Appartement Iris **

6,9

17 reviews over Appartement Iris in het Nederlands

Geweldig

klaverwendy, 23-9-2011

super leuk! erg naar mijn zin gehad daar vriendelijke mensen
Gereisd alleenreizend in september 2003

l en m, 10-7-2007

Wij zijn hier een jaar geleden naar toe geweest, als je van stappen houdt is dit de een leuk appm, maar het ligt echt in het centrum, kamers zijn klein, en heel simpel! wel een voordeel dat er een klein zwembad bij zit, Je zit 50 m van het strand ideaal.Veel engelsen in Malia jammer, voor de rest leuke vakantie gehad
Gereisd met partner in juni 2006

Linda, 14-3-2007

Ik ben in 2005 naar dit hotel geweest samen met een vriendin. Wij hadden een appartement op de begane grond, gelijk voorin als je bij het appartement aankomt. Wij hebben ook 1 avond last gehad van kakkerlakken, maar goed in elk land zijn insecten. Het appartement is inderdaad, klein, niet ontzettend schoon maar het was er lekker rustig, de eigenaresse was best aardig en de locatie is top. Het is geen appartement waar je de hele dag moet zitten. Wij vonden het ideaal, lekker in het centrum en bij het strand! Het enige wat we in ons appartement deden was slapen en douchen.

Ik zal het denk ik ook niet meer boeken, maar het was best te doen!

Gereisd anders in maart 2007

Lynn, 3-3-2006

Het Appartement is netjes en opgeruimd. De ligging is prima, heel dicht bij zee/strand, dicht bij de winkels en uitgaansgelegenheden. Verder zijn er veel leuke restaurants in de buurt.

Het zwembad bij de accomodaties is knus, maar het is maar 50 meter lopen naar het strand.

Helaas is er geen airconditioning aanwezig in het appartement waardoor het in het hoogseizoen erg warm kan worden. Daarnaast zit je dicht bij het water en dat zorgt voor veel muggen. Als je de deuren en ramen niet goed dicht houdt, kun je iedere avond muggen vangen.

´s Nachts bruist het uitgaansleven en dat merk je ook in de appartementen, als je heel licht slaapt zijn oordopjes aan te raden. Maar je kan de muziek wel in de appartementen horen.

Gereisd anders in maart 2006

Bart en Jolanda, 8-2-2006

Wat een vreselijk app is dit zeg. We kwamen aan en werden ingedeeld in een kamer aan de achterkant. Toen we binnenkwamen leek het net of we in een kast kwamen. Wij hadden echt zoiets van moeten we hier 2wkn verblijven. De volg dag naar de eigenaresse, die niet zo heel aardig was. Maar uiteindelijk hebben we toch een andere kmr gekregen. Van andere gasten hoorden we ook een en al klacht. Malia is verder ook niet echt leuk als er engelsen zitten, echt verschrikkelijk. Naar deze app gaan we NOOIT meer en we raden het ook anderen niet aan.
        Gereisd anders in februari 2006

Annelies, 9-1-2006

Wij zijn in de maand juli in app Iris verbleven, de eerste dag dat wij binnen kwamen hadden we meteen al te maken met 2 kakkerlakken, de rest van de dagen hadden we salamanders en kikkers, en ook de kakkerlakken bleven komen, erg smerig, dit kwam waarschijnlijk omdat wij een appartement aan de grond hadden, met een tuin. dus als je Iris boekt zou ik je aanraden geen app. aan de grond te nemen. Bereikbaarheid was wel super, je stapte het app. uit en je was al in het centr, dus met boodschappen doen, uitgaan, etc. is dit heerlijk, alleen hierdoor wel erg veel geluidsoverlast snachts.

Strand is 1 minuutje lopen!

Verder is het personeel vriendelijk, als je de schoonmaakster te vriend houd, kan je iedere dag schone lakens en handdoeken krijgen! Voor de rest wel weinig service, receptie is weinig open.

App. zelf is klein, stinkt muf,en niet erg schoon (vandaar misschien ook het ongedierte)

Gereisd anders in januari 2006

debbel, 28-10-2005

waardeloos het apartement zat vol met ongedierte

ik was nog meer geld kwijt als tegenover thronie

ik boek ires nooit meer

1 keer was al te veel en zonde v mijn centen

plee papier moest je zelf ook al koopen

en met 4handoeken kon je het de heele week doen

en we waaren met z,n 3tjes

de reseptie was ook altijd dicht

de eigenaar wil makkelijk centen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen

Gereisd anders in oktober 2005

lieke, 20-8-2005

ben in augustus in appt Iris geweest.vond netjes,t was niet het meest luxe,maar nette kamer,handdoeken en lakens schoon,heb in 2 weken 6 x verwisseld.wat betreft n eerdere reactie over het zwembad in n ander stuk;t was inderdaad een net,rustig zwembad,maar zeker niet beperkt qua openingstijd,van 9 tot 18 lijkt me oke,en ik heb er ook niks over gehoord dat wij regelmatig pas rond 20 of 21 uur eruit kwamen.service is wat beperkter,de receptie zit veel dicht.

verder perfecte locatie;strand en supermarkt om de hoek,gelegen aan t einde van de uitgaansstraat.

voor zon,zee,uitgaan is dit een perfecte,niet al te dure optie!!!!voor rustzoekers is dit in dat geval een afrader;je hoort de hele dag muziek om je heen (niet op storend volume ofzo).

ook vind ik de engelse mensen totaal NIET vervelend,ze zijn echt niet allemaal altijd dronken,en ook niet agressief.ik vind ze kei aardig en gezellig.

Gereisd anders in augustus 2005

Mira, 11-7-2005

Wij zijn net terug van een heel leuk weekje Kreta. Er waren maar een paar minpuntjes: het appartement was erg smerig, de vloer was vies, er lag een behoorlijke stoflaag op de meubels en op het plafond zat een gigantische schimmelplek. Daarbij vertrok ons vliegtuig naar huis pas om half elf 's avonds maar we konden onze koffers overdag nergens netjes achterlaten en die stonden dus de hele dag buiten (je neemt ze niet mee naar het strand en je gaat er met 40 graden ook niet een hele dag naast zitten). Toppunt was dat we 50 euro moesten betalen als we die dag nog wilde douchen. Het woord oplichters kwam wel in mijn hoofd op. Gelukkig was de ligging wel perfect..
                Gereisd anders in juli 2005

Stefanie en Thomas, 11-6-2005

wij zijn de afgelope 2 weken naar kreta geweest in apartement iris

de eerste dag dat we daar kwamen we konden er gelijk in dat was wel mooi

maar onze kamer was nog hardstikke smerig helemaal niet schoongemaakt dat hadden wij zelf moeten doen

terwijl we er wel iets van hadden gezegt maar deed er niks aan

1 dag later wou ik spullen in de koelkast leggen had ik gelijk de deur in me handen helemaal geen goede kwaliteit en hij lekte ook heel erg

we hebben gewoon 2 weken met een kapotte koelkast gezeten niet echt normaal

en er is heel weinig service bijna helemaal niet zelfs

de vieze handdoeken lieten ze gewoon liggen op het balkon dus na 2 weken lag er een hele hoop

voor ons word dit geen tweede keer in dit apartement

overigens hebben we een hele leuke vakantie gehad

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iris scoort een 6.94 uit 10 op basis van 17 reviews.