Appartement Soula

Appartement Soula
Soula

1 review over Appartement Soula in het Nederlands

Diana, 21-10-2007

De ligging is perfect, je steekt de weg over en je ligt op het strand. Het enige nadeel was (vonden wij) dat er pal naast een goed bezocht restaurant zit. Deze ging na 3 dagen dicht, omdat het einde seizoen was. Je kan overigens wel erg goed eten en de eigenaren zijn erg vriendelijk v.h. restaurant. De studio was somber en gehorig, maar ruim genoeg, kleine douche, maar dat is heel normaal in Griekenland. De stroom viel vaak uit en er liggen grote keien in het water, maar het strand is wel perfect, heel fijn grind en zand. Het plaatsje waar de restaurants zitten, is ongeveer 300 mtr lopen en je kan er gezellig eten aan het water. Er zitten 2 taverna's aan het strand genaamd Stratos ( deze zit dus naast Soula) en George's deze zit op zo'n 50 mtr. Wij hebben via Interfact geboekt en alles is goed verlopen. We werden opgehaald en teruggebracht van en naar het vliegveld met de taxi.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Soula in Makris Gialos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Soula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Soula scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.