9,6

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pilot's Villas**** bij :

200 reviews over Appartement Pilot's Villas in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Familie Wolters, 21-8-2017

Heel mooi appartementencomplex met een prachtige tuin en een fijn zwembad. De appartementen zijn ruim, modern ingericht en hebben een groot balkon met schitterend uitzicht op zee en Chersonisos of op de tuin. Het grote 2 persoons bed ligt lekker en alles is superschoon. Onvergetelijk is echter de gastvrije ontvangst en service van Georgos en zijn moeder Katharina. Oprecht aardige mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Sanne en Jurrien, 11-8-2017

Wauw, wat een leuk appartementen complexje is dit zeg! Niet heel groot, dus ook geen handdoekje leggen 's ochtens vroeg. Het wordt gerund door een lieve familie. Iedere keer zijn ze even vriendelijk en opdecht geinteresseert in je, dat maakt het extra leuk. Echt een aanrader voor wie van rust houd. Wil je wat meer vertier ben je met zo'n 20 minuutjes lopen in chersonisos dit is wel een eindje naar beneden. Vanuit cherso met de taxi terug kost je zo'n €7. Het dorp zelf is in de avond uren heel gezellig, met zeer veel keus uit heerlijke restaurantjes. Echt super!!! Gelukkig hebben we nog een aantal mooie dagen hier bij Pilot's villas te gaan. Dit is zeer zeker een plek waar we vaker terug gaan komen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Absolute aanrader!!

M. Kuyper, 29-7-2017

Modern,schoon en van alle faciliteiten voorziene luxe appartementen gerund door de oprecht vriendelijke familie Damianakis. Vanaf het moment van arriveren tot het moment van vertrek doet iedereen zijn/ haar uiterste best om je te verwennen. Hetzij het uitgebreide ontbijt of de cake bij de koffie of eigen verbouwde komkommer/ tomaten/ fruit...kortom 100% pure verwennerij.

Wat opvalt is de rust in en rond het complex. Gelegen aan de doorgangsroute in Koutouloufari hoor je niets van het verkeer. Het enige geluid komt van de krekels.

Door de ligging is het een prima uitvalsbasis naar strand, excursies of gewoon heerlijk luieren aan het zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

als thuiskomen

margareth, 23-7-2017

superverzorging, heel gastvrij, alles erg schoon!
Gereisd met partner in oktober 2015

Een luxe zoals je niet snel vindt in Griekenland

Frans Geysendorpher, 8-7-2017

Wij hebben geboekt met ontbijt. Dat was niet goedkoop, voor Griekse begrippen, maar dubbel en dwars waard. Catharina bleef je maar verwennen. Vers brood, beleg, yoghurt, verse jus de orange, een schaal met verschillende soorten vers gesneden fruit, Koffie of thee en een heerlijke plak cake. Na zo'n ontbijt heb je tot 's avonds geen honger meer. Mocht je ervoor kiezen om zelf je ontbijtje klaar te maken ? Net om de hoek vind je een supermarkt met vers brood. Tevens vind je ook in de buurt vele restaurantjes. Iedere avond kun je bij een ander eten. Na twintig minuten wandelen ben je aan de kust in Chersonisos. Je kunt de drukte opzoeken bij je appartement heb je er totaal geen last van. Zwembad is schoon en niet dieper dan 1.65 mtr.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie appartementen en centraal gelegen.

Roos, 16-5-2017

Erg mooi complex met een zeer mooie tuin. De kamers zijn keurig met alles wat je nodig hebt. Het ligt wel op een helling, dus niet geschikt voor minder validen. Wordt gerund door een hele vriendelijke familie. Wij komen hier zeker weer terug!

Tip: als je het complex verlaat ligt 200 meter verder aan je rechterhand lokaal bureau. Hier kun je prachtige excursies boeken voor een goede prijs (goedkoper dan bij de hostess). Wij hebben er een aantal geboekt en de groepen waren klein en altijd een gids mee die verstand van zaken had.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Jeanette, 8-3-2017

Heerlijke plek. Pilot's Villas is een luxe accomodatie, gerund door de familie Daminiakis. Een warm welkom bij aankomst wat heel fijn was. De appartementen zijn super, de bedden heerlijk comfortabel en alles is aanwezig voor een comfortabel verblijf. De familie doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Dit jaar gaan we dan ook terug!

