6 reviews over Appartement Sandika in het Nederlands

M. Bleeker, 10-8-2006

Ik ben samen met mijn vriend september 2005 8 dagen in Koutouloufari geweest in appartementencomplex Sandika. Het is rustig gelegen maar op loopafstand van meerdere romantische restaurantjes en leuke winkeltjes. Scooter/auto is aan te raden als je verder weg wil. Schoonmaak 1 a 2 keer per week maar dat is meer t verplaatsen van vuil.(dan zelf maar even vegen) Kitchenette bevat voldoende keukengerei voor een eenvoudige maaltijd. Perfecte tijd gehad.
    Gereisd anders in augustus 2006

R.Heemeijer, 8-9-2005

eerste indruk was goed, mooi appartement nr15 s,morgens uit de zon dus niet warm kon daar door goed uitslapen. etensbestek was smerig was door de vorige bewooners na het eten zo in de la gelegd. Appartement werd één keer in de week schoongemaakt ( bed, handdoeken en gedweild.) stoeltje om op balkon te zitten waren zeer slecht (kuipstoeltjes), bedden waren oké. heb er 15 dagen gezeten heerlijk, wel scooter huren prijs 250,00 euro,s voor 15 dagen. Wel een tip. mijn vriendin was de eerste dag gevallen met de scooter, durfde daarna niet meer dus scooter, ingeleverd krijg je geld niet terug dus probeer hem dan wel eerst voor één dag te huren als je er niet zeker van bent .

douchen altijd heet water. zwembad werd goed onderhouden.

Gereisd anders in september 2005

Leusden, 22-8-2005

Het is een heerlijk rustig gelegen appartemetencomplex boven in de bergen wij zijn er met zijn zessen geweest en hebben er ons heerljik vermaakt er werd alleen niet goed schoongemaakt en dat bleek al bij aankomst en is in de tijd dat wij daar geweest zijn niet echt verbetert.
        Gereisd anders in augustus 2005

G. J. Olde Boerrigter, 17-7-2005

Vridagnacht 16 juli '05 terug gekomen van sandika was in 1 woord geweldig lekker rustig en een schitterend uitzicht over de baai.

Tip huur wel een scooter want het is best een eind naar de zee en heel stijl.

Gerard en Alice Olde Boerrigter (Losser)

Gereisd anders in juli 2005

Adryan,Angelique en Youp, 1-9-2004

Mooi en vrij recent gebouwt app.complex.

Leuk zwembad met mooi uitzicht over koutouloufari en de zee.

Wij hebben dit geboekt nadat meltemi tot onze spijt volgeboekt was.

Maar met recht een goed alternatief.......ook al heeft Meltemi ons hart gestolen.....

Gereisd anders in september 2004

Kees Scijvenaars, 20-6-2004

netjes, rustig gelegen, niet echt iets voor kinderen, geen vermaak alleen zwembad
              Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandika in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sandika scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.