Hotel Eria Resort

Eria Resort

1 review over Hotel Eria Resort in het Nederlands

Een echt zorghotel

Nelly, 30-10-2011

We zijn er een week geweest met 8 gasten met een beperking. Er waren hoog/laag bedden aanwezig, actieve en passieve liften en er was een belsysteem op de kamers. Met een rolstoel kon je het zwembad in met daarin zelfs een jacuzzi. Het hotel beschikte zelfs over een busje voor rolstoelvervoer.Gastvrouw was erg lief en niets was haar te veel om het voor onze gasten naar de zin te maken. Wat wel heel erg jammer was dat de prijzen voor een drankje héél erg duur waren. Het hotel ligt een eindje lopen van het strand. Het strand is niet te bereiken met rolstoelen want er zijn alleen maar stenen op het strand, jammer. Onze mensen hadden graag op het strand gewild.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eria Resort in Maleme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eria Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eria Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.