Appartement Danaides ***

Danaides

28 reviews over Appartement Danaides in het Nederlands

leuk appartement

J.Mijnals, 11-8-2008

leuk appartement,kindvriendelijk,lekker rustig,knusse zwembad,niet massaal gelukkig,mooie tuin.
Gereisd familie in augustus 2008

BLEISWIJK, 30-9-2006

Wij zijn er 3 jaar geleden geweest en hebben een super tijd gehad,in de avond heerlijk op het teras,kijken hoe de engelse jeugd zich voorschut zet,kostelijk. Verder is het er best rustig(behalve als je aan het begin van de straat zit!)en zit je overal dichtbij. Als ik naar kreta ga zal ik hier zeker weer trg komen!!
    Gereisd anders in september 2006

Elly, 17-8-2006

Danaides is een mooi en schoon appartement.Het wordt 2x per week schoongemaakt en als je een keer extra schone handoeken wil kun je daar om vragen. wij zijn 2x in danaides geweest en het is goed bevallen.We weten alleen niet meer bij welk reisbuerau we bij hun tercht kunnen,als iemand dat weet horen wij dat graag.
    Gereisd familie in juni 2005

Aniek, 13-5-2006

wij zijn vorig jaar 15 dagen geweest. voor jongeren zeker goed!..uitgaan kun je super!..ook voor oudere mensen leuk even verder lopen en je komt in stalis zeker leuk!..en heel stuk rustiger dan malia! bijna iedereen had wat te klagen over het personeel viel zeer mee!..enige minpuntje POOLBAR WAS ALTIJD DICHT!!
      Gereisd anders in mei 2006

Jaline, 26-1-2006

het is een mooi appartement. alleen als je koffiezet apparaat kapot is duurt het heel lang voordat ze je een nieuwe geven en ook op zo'n manier van,. het moet maar weer. verder hoor je snacht wel degelijk de muziek. wij zaten dan ook in het appartement dat het dichts bij de weg lag.Verder een super goeie ligging in de winkelstraat. Quads zijn te huur naast het appartement. En nooit je quad voor het appartement aan de weg zetten want dan word oma boos die daar altijd met haar scooter komt ! :P
        Gereisd anders in januari 2006

Ineke, 12-1-2006

Wij zijn hier paar jaar geleden in de zomer geweest 15 dagen en vond het super! Toen we 's nachts aankwamen hadden we zoiets van oooh waar zijn we beland!! Maar het ws erg goed geisolleerd. Je horode wienig van de muziek, iets een bass misschien maar het houd je zeer zeker niet uit je slaap, heb je de airco aan hoor je het al helemaal niet. Vriendelijk personeel was echt heel goed verzorgd ook de appartementen! echt super!
          Gereisd anders in januari 2006

Peggy, 16-8-2005

Wij zijn vorig jaar 2 weken (augustus) in Danaides verbleven! Heel mooi appartement,vriendelijk personeel,mooi en schoon zwembad! De bar voor de appartementen is ook uitstekend!Wel moet ik erbij zeggen dat de appartementen IN het centrum van Malia liggen dus reken er niet op dat het rustig is!!! Wel in de morgen en de middag maar 's avonds moet je ervan uit gaan dat het nachtleven begint! Wij hebben er in ieder geval geen last van gehad aangzien wij nog jonger zijn! 'S nachts geen last gehad van kabaal misschien kwam dat ook omdat wij airo hadden gehuurd!Wij hebben een geweldige tijd gehad daar maar als je niet van kabaal en drukte houd is dit geen aanrader!
            Gereisd anders in augustus 2005

Uit Schiedam, 5-6-2005

Net terug van appt. Danaides. We kwamen 's nachts aan en de disco's draaiden op volle kracht,schrikken.We werden naar ons appt. gebracht door Stella (moeder) en vriendelijk welkom geheten. Appt.is schoon,ruim,netjes. Over de eigenaars alleen goeds: wij hebben een hele gezellige tijd gehad met de familie, niets was hen te veel. Wij vinden dit appt.complex een aanrader, ondanks de drukte in de avond. Malia bestaat vnl. uit bars, disco's, restaurants,winkels. In'old Malia'vind je de Griekse taverne's waar het lekker eten is en enorm gezellig is. 's Avonds merk je dat er veel Engelsen in Malia zijn, zij lopen in groepen door de straat,disco in, disco uit.Tip: ga naar strand in Stalis (2km verder, met scooter zit je er zo). Wij verbleven vaak in beachbar Themis, ook zeer vriendelijke en leuke mensen. Leuk restaurant: Toto Lotto in Oud-Malia; dat is pas puur Grieks eten!
              Gereisd anders in juni 2005

Ciska, 16-5-2005

Ik ben hier geweest in augustus 2004 met een vriendin. Wij kwamen voor het uitgaan en de zon, dus wat dat betreft zaten we precies goed, zo tussen alle disco's en kroegen.Maar het is inderdaad waar dat als je een keer vroeg wilt slapen is dat heel moeilijk. Wij hebben 4 dagen gezeurd om onze paspoorten terug te kunnen krijgen en dat is veel te lang!!! Verder is de eigenaresse erg streng en als je haar nodig hebt is ze niet te vinden.

Het appartement zelf is wel gezellig doordat de terrasjes aan elkaar grenzen en dus makkelijk contact kan maken met de buren. Alles bijelkaar heb ik een fantastische vakantie gehad, maar ik ga niet snel weer terug naar Danaides

Gereisd anders in mei 2005

Fam. Bruin, 26-2-2005

wij waren er in de zomer van 2004 en hebben het nog nooit zo naar ons zin gehad. Als de meiden het appartement uitliepen stonden zij direct in een straat vol disco'sss winkels en al dat moois ... het was een hele levendige boel, maar ondanks de drukte ook leuk voor de ouders... de appartementen waren heel mooi, groot en goed verzorgd! personeel was heel aardig, we hebben erg om Stella kunnen lachen... zwembad een beetje aan de kleine kant (ook jammer dat je er na 7 uur niet meer in mocht)... maar al met al A place to be!!
                  Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danaides in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danaides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Danaides scoort een 8.04 uit 10 op basis van 28 reviews.