Appartement Pilot's Villas ****

WebsiteLink naar website

206 reviews over Appartement Pilot's Villas in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Kim, 17-9-2017

Wij hebben echt ontzettend genoten van ons verblijf in pilot's!

De kamer was perfect, schoner kon niet. En wat een comfortabel groot bed! We hadden een kamer met een prachtig zee zicht. De familie is echt zo gastvrij en zo vriendelijk! Het persoonlijke contact en het kleinschalige trok ons enorm aan. Wij hadden ontbijt er bij geboekt en wat een verwennerij en uitstekende service was dat zeg! Geen buffet vorm maar een gezellig gedekte tafel stond klaar elke ochtend voor ons. Het was heerlijk ontspannen aan het zwembad. Het plaatsje koutouloufari vonden wij heel erg leuk en we hebben heel lekker gegeten in de directe omgeving. Ook wandelen naar chersonissos vonden wij de moeite waard. 15 minuutjes! Al met al een top vakantie en we zijn zeker nog van plan hier nogmaals heen te gaan!

Gereisd met partner in september 2017

Het mooiste plekje in Griekenland

Tim van Hugte, 9-9-2017

Het prachtige familiehotel Pilot's Villas is perfect voor iedereen die op zoek is naar rust en ontspanning tijdens zijn vakantie. De kamers zijn perfect schoon, de sanitaire voorziening zijn luxe, de bedden slapen heerlijk en de ligging is perfect.

De sfeer is de reden dat wij ondertussen al voor de derde keer naar Pilot's gegaan zijn. Pilot's is een echt familiebedrijf en de sfeer is hier ook naar. Pilot's is de perfecte uitval basis om iets te gaan doen of juist om lekker te relaxen en te genieten van de vele restaurants in Koutouloufari.

Fantastische vakantiebestemming

Familie van Aalsum, 6-9-2017

Dit jaar voor de 4de keer bij familie Damianakis vakantie vieren in hun mooi opgezette appartementencomplex. Hier is het genieten met de hoofdletter G. Deze eigenaren weten hoe je met gasten moet omgaan. Zorgzaamheid, gastvrijheid en hygiëne staan hier hoog in het vaandel. De appartementen zijn stuk voor stuk goed onderhouden, liggen bij elkaar in een mooie tuin en zijn altijd schoon. Het centraal gelegen zwembad is het pareltje en wordt uitstekend onderhouden. Hier is geen reservering van een bedje nodig (ook niet toegestaan) want er is genoeg ruimte voor iedereen. In de omgeving voldoende gezellige restaurants waar het 's avonds goed eten is. Voor deze vakantiebestemming maken we graag een uitzondering om vaker dan 1x te bezoeken. Een 5de keer zal dan ook zeer zeker volgen, nu nog bepalen wanneer dat gaat zijn. Al met al wederom genoten in dit rustig gelegen, goed onderhouden complex met zeer vriendelijke eigenaren!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Trots en dankbaar

Hessel, 6-9-2017

Afgelopen zondag zijn wij teruggekeerd van ons 5e jaar op rij Pilot's Villas. En 1 ding staat vast: ook voor een 6e keer keer zullen wij terugkeren naar dit schitterend gelegen kleinschalige appartmentencomplex tegen de berg boven Koutouloufari (mount Charakas).

De familie Damianakis (zoon Yiorgos, moeder Katerina en vader Zacharias) hebben na bijna 10 jaar (2018 is hun jubileumjaar!) een vakantiegevoel neergezet dat zijn weerga niet kent. De appartementen zijn compleet uitgerust (airco, kitchen etc.) en ook ultra schoon door dagelijkse housekeeping (behalve zondag). De familie is de (toch al hoge kwaliteit) continue aan het verbeteren. Zo hebben de bedden (boxsprings die al zeer prima waren) een zeer fijn topmatras gekregen, waardoor de geschakelde eenpersoonsmatrassen naast elkaar weer gewoon een tweepersoonsmatras zijn geworden. Het slaapcomfort is hierdoor ook naar een nog hoger level getrokken.

Het uitzonderlijk schone zwembad is onweerstaanbaar (hier geen chloorgeur!). Het zwembadwater sprankelt als een bad vol diamanten. Yiorgos heeft er een sport van gemaakt om hierin continue te willen blijven excelleren. Zijn dagelijkse check van de kwaliteit van het water, geeft ons als gebruikers dan ook erg veel vertrouwen. Pilot's Villas geldt hierin als een absolute frontrunner op dit gebied!

De lunches die Katerina verzorgt blijven geweldig. Nieuw op de kaart dit jaar is de pita met gyros; een must! Deze wordt door Katerina gemaakt van varkenshaas (dus alleen maar goed en niet-complex vlees) welke zij hoog op smaak brengt met de door haar geselecteerde kruiden.

