Aparthotel Bella Pais ***

Aparthotel Bella Pais
Bella Pais
7,3

4 reviews over Aparthotel Bella Pais in het Nederlands

Mooie plek voor een vakantie op West-Kreta

J&A, 17-5-2015

Mooie accomodatie voor mensen die niet van het grote all-inclusive gebeuren houden. Maleme ligt aan de rand van het grote toeristen gebeuren, maar biedt alles wat je nodig hebt.

Het complex ligt net even van de kustweg af op zo'n 100 meter van de zee. Daar bij de zee zijn leuke restaurantjes. Het complex is kleinschalig, netjes en schoon. Het is nog niet zo lang geleden gerenoveerd en heeft een betere badkamer en betere bedden dan wij van appartementen van vorige jaren gewend waren, heel fijn!

De kamer wordt elke dag even schoongemaakt en de bedden worden regelmatig verschoond. Bijna elke dag zijn er ook schone handdoeken.

Het personeel dat het eigenlijke werk doet is vriendelijk en behulpzaam. De manager is vrij onzichtbaar.

Elke ochtend staat er een ontbijtbuffet klaar, prima.

Het restaurant was nog niet geopend, dat kunnen we dus niet beoordelen. We hebben een keer de avondmaalijd meegegeten, die was goed en we kregen meer dan voldoende.

Het was nog erg rustig toen wij er waren.

Gereisd met partner in mei 2015

Top

Fam post, 12-5-2015

Heel mooi gerenoveerd aparthotel, geweldig schoon en service perfect. Straat uit en je bent op strand, supermarkt, restaurants, geldautomaat. Komen zeker terug. Gewoon geweldige bestemming en appartement. Overal dichtbij. Wij houden van schoon en netjes en dan moet je hier zeker zijn. Ook de excursies vanuit hotel met de bus heel goed te doen. Bus kost weinig is goedkoper dan met de taxi. Geen zandstrand. Ben helemaal verliefd op dit appartement en de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Liza, 27-1-2008

hey ik wilde even zeggen dat dit echt een goed hotel is!! Ze zijn heel vriendelijk en de hotels worden keurig bijgehouden!! We gaan er dit jaar weer heen want de sfeer is top en alles ligt in de buurt enzo en als je geen auto hebt gehuurd kan je ook nog altijd heel makkelijk met de bus gaan, ook dit is relatief goedkoop
Gereisd familie in januari 2008

B. Verkroost, 13-8-2007

Nagenoeg nieuw complex, goed bereikbaar/eigen parkeerruimte: lakens/handdoeken elke dag vervangen, perfecte schoonmaak (elkedag): goed ingerichte maisonette. Zwembad elke dag gereinigd. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op vertrekdag blijven voorzieningen mogelijk (douche/handdoeken e.d.).

Restaurant netjes ingericht, maar (persoonlijke mening) nog wat steriel/formeel om te eten: aanrader is te dineren aan de kust (150 mtr lopen): ruimere keus, meer sfeer.

Complex ligt kort bij zee/strand, winkels, bushaltes en geldautomaat.

Eén van de beste complexen waar we ooit gezeten hebben.

Dienstverlening door hostess (Jildou) ook een dikke voldoende.

Gereisd familie in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Pais bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bella Pais in Maleme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bella Pais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bella Pais scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.