Aparthotel Akrogiali Beach ****

Akrogiali Beach
8,6

65 tips over Akrogiali Beach

LIdeke, 2-7-2017
Ga ook eens eten bij de eigenaars van vroeger "het vergulde varken". ZIj hebben een nieuw restaurant geopend in oud Malia. Restaurant Nostimo en je kunt er nog steeds heerlijk eten.
r. van Bergen, 10-8-2016

Auto huren bij Sterling: 2 dagen 100 euro inclusief verzekering. Aardige eigenaar.

Eten: 'family' restaurant Pyrgos nabij Akrogiali Beach.

Karina van der Meer, 9-6-2015
Je kan op diverse plekken heerlijk eten en overal op Kreta waar ik gegeten heb waren de mensen heel vriendelijk. Huur een auto, wij hadden een Mini Cooper Cabrio van de firma Hermes, allemaal goed geregeld, heerlijk met mooi weer dak open en rondtoeren over het eiland.

VZanten, 16-5-2015
Eten bij Drossia en lunchen bij Parthenis Beach, heerlijk eten voor een goede prijs
Annemieke Pol , 12-11-2014

Masseur Aris is zeker een aanbeveling waard,bijna dagelijks aanwezig en anders op afspraak.

San Giorgio restaurant in Old Village Malia,idyllisch plekje en goeie Griekse keuken.

Italiaans restaurant Amici in Stalis ook aanrader,naast de kerk.

Iets voorbij Chesonissos ligt Gouves, boven in het oude dorpje heb je Taverna ouzeri Spiros,leuke plek en heerlijk eten.

Yvette, 6-11-2014
Wij hebben een auto gehuurd bij Sterling. Zit naast de oprit van het hotel. Uitstekende service (we vroegen om een kinderstoeltje en navigatie en dat kostte niks extra)

mellinda, 15-10-2014
Tip: eten in het oude gedeelte van Malia. Helaas zaten wij tegen het eind van het seizoen, waardoor hele straten verlaten waren, de indruk wekt van een spookstad.
Anja Maas, 10-10-2014

In het oude Malia zit de beste bakker die we op Kreta zijn tegen gekomen.

Loop naar het oude centrum tot het kruispunt. Hoek Galax club, KaZa pub en de kerk, naast de kerk zit de bakker in een hele mooie nieuwe zeer schone winkel met zeer vriendelijk personeel. Ze verkopen er de heerlijkste gebakjes en (belegde) broodjes, ook voor een overheerlijke kop koffie en een salade of een kleine pizza kun je daar terecht.

jeannette-, 8-10-2014
in malia kan je heerlijk en voor een goede prijs eten bij The Brasserie Bar & Grill,
jeannette-, 8-10-2014
bijgebouw pavlos ligt heerlijk rustig, winkeltjes om s"ochtends verse broodjes te halen zijn om de hoek.