De rust en ruimte die we bij Pilot's vinden werkt verslavend. Maar dit zit niet alleen in stenen en zwemwater. Het zijn Yiorgos, Katerina en Zacharias die samen met Eva en Adonia (dames van de housekeeping) ziel geven aan je vakantie. De interesse die je toont in hun leven, krijg je ook van hen terug, waardoor deze lieve mensen al jaren tot onze 'inner circle' van zeer goede vrienden behoren. Het afscheid na 15 dagen viel dan ook dit jaar weer zeer zwaar.

We zullen ons koffie- en frappé uur in de ochtend met Katerina missen. Net zoals de lunch en het drankje (aperó, met dank aan Nelly) aan de bar voordat we naar een restaurant gaan 's avonds. Om maar niet te spreken over de gezellige avonden later op de avond na terugkomst van het avondeten in één van de vele gezellige tavernes die Koutouloufari rijk is. Dat de familie ook dit jaar weer een BBQ organiseerde ervoeren wij echt als een cadeautje. Met alleen maar leuke mensen aan een lange tafel de lekkerste (door Katerina en Zacharias zelf bereide!) gerechten eten; onder het licht van de ondergaande Kretenzer zon. Dit doen zij puur uit liefde voor hun gasten en de hoeveelheid arbeid die zij hierin stoppen is werkelijk ongekend. Groot respect!

Yiorgos, Katerina, Zacharias: bedankt weer voor alles en wees ervan overtuigd dat wij jullie in ons hart hebben gesloten. Het is een voorrecht om de afgelopen 5 jaar bij Pilot's te verblijven. Daarop zijn we trots en daarvoor zijn we dankbaar.

En tegen al die mensen die nu nog twijfelen: Keep calm and enjoy life at Pilot's Villas.

Yamas en μέχρι το επόμενο έτος!

Monique en Hessel Visser

perfect!

Frank, 26-8-2017

Goede bedden, verboden om je handdoek alvast op een ligbed te leggen in de ochtend. Super gastvrije mensen!

The place to by

Theo Snipper, 25-8-2017

De familie Damianakis, vader Zacharia moeder Catarina en zoon Yiorgos hebben hebben in hun 9 jarig bestaan ( volgend jaar 10 jaar) een bijzonder complex neer gezet. Prachtige kamers, goede bedden (elke dag verschoond behalve zondags), schoon en netjes en zeer vriendelijke mensen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Familie Wolters, 21-8-2017

Heel mooi appartementencomplex met een prachtige tuin en een fijn zwembad. De appartementen zijn ruim, modern ingericht en hebben een groot balkon met schitterend uitzicht op zee en Chersonisos of op de tuin. Het grote 2 persoons bed ligt lekker en alles is superschoon. Onvergetelijk is echter de gastvrije ontvangst en service van Georgos en zijn moeder Katharina. Oprecht aardige mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Sanne en Jurrien, 11-8-2017

Wauw, wat een leuk appartementen complexje is dit zeg! Niet heel groot, dus ook geen handdoekje leggen 's ochtens vroeg. Het wordt gerund door een lieve familie. Iedere keer zijn ze even vriendelijk en opdecht geinteresseert in je, dat maakt het extra leuk. Echt een aanrader voor wie van rust houd. Wil je wat meer vertier ben je met zo'n 20 minuutjes lopen in chersonisos dit is wel een eindje naar beneden. Vanuit cherso met de taxi terug kost je zo'n €7. Het dorp zelf is in de avond uren heel gezellig, met zeer veel keus uit heerlijke restaurantjes. Echt super!!! Gelukkig hebben we nog een aantal mooie dagen hier bij Pilot's villas te gaan. Dit is zeer zeker een plek waar we vaker terug gaan komen.

Absolute aanrader!!

M. Kuyper, 29-7-2017

Modern,schoon en van alle faciliteiten voorziene luxe appartementen gerund door de oprecht vriendelijke familie Damianakis. Vanaf het moment van arriveren tot het moment van vertrek doet iedereen zijn/ haar uiterste best om je te verwennen. Hetzij het uitgebreide ontbijt of de cake bij de koffie of eigen verbouwde komkommer/ tomaten/ fruit...kortom 100% pure verwennerij.

Wat opvalt is de rust in en rond het complex. Gelegen aan de doorgangsroute in Koutouloufari hoor je niets van het verkeer. Het enige geluid komt van de krekels.

Door de ligging is het een prima uitvalsbasis naar strand, excursies of gewoon heerlijk luieren aan het zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

als thuiskomen

margareth, 23-7-2017

superverzorging, heel gastvrij, alles erg schoon!
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pilot's Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pilot's Villas in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pilot's Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pilot's Villas scoort een 9.59 uit 10 op basis van 210 reviews.