Appartement Elli **

8,2

6 reviews over Appartement Elli in het Nederlands

Prima!

Bloemiez, 6-1-2009

Als je hierheen gaat, heerlijk!

Lieve mensen die het appartementen complex beheren. Als iets kapot is, lichtschakelaar, komen ze het direct maken.

Geen receptie, bar of zoiets.

Als je rechts naar de grote weg loopt zit daar een soort taveerne aan de overkant, daar hebben we met de hele groep meerdere keren heerlijk gegeten!

Ik weet niet meer hoe het heet.

Verder in Malia zitten alleen maar engelse dames (lees meisjes) die zich kleden als vrouwen van lichte zeden, soms alleen maar een riem als rokje en hakken die ze echt nog nooit eerder aangehad hebben.

Gereisd met partner in januari 2009

Bloemiez, 10-6-2007

We hebben hier een last-minute naar toe geboekt, we wilden eigenlijk naar Mexico, maar dat retourticket was alleen nog maar in businessclas en dat werd een beetje te duur...dan lijkt Kreta een domper, dat was het echter niet, het was een heerlijke vakantie, met een leuk stel mensen! De apartementen waren prima! De eigenaar is een lieve man die alles doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Tip: de taveerne aan de grote weg heeft zeer goed eten!
Gereisd met partner in augustus 2006

Paul, 8-9-2006

eenvoudig maar goed,rustig gelegen geen last van gasten van andere accomodaties. mooie stranden en supermarkt in de buurt leuk zwembad

beetje jammer van de waanzinnig harde bedden en het summiere servies. maar toch een topvakantie gehad.mochten het appartertement nog een extra dag gebruiken(ivm nachtvlucht) ZONDER extra kosten.

Gereisd familie in augustus 2006

ralph, 30-8-2006

het was een net verzorgd simpel complex.met een leuk zwembadje erbij.dicht bij het strand en supermarkt.en centrum malia op 1 km loopafstand.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Paul, 16-8-2006

Ik en mijn vriendin hebben in het appartementen complex Elli in Malia een week gezeten. De eigenaar verdient een absolute pluim, een ontzettend lieve man die het je echt naar de zin tracht te maken..top.

mooi schoon en kleinschalig, lekker zwembad, als je dit geboekt hebt heb je een leuke vakantie...

Gereisd met partner in augustus 2006

Natasja, 27-4-2004

Schoon, ruim appartement. Rustig, doordat de afstand tot het centrum van Malia voldoende is, toch loop je zo het centrum in. Dichtbij een rustig stuk zandstrand. Erg goed bevallen! Erg vriendelijke eigenaren, die overigens onderin het appartement wonen.
    Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elli in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elli scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.