Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Dafni bij :

2 reviews over Villa Dafni in het Nederlands

Leen, 30-4-2017

Een werkelijk adem benemende villa met prachtige terrassen en super de luxe interieur.

Geweldig uitzicht en zwembad met jaccuzie.

Gereisd met vrienden in april 2016

Fantastische plek!

Yolanda Leen, 3-8-2011

We zijn al heel wat keren in Griekenland geweest (en bijna alle keren met TO), maar zo'n fantastische plek als we nu hadden, hebben we nog nooit gehad. Een prachtig huis, ruim en mooi ingericht en ook buiten was het helemaal af. Ruime terrassen, groot zwembad, jacuzzi en een geweldig uitzicht! Helaas was het huis maar 1 week vrij. Veel te kort om alle mooie plekjes in de omgeving te zien, maar dan hebben we een mooi excuus om snel weer naar deze plek terug te gaan. Eén klein minpuntje is het onverharde (en 's avonds donkere) pad van 600 m. vol met keien en kuilen om bij het huis te komen. Maar zodra je het prachtige huis weer ziet, ben je dit alweer vergeten. Een auto is aan te raden en het liefst één die wat hoger op z'n banden staat, want je ontkomt er niet aan dat de keien tegen de onderkant van je auto aantikken.
    Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Dafni in Lefkogia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Dafni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Dafni scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.