Aparthotel Marni Village ***

Aparthotel Marni Village
Marni Village
8,4

149 reviews over Aparthotel Marni Village in het Nederlands

Geweldig! Super accommodatie en fijn personeel.

Peter, 3-10-2017

Het ligt op een heuvel en voor mensen met een lichamelijke beperking een beetje lastig. Het dorp Koutouloufari ligt boven Hersonisos en maakt deel uit van drie dorpen waaronder verder Piskopiano en oud-Hersonisos. Het is hier heerlijk rustig en je kan volop wandelen. ps. het is ook nog goedkoper en gezelliger dan beneden in Hersonisos.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Erg mooi park!

Frederik, 2-10-2017

Wij kwamen om een uur of 2 's nachts aan en de receptionist kwam gelijk naar buiten om ons te verwelkomen. Liet ons even het appartement (superior suite) zien. Eerste indruk was gelijk goed.

Toen we de dag erna wakker werden, werd pas duidelijk hoe mooi de ligging van dit park is. Prima onderhouden en erg gezellig en rustig gelegen.

Toen wij wat van het servies en bestek wilden gebruiken, kwamen wij erachter dat deze alles behalve schoon waren. Dit vind ik eigenlijk niet kunnen. Alsof het niet gecontroleerd was door de schoonmakers.

Ook was het erg vervelend dat in beide badkamers elke keer na het douchen de douches zeiknat waren. Hang een langer douchegordijn op en het probleem is opgelost.

Om te slapen is het heerlijk. Slaapkamers waren voorzien van fijne bedden en kussens. Ook is het 's nachts op het park muisstil.

De ligging van het park is erg rustig, mocht je liever een gezellige taverne of een cocktailbarretje bezoeken, kun je dit makkelijk te voet doen vanaf deze locatie. Je staat binnen 5 minuten in het gezellige dorpje Koutouloufari.

Tevens is het Restaurant boven de receptie(bij het zwembad) ook een aanrader. Je kunt hier voor een redelijke prijs lekker ontbijten met een prima uitzicht.

De kamer werd elke dag schoongemaakt, al vond ik dat dit niet altijd even netjes gebeurde. Handdoeken werden om de 3 dagen vervangen. Dit vind ik persoonlijk een dag te lang, omdat er maar 2 handdoeken per persoon werden neergelegd.

Al met al is dit in de regio wel 1 van de betere plekken om je vakantie door te brengen. Dit durf ik uit te spreken omdat ik samen met mijn vriendin de gehele omgeving heb verkend per auto.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig,

Verbakel, 8-8-2017

Wij zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen van 13, 14 en 18. Heel mooi en gemoedelijk park, zeer netjes en goed onderhouden. We kwamen 's nachts aan en konden nog bij het restaurant bij het grote zwembad wat eten. Een prima restaurant met gerechten voor een zeer betaalbare prijs. Wij zaten in een gerenoveerd huis, 222. Met 2 badkamers en 2 wc's. Zag er echt heel mooi uit! Geen last gehad van luidruchtige vakantiegangers of groepen jongeren, want die waren er niet! Iedere 2 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Koutouloufari is een heel leuk dorpje met heel veel leuke restaurantjes. Je kunt ook naar beneden lopen, naar Chersonissos, ca. 15 min lopen, maar daar vonden wij het vreselijk. Zo massaal en toeristisch. Maar voor pubers wel leuk natuurlijk ;-)...

Via de receptie hebben wij 5 dagen een auto gehuurd om de omgeving te verkennen, maar we hebben ook met het openbaar vervoer gereisd.

Wij gaan er niet meer naar terug, omdat we nooit 2x naar dezelfde plek willen, maar zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marni Village bij:

Een heerlijke plaats om te vertoeven

Willie van Heumen, 7-6-2017

Een net en goed onderhouden park.

