Appartement Ilios Malia ****

Ilios Malia
8,3

4 reviews over Appartement Ilios Malia in het Nederlands

martine, 30-7-2006

mooi complex, schoon, nieuw. wij zijn in 2003 geweest, als je airco in je slaapkamer neemt heb je geen last van schreeuwende engelsen.

vriendelijke eigenaren, vragen je zelfs te gast aan hun tafel.

was nog redelijk ver van het strand, nadeel dat je in het 2 kamerappartement geen lekkere zithoek hebt.

Gereisd met partner in augustus 2005

Paul en Alicia, 16-2-2005

Wij zijn er juni 2003 geweest. Het appartement is mooi en wordt goed schoongemaakt. Geef de mevrouw die daar schoonmaakt een paar euro's en je wordt nog eens extra verwend. Neem van thuis toilet papier mee want dat was niet aanwezig en als je 's nachts arriveerd is dit wel heel vervelend. Malia is een drukke uitgaans stad met veel Engelsen. De prijzen zijn er aan de stevige kant. Wil je een rustige, typisch Griekse vakantie blijf hier dan weg. In oud-Malia is het restaurant San Giorgio een aanrader! Vaak voeren de obers een sirtaki-show op compleet met borden die kapot gesmeten worden. Bij een volgende vakantie hebben Malia gemeden maar zijn naar San Giorgio terug gegaan. Bij Malia-Cars is er een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Gereisd anders in februari 2005

Judith, 28-7-2004

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest.Op zich een heel mooi appartement,er werd goed gepoetst en kregen elke dag zuivere handdoeken.Allemaal even vriendelijk.Alleen s'nachts een herrie.Muziek en schreeuwende(meestal) Engelsen op straat tot een uur of 4-5. Ze waren ook nog zo brutaal om midden in de nacht in ons zwembad te zwemmen en kabaal te maken.Hier de bazin over aangesproken,en na een paar dagen was het dan eindelijk voorbij.Voor de rest een fijne vakantie gehad.
      Gereisd anders in juli 2004

Marco de Kort, 18-11-2003

We zijn in de herfstvakantie 2003 geweest. Appartementen waren zeer netjes en schoon. Was natuurlijk ook geen topdrukte. Vandaar dat we de directe nabijheid van "de strip" erg prettig was. We hebben ons prima vermaakt in het zwembad. De supermarkt is 60 mtr verder op. Alleen maar goeds, ook gezien de soepele manier van boeken via lastminute.com. Los hiervan over het Griekse eten: tegenwoordig eet ik bij een Nederlandse Griek beter. Zelfs in het oude gedeelte was het zoeken naar de traditionele keuken.
        Gereisd anders in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ilios Malia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilios Malia in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilios Malia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilios Malia scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.