9,3

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete**** bij :

28 reviews over Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete in het Nederlands

Aanrader , Mooi hotel met prachtige ligging

Devos, 5-8-2017

De baai met prachtig strand

Mooi uitzicht

Staff behulpzaam bij vragen

Gereisd familie in juli 2017
Vaggelis Vernadakis,

Dear Devos,

Kalimera! We would like to thank you very much for dedicating the time to write a review regarding your stay in our hotel. We are really happy that you had the opportunity to enjoy the cleanliness, the food and the service of our staff.

We will be more than happy to welcome you again in the future in order to offer the same or even higher level of services.

With kind regards

Geen 5 sterren waard wel 3 à 4 en dit voor Sentido

Claes H., 29-7-2014

We wisten dat de busrit lang duurde, maar 2 uur 45 min is zeker te lang met 5 stop plaatsen.

De terug rit was een stuk korter met 1 stopplaats.

All in is wat drinken betreft zeker niet goed. Cola niet te drinken, Bruiswater is o.k. maar rode en witte wijn van de tap maar helemaal niet goed. Kan ook niet dat je voor een cappuccino 2 euro moet betalen voor een all in. en voor cocktail met een mix van meer dan 2 dranken ook moet betalen.

Het eten in hotel is wel prima en lekker met afwisseling.

Handoekenservice voor zwembad is ook betalend en dat voor een all in.

We hadden kamer 105A onder aan zwembad, 4 dagen achtereen dikke kakkerlak op kamer. Poets verwittigd wel dadelijk komen spuiten op kamer en buiten.

de douche is ook aan vervanging toe, alles loop onder en schimmel vorming. Het bad was niet voorzien van stop.

Dorpje in de klein maar mooie terrasje met beter dranken.

Maar we gaan er wel niet meer terug naar dit sentido hotel, omdat voor dit geld er veel beter all in hotels zijn.

Gereisd met partner in juli 2014

Beste hotel in jaren!!!!!

Kathleen, 15-7-2014

Wij hebben dit hotel gekozen omwille van de ligging!! 2,5 uur rijden van de luchthaven (wat je op voorhand weet) garandeert je dat hier géén massatoerisme is! Mikri Poli is een prachtig design hotel. De zwembaden zijn niet speciaal. Maar wij gaan voor de zee en het strand. Een prachtig proper strand in een baai. (Meerdere malen per dag kwam het personeel van de bar lege drankbekers ophalen. Wat ons opviel was dat in dit hotel geen zwermen wespen te vinden waren)

Het hotel werd goed gepoetst. Het is er zeer hygiënisch. (zowel op de kamers, restaurant en toiletten)

Wij wisten op voorhand dat de kidsclub niet nederlandstalig was waardoor wij hier geen probleem van maakten.Bij een technisch probleem aan het toilet stond er binnen de 10 minuten een klusjesman klaar.

Wij hadden een mooie grote kamer met een grote inloopdouche.

Gereisd familie in juni 2014

Geen 5 sterren waard

evc, 8-7-2014

Positief:

- verschillende zwembaden met diepte volgens leeftijd

- eten gevarieerd en lekker

- vriendelijke bediening

Kan (veel) beter:

- 2,5 uur onderweg tussen luchthaven en hotel met verschillende stops aan andere hotels

- hoewel kamers 6 keer per week gekuist worden, is de vloer steeds vuil

- niet voldoende mogelijkheid om handdoeken in badkamer op te hangen

- bad met gordijn, heb veel liever douche met meer ruimte

- slechte bedden

- tegels rond de zwembaden spekglad, heel vervelend want kinderen willen steeds lopen en glijden dus uit

- toiletten aan zwembad meerdere keren per dag gekuist, en toch vreselijk vuil

- gevaarlijke liften: deuren gaan veel te snel toe

- kidsclub enkel gericht op Duitsers, Tsjechen, Russen, niets Nederlandstalig voorzien. Onze kinderen konden dus enkel een half uurtje/dag gaan dansen op de kinderdisco.

- transfer terug naar luchthaven was enkel met Franstalige begeleider van de touroperator (iemand uit toerisme die geen talen kent?)

Niet voor herhaling!

Gereisd familie in juni 2014

Prima vakantie in rustige omgeving

tilly, 15-11-2013

Mooi hotel. Het terrein is wel erg heuvelachtige en daarom is het soms behoorlijk klimmen. De ontvangst bij de receptie was netjes, jammer dat we in dit 5 sterren hotel zelf moesten vragen of onze koffers naar de kamer konden worden gebracht. Het was midden in de nacht, dus zoeken naar onze accomodatie. Kamer netjes, badkamer prima. 6x per week schoonmaak en schone handdoeken. Jammer dat de airco in oktober wordt uitgeschakeld, ook bij een temperatuur van 27 graden. Het was erg warm in de kamer, zeker in de 2e slaapkamer waar de kinderen sliepen en waar geen raam was. Eten was perfect, gevarieerd & behalve de bekende patat en pastagerechten ook echt Griekse gerechten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, ook toen onze dochter medische problemen kreeg. In de omgeving is niet veel te doen, maar voor die ene week was het okay. Wel jammer dat de transfer van en naar het vliegveld bijna 3 uur was. Met kinderen is dat wat lang. Toch een prima vakantie gehad.
Gereisd familie in oktober 2013