Men heeft keuze uit 3 zwembaden, waar het goed vertoeven is, er zijn ook huisjes met een eigen zwembad,

bedjes zijn bij de baden volop aanwezig al is het op eind van de morgen zijn er nog vrij.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam dit geld vanaf schoonmaakster tot aan de receptie. Personeel bij de receptie spreekt Engels Duits en Nederlands.

Bij de poolbar kan men lunchen en in de avond eten .Appartement wordt iedere dag schoon gemaakt en om de twee dagen nieuwe handdoeken en bed werd verschoond. Houd rekening er mee dat het complex tegen een heuvel aan ligt, Koutouloufari is een heel gezellig dorpje in de heuvels met heerlijke restaurantjes en winkels. Er is net buiten het park een kleine supermarkt waar men o.a. vers brood en vleeswaren en andere benodigdheden kan kopen.Kortom echt een aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht!

Familie Schepers, 22-9-2016

Marni Village, een heerlijke plek om te verblijven.

Een heerlijk zwembad met altijd een bedje beschikbaar.

Het personeel bij de receptie en poolbar zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten bij de poolbar is echt goed. Van ontbijt, gyros, hamburger, pizza alles smaakte goed. Het ontbijt kun je bestellen wanneer je wilt, er zijn zelfs heerlijke tosti's.

Personeel bij de receptie is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

De schoonmaak van het appartement is ook top.

Marni Village en Koutouloufari, heerlijk.

Wij hebben een fijne vakantie gehad!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Meer van voorgesteld

Fam. Heijt, 16-9-2016

Marni Village is een verlengstuk van Chersonissos. Ondanks dat er geen publiek voor is (voornamelijk ouders met jonge kinderen) staat er heel de middag rap-muziek aan bij het zwembad en ondanks dat de bewaking zijn best doet dit tegen te gaan gaat het feestgedruis tot ver na middernacht door. Zoek hier dus geen rust. Verder is het stijgingspercentage binnen het complex gemiddeld 15%. Maar het huisje was leuk en de zwembaden heerlijk. En Kreta is prachtig!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie in Griekse sferen

Angela Brouwer, 14-9-2016

Mooi aangelegd vakantiepark met heerlijk zwembad en super aardig personeel.

Koutouloufari is een heel gezellig dorpje in de heuvels met heerlijke restaurantjes.

Een auto huren is een aanrader want de omgeving is heel mooi en bergachtig met leuke toeristische stadjes.

Ons huisje was wat gedateerd maar dat is niet erg, je bent toch veel buiten.

Iedere dag schoonmaak.

Al met al een fijne vakantie gehad op Kreta!

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig!!

Claudia Dijkers, 13-8-2016

Marni Village is een heerlijke plek in Koutouloufari. De service vanuit de receptie is prima. De kamers zijn wat gedateerd, maar prima ingericht. Zwembaden super. Poolbar boven heeft heerlijk eten en het is er prima vertoeven. 1x in de week Griekse avond met bbq en Grieks dansen, 1x in de week salsa dansen. De omgeving van Koutouloufari is leuk om uit te gaan eten, voor meer vertier zoals disco e.d is Chersonissos een betere plek.Kortom echt een aanrader !!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super Gaaf!

Olaf Logtenberg, 3-7-2016

Heerlijke vakantie gehad mede dankzij marni village! Erg vriendelijke personeel en een prachtige ligging. Het plaatsje is erg gezellig met vele leuke restaurants en winkeltjes. Op loopafstand van het levendige Chersonisos waar veel te beleven is. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2016

Prima verblijf

Frank en Anet, 22-6-2016

Gezellig maar wat verouderd! Een renovatie van de kamers is nodig. Het is echter schoon en gezellig. Vriendelijk personeel. Lekker zwembad en leuke ligging.

De equipment in de huisjes is onvoldoende. Minimaal aantal bordjes, messen enz. Airco heeft geen standen waardoor het OF te warm Of te koud was.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marni Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marni Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marni Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Marni Village scoort een 8.37 uit 10 op basis van 151 reviews.