Hotel Alexander Beach *****

goed eten vriendelijk personeel
Gereisd met partner in juli 2017

aanrader

fierens-driesen, 16-9-2017

+zeer goede ligging , gezellige drukte in de winkelstraat naar Stalis

+vriendelijkheid

+excursieaanbod

- dure soft dranken in het hotel

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem, 5-9-2017

Een zeer verzorgd hotel met mooie schone kamers. De service is ook prima. Wij kwamen laat in de avond aan en kwamen er in de vroege ochtend achter dat we achter het restaurant zaten met het nodige lawaai. Dit heb ik aangegeven bij de receptie waarbij er direct werd aangegeven dat ze dit voor ons zouden gaan oplossen. We kregen een gratis upgrade naar een suite. Daar hebben we genoten van een heerlijk verblijf. Buffet was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit (vers). Mijn dochters van 11 en 14 hebben zich ook prima vermaakt, Het strand is schoon, het water helder en er zijn genoeg strandbedjes. Het hotel is rustig gelegen en ligt dichtbij een leuk, toeristisch straatje. Wij hebben een auto gehuurd bij crete-holidays.net De auto werd netjes afgeleverd bij het hotel en daar ook weer opgehaald, goede prijs en voorwaarden in het Nederlands. Uitjes zijn erg duur als je ze standaard boekt bij de zaken die je overal ziet. Er zelf op uitgaan loont. Chrissi eiland is bijv erg duur om te boeken (p.p 55 euro) maar kost met een beetje onderhandelen in Ierapetra 10 euro p.p. (alleen de boot) Je moet er dan wel zelf heenrijden met de auto maar dat is ons zeer meegevallen. Goede wegen en duidelijke bewegwijzering. Dus als je toch van plan bent een auto te huren dan kan je dit soort uitjes makkelijk zelf organiseren!

Topvakantie

Jolien, 1-9-2017

Pluspunten: verzorgd complex, prachtige tuin, groot park waardoor je niet het gevoel hebt dat het er megadruk is.Dicht aan het strand, propere kamer, ruime kamer. Gevarieerd ontbijt en avondmaal. Aanrader: kamer op gelijkvloers, dan heb je eigen tuintje met ligbedden.Veel winkeltjes, weliswaar bijna uitsluitend toeristenwinkeltjes met souvenirs. Veel terrasjes en restaurantjes.

Minpunten: weinig, hotel zit vol Duitsers en daar is het personeel iets opener tegen. Drankjes zijn prijzig: 3 a 4 euro.Ongedierte: maar wel zo goed als opgelost door horren. Er worden handdoeken gelegd terwijl er staat dat het verboden is. Dus weinig plaats aan zwembad als je s'middags toekomt. Het personeel is daar niet correct in en zou de handdoeken moeten verwijderen als er een infobord staat dat dit niet mag.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch en goed verzorgd hotel!

Kaatje, 31-8-2017

Mooie ligging aan zee en heerlijke zwembaden. Een kamer met zeezicht is een aanrader. Eten prima, voor ieder wat wils. Ruil het diner om voor een lunch, echt een aanrader. Geen last van animatie voor kinder dat wordt elders op het complex verzorgd. Prima vakantie adres.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

In een woord: geweldig

Lonneke Bootsman, 24-8-2017

Echt een aanrader. Geweldig hotel, eten was super. Wat een keuze. Kamers ook geweldig, hadden een familiekamer met zeezicht. Wij hebben echt genoten. Het enige kleine minpuntje: 's avonds bij de bar was t vrij rustig en wij houden wel wat van rumoer.

Was weer fantastisch

Josamini, 24-8-2017

Was weer fantastisch voor de 3e keer. Is gewoon een top hotel. Mooie upgrade gehad omdat we weer terug kwamen.

helemaal super

Henny, 22-8-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Alexander Beach. Eten vers en lekker. Vriendelijk personeel kunnen de vervelende hollanders nog wat van leren Ruilen van diner naar lunch; geen probleem. Mooie, gerenoveerde familie kamer aan rustig zwembad met zeezicht. Bedjes in overvloed, niet aan het grote zwembad, maar zeker genoeg op andere locaties. Hebben volop genoten van het mooie Kreta.

Super!

Hardy, 19-8-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Alexander Beach. Eten vers en lekker. Zowel 's morgens als 's avonds. Ruilen van diner naar lunch; geen probleem. Mooie, gerenoveerde familie kamer aan rustig zwembad met zeezicht. Bedjes in overvloed, niet aan het grote zwembad, maar zeker genoeg op andere locaties. Wij hebben genoten. Prima prijs kwaliteit. Daarbij 3 euro voor een liter fles water lijkt mij toch niet duur...
Gereisd anders in augustus 2017

geweldig

c van Schilt, 17-8-2017

perfecte ligging tussen winkels/ restaurantjes en t strand, en toch rustig op de accommodatie, erg vriendelijk personeel, behulpzaam, heerlijk eten!!! mooie ligging, als je van katten hou, er zijn er genoeg maar niet vervelend of zo, op zich was de kamer die we hadden op een ideale plek 10 meter van de receptie en eetgelegenheid, maar de kamer op zich wel schoon maar verouderd bv in de koelkast konden we geen flessen in de deur zetten want die was kapot, dat vindt ik toch zonde en dat voor een 5 sterren hotel, we hadden een 2 pers kamer met zn 3e (dochter van 19 erbij), die moest op een te kort stretchbed, maar dat hadden we ook kunnen weten achteraf....ik zou als 5 sterren hotel daar toch maar een slaapbank in gezet hebben, want de kamer was wel groot genoeg, plek zat!!! en aan t zwembad altijd weer hetzelfde je ziet veeeeeel handdoeken zonder mensen erop, grrrrrr maar ja voor de rest geen klagen ik heb een geweldige vakantie gehad!!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alexander Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Beach scoort een 9.08 uit 10 op basis van 254 reviews.