Veel klimmen maar prachtig uitzicht

Anneke, 23-10-2013

Erg mooi hotel. Wel op heuvel gelegen dus veel klimmen. Eten was erg goed ben normaal niet van de buffetten maar hier waren ze heerlijk. dit in tegenstelling tot het a la carte restaurant wat een aanfluiting was. Resort is erg schoon borden worden direct opgehaald en buffet erg goed bijgevuld. Kamer is sober maar erg schoon en ruim.Zeer leuk animatieteam vooral voor kinderen. Hotel is ook erg gericht op gezinnen met kleine kinderen. Wij hadden een auto dus konden mooie uitstapjes maken.
Gereisd met partner in oktober 2013

Voor ons nooit meer, geen 5 sterren!!!

tanyabeliaeva, 21-10-2013

Slechtste vakantie ooit in dit hotel! Ten eerste ligt het 2,5 uur van het vliegveld, dus ik zou dit niemand aanraden, vooral met kleine kinderen. Na bijna 3 uur in de bus heen slokje water aangeboden aan de receptie, zelf stickers met kamernummer op de koffers plakken, langer dan een uur wachten op de koffers en dan nog onvriendelijke reactie van de vrouw aan de receptie krijgen dat ze meer dan 50 gasten moeten bedienen die tegelijkertijd zijn aangekomen! Wat een slechte service en zeker geen 5 sterren waard! Verder zijn de kamer vuil, alles is kapot (stopcontacten afgebroken, lampen kapot, gaten in plafond en zo voort, bekijk zeker mijn foto's!). Schimmel in de badkamer, kakkerlakken, vloer is zo vies dat je witte sokken binnen no time zwart zijn, handdoeken niet schoon! Jij moet overal bijbetalen, voor strandhanddoeken, cappuccino, milkshake, alleen vieze drankjes is ze sap noemen is inclusief. De bar waar wifi gratis is, is ook niet all-inclusief! Onze advies- ga daar niet heen!!!!!
Gereisd familie in september 2013

mooie accomodatie

Eddy Henderik, 15-9-2013

mooie kamer met zeezicht over de baai

netjes schoon schoonmaak (6 keer per week )

uitstekend eten erg gevarieerd (thema avonden)

vriendelijk personeel wat erg zijn best doet op elk gebied

buiten de accommodatie een straatje naar het dorpje met een paar winkeltjes en restaurantjes (niet echt spectaculair)

avond entertainment kan wat beter

zeer geschikt voor jonge gezinnen langzaam aflopend zandstrand

genoeg entertainment (kinderclub)

gevarieerde gasten Duisters, Fransen, Oost Europese mensen

(geen last van gehad )

Gereisd met partner in september 2013

Prima hotel

Reizigers, 14-9-2013

Prima hotel, maar idd 5 sterren is overdreven. Heeft mooie uitstraling, prachtig uitzicht en de kamers worden prima schoon gehouden. All-in is gelimiteerd wat drank betreft. Eten is in overvloed en daar wordt veel aandacht aan besteed. Als het druk is heeft het restaurant wel iets weg van een schoolkantine, maar dat is onvermijdelijk met buffet. Voor kinderen genoeg keuze, maar vraag niet om een plastic beker voor je koter (ipv glas, waarvan vele zijn gesneuveld) want daarop wordt consequent 'nee' op geantwoord. Jammer en gevaarlijk, dus voor kindvriendelijkheid en service een min. Spa is mooi, maar personeel ziet niet/onvoldoende toe op de 'orde'. Veel gasten daar die zeer luidruchtig waren, terwijl het een ruimte van rust zou moeten zijn. Reis van luchthaven nr hotel..houd rekening met zeker 2,5 uur. En dat is in het laagseizoen. Als je overdag reist, is het wel een mogelijkheid om de prachtige omgeving te kunnen zien. Animatie voor kids is overigens top! Ook voor de allerkleinsten.
Gereisd familie in augustus 2013

Wellicht 4, maar geen 5 sterren

Kramj, 27-8-2013

Modern schoon complex, kamers zijn netjes design achtig ingericht. Eten was goed voor elk wat wils. Alleen all inclusive klopt niet er moet voor te veel bijbetaald worden ( bv cappucino of non alcoholic cocktails of slush pupies ) Zwembaden zijn goed alleen de vloeren te glad. Strand is perfect alleen de handdoek reserveer policy kan beter gehandhaafd worden en er waren veel bedjes stuk. In de omgeving is weinig te doen , maar wel leuke orginele restaurantjes en alles ligt op een heuvel dus veel klim werk. Gelukkig werkt de WIFI niet overal, zodat deze groep zich concentreert op 1 plaats. Geen last gehad van Russen of e.d. maar dat ligt ook aan jezelf. Gezellige Blue bar, waar je 's avonds lekker kunt zitten kaarten met een drankje en ja, dan moet je na 11 uur betalen so what ? Perfecte relax vakantie gehad met voor elk wat wils
Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete in Makris Gialos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete scoort een 9.29 uit 10 op basis van 115 reviews.