Appartement Huize Nektarida

8,3

16 reviews over Appartement Huize Nektarida in het Nederlands

Zeer goede ligging

NC Hendriks, 27-7-2009

Nekatrida ligt op een kleine 5 minuten lopen van centrum en strand. Het betreft een lekker ruim en schoon appartementencomplex een een vriendelijke eigenaar die zeker ook in is voor een praatje.
Gereisd met partner in juni 2009

Aardig appartement

elly, 23-7-2009

Helaas, Dimitris zit om 18.00u niet meer met de ouzo klaar! Meestentijds was hij er niet eens. Apartement was prima hoor, en Dimitris, als hij er al was ook prima, niets mis mee. Restaurant t.o. Nektarida is afgebrand, niet zo´n mooi uitzicht. Maar Kreta, nee daar kom ik voorlopig niet meer. West Kreta was me te toeristisch. Je struikelt er over de Scandinaviers, m.a.w. weinig authentieks nog. Agia Marina: vooral winkeltjes, restaurantjes, lijkt wel een Spaanse Costa!Zit je in een restaurant, zit je er tussen alleen maar Scandinaviers, ook niks mis mee, maar volgend jaar iets kleiners en authentiekers.
Gereisd met partner in juli 2009

Gezellig. l

Ineke, 29-5-2009

Goede keuze. Dichtbij alles: strand, winkels, wandelingen, natuur tavernes. Inrichting sober, maar dat zijn alle appartementen in Griekenland. Voldoende van alles. heerlijk die twee balkons. Altijd keuze voor zon of geen zon.Bij aankomst stond er een fles water en een fles wijn. Super. Ook handig dat er olie, azijn, peper en zout is.

Dimitris: een super attente en aardige man.

Gereisd met partner in mei 2009

jammer die extra etage met herrieschoppers!

SdR, 6-10-2008

de appartementen voldoen en zijn schoon en ruim. de ligging tov strand en openbaar vervoer is perfect.

jammer nou dat dimitris er in de winter van 2007/2008 een etage op heeft gebouwd.dit staat niet in de brochure van onze touroperator vermeld en er staan oude foto's in.de etage wordt particulier onderverhuurd aan Polen, Noren en Zweden. mensen die werken hebben immers een ander "ritme" dan de doorsnee toerist.

denk aan de werktijden in Griekenland . de zweedse boven nr 7 is zeer luiddruchtig en het heeft er toe geleid dat wij 10 van de 14 nachten een gestoorde nachtrust hadden.deuren gooien, stampen, vrienden over de vloer, rolluiken laten vallen om 3 uur en om 5u weer omhoog, 6uur weer neer etc. wees gewaarschuwd!!we waren niet de enige die klaagden en de eigenaar sust het alleen zonder actie te ondernemen.

het is niet Nektaride van vóór 2007.

Gereisd met partner in oktober 2008

Prima!

Roos, 25-8-2008

Aan beide zijde een balkon maakt dat je altijd in of juist uit de zon zit. Eten in het oude dorp is echt een aanrader. Minder druk en echt grieks!
        Gereisd familie in augustus 2008

marga, 6-10-2007

Echt een topper! Op en top griekse gastvrijheid .Lof aan eigenaar Dimitris.

Restaurant tip :Kouroupis lekker eten en een gezellige ambiance.

Gereisd met partner in september 2007

Karin en Con, 10-9-2007

Gezellige accomodatie. Dimitri is erg vriendelijk en behulpzaam.Wij waren met 3 personen, studio bleek echter niet geschikt voor derde persoon, slapen op een soort sofa. Dimitri heeft de volgende dag voor ons een ander appartement geregeld zonder verdere kosten. Wij hebben hier echter geen gebruik van hoeven maken daar onze kennis haar been brak en in het ziekenhuis belandde. Ook hier kwam Dimitri dagelijks lang om te vragen hoe het ging. Al met al een prima locatie en zeker voor herhaling vatbaar. Ook qua liggen uitstekend.
        Gereisd met partner in juni 2007

Chris Jetten, 14-4-2007

Helaas ben ik het met de voorgaande positieve recenties niet helemaal eens. Ik was begin april in Nektarida, dus helemaal aan het begin van het seizoen. Misschien kan dit ten dele verklaren waarom het appartement supervochtig, koud en donker was. De matrassen waren loodzwaar en koud van het vocht, en al onze kleren en spullen van papier of karton waren na 1 nacht klam en nat. Maar een andere verklaring is zeker dat het appartement (#8) is weggedrukt in een donker hoekje op de begane grond waardoor het nooit zon heeft. In een hete zomer is dat misschien prettig, maar in het voorseizoen niet. De drie appartementen op de 1e verdieping zijn zeker prettiger, dus probeer die aan te vragen. Badkamer is lelijk, met een gemetseld muurtje waar je in moet staan. Keuken is oud en lelijk. Verlichting bestaat uit sfeerlozen spaarlampen. Verder standaard Griekse inrichting, dus sober en functioneel.
          Gereisd anders in april 2007

Saskia, 3-2-2007

Als je een appartement zoekt waar in elk geval zout, peper, olie en azijn aanwezig zijn, je basisbehoeften, als je een appartement wilt met voldoende kastruimte, met een balkon voor en achter, als je een appartement wilt dat ruim is en de beheerder vriendelijk is, dan moet je hier heen gaan. Helemaal topl Het liefst morgen weer. Maar ja, ik ben een onverbetelijke Kreta fan. En huize Nektarida staat met stip op 1 bij mij. Ik vind ze helemaal niet eenvoudig, zeker niet voor griekse begrippen. We waren daar in mei 2005 en ik verheug me op het vlgende verblijf, want terugkomen doe ik zeker. Zeker daar.
          Gereisd met partner in mei 2005

j.van.der.linden, 20-12-2006

heel mooi gelegen complex de beheerder

dimitris is een vriendelijke man,om 18.oouur is dimitri aanwezig dan wordt

er ouzo of wat anders gedronken,heel gezellig,echt een aanrader.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Nektarida in Linoperamata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Nektarida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Nektarida scoort een 8.27 uit 10 op basis van 16 reviews.