Aparthotel Akrogiali Beach ****

8,6

609 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach in het Nederlands

Klasse met een glimlach

Theo Reijven, 14-10-2017

Een fantastische accomodatie op een heerlijke locatie.

Niet meer doen...

G. Pople, 7-10-2017

Niet wat wij hadden verwacht op basis van de recensies. Als je de eigenaresse kent kan alles maar niet als gewone sterveling op leeftijd. Jammer dat recensies liegen.
Gereisd met partner in oktober 2017

heerlijke accomodatie

Jacobus en Johanna, 7-10-2017

Wij vonden het een heel fijn en rustig appartement in een drukke rommelige omgeving! De plaatsen Malia en Stalis spraken ons niet aan. Een weekje luieren en relaxen en van de heerlijke warme en schone zee genieten, kan prima in Akrogiali Beach. Lula ,Savroela en Danielle zijn top!
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Akrogiali Beach bij:

Heerlijke vakantie met ons gezin

Warm, 16-9-2017

Min punt waren mensen die zaten bij wintmill ernaast. Omdat goedkoper was Kwamen hier gebruik maken van de mooiste ligt bedden dat doe je niet lijkt me. Je zal het leff maar hebben om dat te doen. Als iedereen nu bij wintmill ging boeken en bij loela bij ging zwembad liggen. Doe je niet Hollanders wat schijt er aan hebben
Gereisd alleenreizend in september 2017

Prima met een maar

H.Gubbels, 16-9-2017

De accommodatie en de kamers zijn prima. Eenvoudig maar schoon. Personeel is uitermate vriendelijk. Als je een accommodatie wilt waar weinig Nederlanders zijn dan moet je hier niet zijn, het is overwegend Nederlands. Hierop is het appartement ook uitgelegd inclusief kroketten, frikandellen en mexicano's.

De plaats Malia heeft geen boulevard en geen écht centrum. Het oude centrum is op loopafstand (daar kun je overigens goed eten).

Wij hebben een prima vakantie gehad maar gaan er vanwege de vele Nederlanders in Akrogiali en het feit hoe het dorp erbij ligt niet meer terug. Maar nogmaals: dat heeft niets met het appartement op zich te maken. Dat is gewoon goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schoon en prima ligging

Joke, 7-9-2017

Touroperator( adverteren met de grote kamers in het hoofd gebouw) heeft de appartementen aan de garden. Deze zijn klein maar met genoeg ruimte. Dagelijks schoon beddengoed ( behalve op zondag ) en dagelijks schone handdoeken. De kleine appartementen zijn gerestaureerd. Sober ingericht, maar voor ons voldoende omdat we er eigenlijk alleen maar sliepen. Personeel is vriendelijk. Supermarkt net naast het complex. Voor de lunch kun je prima bij het zwembad eten, voor het diner is Drossia en Sofi een goede keuze. De drukke uitgaans hoofdstraat ligt hier om de hoek.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch mooie ligging

Karst Jan, 25-8-2017

Agrogiali is een luxe aan een mooi strand
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel direct aan het strand.

Jolanda, 25-8-2017

Pluspunten:

- goed gelegen aan het strand en stukje van de drukke weg.

- mooie kamer met goede bedden.

- schoonmaak van kamers was uitstekend (dagelijks werden schone handdoeken aangevuld).

- vriendelijk en hardwerkend personeel.

- genoeg keuze uit eten en drinken bij zwembadbar, helaas geen gyros.

- supermarkt en autoverhuur om de hoek.

Minpunten:

- betalen voor WIFI en 4G deed het niet bij ons appartement (is voor pubers toch wel belangrijk)

- geen koffiezetapparaat en föhn op de kamer (geen TV maar dat maakt ons niet uit)

- alleen airco in slaapkamer, niet in de ruimte waar de kinderen sliepen.

- betalen voor ligbedden op het strand. Het is niet veel, maar ik vind het een stukje service wat je verleent mede omdat er bij het zwembad een beperkt aantal bedjes zijn.

- zwembad is chloorvrij, maar wat er wel in zit is een raadsel, als kinderen er te lang inzitten gaan de vingertoppen kapot en bloeden.

Erg veel (dan wel niet alleen maar) Nederlandse gasten en dus Hollandse kaart met frikandel en kroketten en Nederlandstalige muziek. Voor ons was het leuk voor 1 week.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig Super aardige Lula

Ruizendaal, 4-8-2017

Geweldig zwembad en strand zo bij elkaar heerlijk is dat

Lula is een super leuke gastvrouw en de rest van het personeel is ook fantastisch bijzonder vriendelijk en aardig allemaal

Zo heb ik het nog nooit meegemaakt op mijn vakantie

De eet gelegenheid langs de weg in Malia is soms irritant omdat ze je steeds naar binnen willen lokken in hun restaurant

Het beste restaurant zit in Oud Malia Nostimo ze hebben eerst ook aan de weg gezetten in malia, maar hebben de boel verkocht en zitten nu in oud malia niet normaal geweldig echt een bezoekje waard Nostimo in oud malia

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

schitterende locatie

Anita Follon-Sloots, 29-7-2017

Een geweldige, relaxte week gehad. Top locatie! Kamers zijn zeer schoon. Leuke ontvangst door Lula en personeel. Na een heerlijke week in het voorseizoen snel 2 weken geboekt voor het naseizoen. Fantastische restaurants in de buurt. Enige minpuntje, jammer dat er bij de poolbar 's avonds niets meer te beleven was.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Akrogiali Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Akrogiali Beach scoort een 8.62 uit 10 op basis van 611 reviews.