriet, 31-8-2008

het hotel zelf is gewoon erg netjes. niet super luxe maar dat is ook niet nodig. verder is de service super! de mensen zijn vriendelijk voor je en willen je graag helpen. het eten is prima. aan engelse is gedacht maar ook aan nederlanders. lekkere bolletjes, eitje en fruit.

de engelse jongelui moet je maar op de koop toenemen..

verder een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

goede accommodatie!

Ferry Braakhuis, 1-8-2008

Leuk hotel in het overwegend Engelse Malia! 's nachts enigzins luidruchtig maar de medewerkers doen er alles aan om het in de hand te houden! Nederlanders hebben er een streepje voor en worden iets minder strak gehouden dan de Engelse gasten. Kamers zijn netjes en goed schoon. Het ontbijt is een beetje een tegenvaller maar een supermarkt is aan de overkant van de straat. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel zelf ligt aan het begin van "the strip" zoals de Engelsen het noemen waardoor het nog enigzins rustig gelegen is. Eten, drinken en stappen is allemaal dichtbij gelegen dus echt een leuke accommodatie voor een zon, zee, strand en stapvakantie met vrienden. Wij zaten er van 20 tot 30 juli en hebben er echt een prima vakantie gehad! Voor gezinnen met kinderen is het door de drukte iets minder geschikt omdat de gemiddelde leeftijd van de gasten ronde de 23 jaar ligt. De Engelse gasten zijn door de regel rumoerig maar als je daar ongevoelig voor bent is het perfect!!
Gereisd met vrienden in juli 2008

Josee en Hylkje

Josee, 29-6-2008

We zijn net terug gekomen en hebben een leuke vakantie gehad, maar we zaten wel helemaal verkeerd daar! Midden tussen alle dronken engelsen(barstreet), echt vreselijk! Die lui hebben geen manieren, ook 's nachts weinig rust! Daar moet je als Nederlander dus niet zitten! Gelukkig vonden wij op een gegeven moment wel de leuke plekjes en gingen daar zoveel mogelijk heen! Als je in de buurt zit van Stalis, dan zit je goed! Dat is ook dichtbij het strand. Gelukkig troffen we op een gegeven moment een leuke groep nederlanders, die zaten daar in App. Acrogiali en dat was TOP! Dus gingen we daar dagelijks heen en waren daar van harte welkom, terwijl we niet eens officieel gasten waren! Dus ga je naar Malia, dan geven we je de tip Acrogiali, absolute Topper!!! Eigenaresse Loula en de rest, erg lachen, die kunnen er wat van!! Alles kan, niks moet!! Kan hier nog veel meer positiefs over vertellen, maar dat past hier allemaal niet in dit vakje, haha! Groetjes.......
Gereisd met vrienden in juni 2008

Jacco Immeker, 20-3-2007

Leuk hotel en fijn personeel. Erg behulpzaam als je maar Nederlander bent.

Want ze hebben namelijk een schurfthekel aan onze overzeese buren. Deze zijn een doorn in het oog. Maar kun je daar doorheen kijken heb je een leuke accomodatie op je de juiste plek: supermarkt aan de overkant, taxi om de hoek, oud-malia aan de overkant en niet middenin het uitgaanscentrum.

Gereisd anders in maart 2007

Ellen, 23-2-2007

Heel aardig personeel, goede service. Het ontbijt is niet echt lekker, maar wel te eten. De kamers op de begande grond zijn heerlijk, met een eigen tuintje ipv een balkon! Het strand is wel echt heel ver weg in de hitte, dus dat is niet fijn. Bovendien mochten we geen mensen meenemen naar de kamer, ze zijn wel erg streng, en Malia zelf was vergeven van Engelsen, dus helemala niet gezellig. Maar het hotel was prima :)
Gereisd anders in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Malia Holidays bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malia Holidays in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malia Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malia Holidays scoort een 6.38 uit 10 op basis van 20 reviews.