9,1

Zoover award

223 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

redelijk

klepper, 16-8-2017

Dineren[buffet] in lange broek verplicht! al is het in een joggingbroek. ontbijt slecht met uitgedroogd brood en veel te druk aan het buffet. me zoons van 16 jaar worden weggestuurd bij de fitness omdat ze geen 18 waren. drankjes en hapjes aardig aan de prijs. Bij het zwembad kan je om 8uur in de ochtend al geen bedje meer krijgen. Verder aardige mensen en is het een mooi complex met mooi strandje maar voor mij geen 2e keer.

Geweldig hotel

Berends, 13-8-2017

Alles was goed vriendelijkheid ten top goed eten mooi hotel . Goede service. Alleen de drankjes waren flink aan de prijs
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!!!

Katja van Leeuwen, 8-8-2017

Het personeel is zeer vriendelijk. Veel mensen zeuren over het lauwe eten en de shifts maar daar had ik niks op aan te merken. Het was erg kind vriendelijk en de animatie was leuk en goed... Het had wel een tikkeltje beter gekunt maar daarvoor heeft het ook niks voor niks 4,5 ster. Ik ging er heen met mijn man en mijn twee dochters Alicia en Melissa van 12 en 14 jaar oud. Ze haddden het hier erg leuk gehad en wij ook!!! Kamers met tuinzicht wel een tikkeltje klein voor met zijn vieren maar wij konden een familie kamer krijgen!!! erg goede service dus... De mensen achter de balie waren erg vriendelijk en bij aankomst op de kamer lagen er verse aardbei snoepjes klaar voor de meiden. Wel kwamen wij pas om negen uur daar aan en was er helaas geen eten meer. Maar daarvoor kregen we wel een lunch aan geboden, die was verrukelijk met veel keuze. Het uitzicht als je 's ochtends buiten at was ook prachtig. Het zwembad was mooi. Hier weer handdoekje leggen! Al met al een top vakantie wij komen terug!
Gereisd familie in augustus 2017

Super hotel

Linda, 6-8-2017

Mooie schone kamers, heerlijk zwembad en super vriendelijk personeel

Geweldig

Rijn, 5-8-2017

Ook wij sluiten ons aan bij alle positieve beoordelingen

In 1 woord geweldig, met kids in leeftijd 14-16

Gereisd familie in juli 2017

Zeer goed hotel, vriendelijke mensen, aanrader

Miranda, 2-8-2017

Ligging uitstekend, mooie stranden met voldoende ligbedden. Ruime zwembaden met mooi uitzicht over het strand. Zowel ontbijt als diner buffet zeer goed, wel wat druk als je laat ontbijt of voor vroeg diner kiest. Complex zeer schoon, zowel kamers als zwembaden. Mooie tuin en heerlijke wind vanuit zee waardoor het op deze locatie ook in het hoogseizoen prima vertoeven is. Wel jammer dat mensen toch weer de bekende handdoekjes leggen, al is er voor de laatkomers altijd nog wel een plekje te vinden op het strand, daar zijn altijd genoeg ligbedjes vrij. Animatie voor de kinderen wat mager, dat zou beter kunnen. Straatje achter het hotel bevindt zich een supermarkt, pinautomaat, winkels en restaurants. Wel oppassen met het drukke verkeer, want er is geen stoep, dat is een minpuntje. Al met al vinden wij dit hotel zeker een aanrader!!

Wederom een fantastische vakantie

Kees Zoutman, 1-8-2017

Alexander beach heeft ons voor de 2de keer weer verrast. Gastvrij personeel, leggen ons wederom in de watten. Eten was weer van uitstekende kwaliteit. We komen hier graag terug
Gereisd familie in juni 2017

Dit Hotel was prima,prima ligging en personeel.

Gerben Okkema, 29-7-2017

Alles was perfect er waren ook geen minpunten op te noemen.
Gereisd met partner in juni 2017

Super vakantie gehad!!

M. van Mil, 29-7-2017

Hele goede service en genoeg ruimte bij strand en zwembad voor alle gasten.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige droomlocatie met strand en zwembaden !!

Fam Verwoerd, 22-7-2017

Wat een geweldige super klantvriendelijke accommodatie met alles erop en eraan met een top prijs-kwaliteitverhouding.

Warm buffet zou wat meer afwisselender kunnen zijn maar daarom hebben ze waarschijnlijk nog 4,5 sterren!

Mooiste is dat personeel altijd een lach en sommige zelfs je naam onthouden: subliem en daarom zijn we er in de herfstvakantie weer !

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alexander Beach***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Beach scoort een 9.07 uit 10 op basis van 244 reviews.