Koutoulifari is een rustig dorpje met heel leuke restaurants en winkels, maar je zit ook dichtbij Chersonisos. Het eiland is heerlijk en de familie Daminiakis helpt je waar nodig om de leukste en mooiste plekjes van het eiland te ontdekken door nuttige informatie te verstrekken.

Gereisd familie in juli 2015

Afscheid met een traan (of 2, 3, 4..)

Hessel Visser, 27-9-2016

Ons vierde afscheid in vier jaar tijd van de familie Damianakis viel ons wederom erg zwaar. Alsof je na 15 dagen gewelddadig weggerukt wordt uit het Paradijs. Een paradijs met de ontzettend lieve en behulpzame Yiorgos, Kateriana en Zacharias en hun rechterhanden Eva, Elena en Evi. Om nog maar niet te spreken over de gelijkgestemde gasten die, net als wij, naar Pilot's afreizen (en dat blijven doen!) vanwege haar prachtige ligging, haar hoogwaardige accommodaties en natuurlijk bovengenoemde gastvrijheid.

Na vier keer zou ik kunnen beslissen om mijn voorgaande reviews te recyclen, maar dat is te gemakkelijk. Pilot's Villas verdient de beste reviews niet omdat zij 'Pilot's Villas' heten, maar omdat ze het waard is. Het totaalplaatje klopt. De warmte komt bij Pilot's in de laatste plaats van de zon. Het zijn de mensen die hier een cruciale rol in spelen.

Natuurlijk kan ik de lunchgerechten van Katerina de hemel in prijzen, wat ik ook zeker doe!

Natuurlijk kan ik Zacharias prijzen om zijn toewijding rond het ultraschone zwembad, en dat doe ik!

Natuurlijk verdienen Eva en Eleni alle lof voor hun dagelijkse zware taken om onze appartementen brandschoon te houden en van nieuw linnen te voorzien, en dat doe ik.

En natuurlijk kan ik Evi vanaf deze plek proberen te overtuigen volgend jaar weer gewoon bij Pilot's te komen werken, en dat doe ik dan ook bij deze: Evi, kom terug!!

En natuurlijk kan ik zowel Yiorgos, Katerina als Zacharias de hemel in prijzen vanwege het organiseren van de terugkerende BBQ en de sfeer die zij daarmee neerzetten en hoe hun gasten hierdoor leuk met elkaar in contact komen, en dat doe ik vol verve!

Maar niets spreekt mijn waardering ècht uit, als het op Pilot's aankomt. Een simpel 'sas efcharistó' zou voor de familie Damianakis al voldoende zijn, dat weet ik. Maar dat dekt, naar mijn oordeel, nooit de lading van onze werkelijke dankbaarheid.

De boeking voor volgend jaar is reeds definitief!

Yiorgos, Katerina en Zacharias, as simple as it may seem, but this message is for you and involves more than just the words needed: sas efcharistó! For everything. And we see you next year!

Gereisd met partner in augustus 2016

Om nooit meer te vertrekken......

Erica de Vries, 26-8-2016

We mochten in een nieuw familie-appartement verblijven met 2 slaapkamers. Werkelijk fantastisch. Heerlijke bedden, 2 badkamers (!) waarvan 1 met een bubbelbad :), in de keuken klopt werkelijk alles: grote koelkast, vaatwasser, oven en alle andere extra's. En dan dat uitzicht! Een heerlijk zwembad met genoeg bedjes. Je voelt je zo welkom hier, en wordt echt 'in de watten gelegd' door de familie Damianakis. Ik wilde ook niet meer naar huis. Maar ja......
Gereisd familie in augustus 2016

Wat een geweldige locatie

Jan van Dalsem, 15-8-2016

Top vakantie gehad, Twee weken in een nieuw appartement mogen verblijven. Heerlijke bedden, super douche en een geweldig uitzicht. Deze familie doet er alles aan dat je het naar je zin hebt, attent en belangstellend. In de bar heerlijke lunch gerechten, fijne plek om een drankje te doen aan het eind van de middag. In het dorp heerlijke restaurants en gezellige bars, alles op loopafstand.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pilot's Villas in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pilot's Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pilot's Villas scoort een 9.58 uit 10 op basis van 204 reviews.