8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Akrogiali Beach**** bij :

601 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach in het Nederlands

Geweldig Super aardige Lula

Ruizendaal, 4-8-2017

Geweldig zwembad en strand zo bij elkaar heerlijk is dat

Lula is een super leuke gastvrouw en de rest van het personeel is ook fantastisch bijzonder vriendelijk en aardig allemaal

Zo heb ik het nog nooit meegemaakt op mijn vakantie

De eet gelegenheid langs de weg in Malia is soms irritant omdat ze je steeds naar binnen willen lokken in hun restaurant

Het beste restaurant zit in Oud Malia Nostimo ze hebben eerst ook aan de weg gezetten in malia, maar hebben de boel verkocht en zitten nu in oud malia niet normaal geweldig echt een bezoekje waard Nostimo in oud malia

Gereisd familie in juli 2017

schitterende locatie

Anita Follon-Sloots, 29-7-2017

Een geweldige, relaxte week gehad. Top locatie! Kamers zijn zeer schoon. Leuke ontvangst door Lula en personeel. Na een heerlijke week in het voorseizoen snel 2 weken geboekt voor het naseizoen. Fantastische restaurants in de buurt. Enige minpuntje, jammer dat er bij de poolbar 's avonds niets meer te beleven was.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige plek!!

Helma Huysmans, 28-7-2017

Geweldige vakantie gehad. Zwembad, zee en mooi zandstrand bij elkaar. Gezellig hardwerkend personeel.

Eigenaresse Lula heet je persoonlijk welkom.

Waardoor ze al haar gasten kent en tijd maakt voor een praatje. Handdoeken op de bedjes lost ze op door aan te geven dat er geen handdoeken onbemand op de bedjes mogen liggen voor 10.00 uur 's morgens. Ben je er niet dan worden je handdoeken weggehaald en kun je terughalen bij de bar. Wij waren een keer later en waren er bedjes waarschijnlijk langere tijd onbemand, dan zorgt Lula persoonlijk dat je toch gebruik kunt maken van de bedjes. Wij hadden verschil in de rekening van de bar maar werd naar tevredenheid opgelost. Verder prachtige omgeving, met auto de bergen in voor het authentieke Griekse leven en prachtige steden aan de kust. Agios Nicolios is een aanrader.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk verblijf

Seahorse, 8-7-2017

Erg mooi gerenoveerd complex op prachtige locatie aan zee. Rustig gelegen op loopafstand van het zeer drukke Malia voor wie dat wil, voor wie dat niet wil zoals wij rust genoeg te vinden. Wij hadden appartement in het verste bijgebouw, Akrogiali Garden,maar dit is absoluut niets minder. Nog nooit zo'n mooie kamer gehad in Griekenland.
Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch!

Hilly & Daniël, 8-6-2017

Mijn vriend en ik hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Wij zijn beide nog jong, maar houden niet zo van een feestvakantie.

Dit appartementencomplex/hotel bood voor ons uitkomst omdat het niet zo'n typisch jongerenhotel is. Het is rustig, maar ook heel erg gezellig.

Wij waren hier in het voorseizoen, dus hadden we altijd plek bij het zwembad/strand, maar ik kan me voorstellen dat er in het hoogseizoen wel eens te weinig plek zou kunnen zijn. De locatie is ook prima, dichtbij steden als Chersonissos en Malia. De omgeving is ook geweldig :) Ik zou er zeker weer terug gaan. Veel mensen in de recensies hebben het over te harde bedden, ik heb dit zelf niet zo ervaren. Het bed was echt prima! Wel vond ik het vervelend om het geluid van de koelkast de hele nacht te moeten horen (omdat het een 1 kamer appartement was), maar met oordopjes is dit zo opgelost!

Gereisd met partner in mei 2017

Serieus paradijs

Es, 1-6-2017

Fantastische plek..lieve mensen...echt vakantie.
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig appartementencomplex

Ilona, 31-5-2017

Prima modern appartementencomplex waar je je snel thuis voelt. Erg vriendelijk personeel, hartelijke eigenaresse Lula die hart heeft voor haar zaak. Moderne, frisse en verzorgde kamers met een ruim terras of 2 balkons. Er wordt hard gewerkt om het je naar de zin te maken. De schoonmaak is erg goed, zowel binnen als buiten bij het zwembad. Het enige wat ze niet voor je kunnen regelen is het weer en laat nou net dat datgene zijn waar we een beetje pech mee hadden. O ja, tegenwoordig zijn er 2 zwembaden. Ik vond het bijzonder om vanuit het zwembad in de zee te kunnen kijken, prachtige ligging. Als ik een minpuntje moet noemen dan zijn het de gasten die aan 'handdoekje leggen' doen. Die handdoeken heb ik weggelegd toen er geen plaats meer was maar kan daar nou echt niks aan gedaan worden? Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!
Gereisd familie in mei 2017

wil nooit meer weg

jorg, 14-1-2017

Ik en mijn vrouw en zoon gaan al meer dan tien jaar naar lula.

plus punten

als je al een paar jaar komt is het net alsof je thuis komt

minpunt

ze gooien geen borden op het terras wat ze eerst wel deden

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke tijd gehad

Sam, 5-11-2016

Het ter beschikking hebben van een zwembad en een strand is een luxe. Ook de bar met goed eten en zeer vriendelijke medewerkers is top. Een bakkie koffie op het strand s'morgens en een pilsje aan de bar is daar goed geregeld. Het jammere is weer dat handdoeken gedrag op de stoelen s'morgens.
Gereisd met partner in september 2016

Prima schoon en fris appartement!

M&M, 4-10-2016

Mooi complex, zeer schoon, geweldig en zeer vriendelijk personeel onder leiding van eigenaresse Lula.

Prima bar met heerlijke ontbijtjes en lunchgerechten.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Minpuntje: het reserveren van bedjes bij het zwembad. Wat een rare gewoonte is dat toch...

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Akrogiali Beach scoort een 8.63 uit 10 op basis van 603 reviews.