1 review over Vakantiehuis Villa Tsikalaria in het Nederlands

erg ruim en rustig huis

Loes van Ruth, 19-12-2011

Het huis is van een vriendin van mij, ik heb er een week verbleven na een ziekenhuis opname. Als dank heb ik voor haar de website gemaakt.

Het huis straalt vooral rust uit.

Het is in perfecte staat.

Voor kinderen is het ook geschikt door de enorme ruimte.

Maar er is géén zwembadje en de oprit heeft geen hek zodat je zo de weg op kunt lopen. Er is nauwelijks verkeer, maar toch.

Het dorpje Tsikalaria waar het huis staat heeft maar 4 bewoonde huizen.

In de direkte omgeving is er geen vertier voor kleine kinderen.

Daarvoor moet je dus naar de kust. 20 minuten lopen of even met de auto.

De eigenares is vriendelijk en heeft - ehm 20 jaar denk ik - in het toerisme gewerkt. Ze woont naast Villa Tsikalaria en runt het café van de coöperatieve fabriek 10 minuten van het huis lopen.

Daar kun je wat drinken met de bekende mezes of een maaltijd gebruiken.

Het huis is echt heerlijk

maar vooral geschikt voor mensen die van rust houden want er is niets toeristisch in het dorpje.

Gereisd alleenreizend in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Tsikalaria in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Tsikalaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Tsikalaria scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.