Appartement Ippoliti Village ***

8,9

232 reviews over Appartement Ippoliti Village in het Nederlands

eindeloos!

Robbie, 19-10-2017

Diverse keren hier geweest en waarom zou je hier weer heen gaan? Om de simpele reden: we voelen ons hier thuis! Er ontbreekt hier aan niets! Lieve mensen en mooie appartementen, winkel in de buurt en gunstig gelegen. Kort om, je hebt hier Alles wat je hartje begeert ! Tot de volgende keer!
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldige plek maar met een "Zwart Randje"

Cor, 19-10-2017

Voor de negende keer kwamen wij in Ippoliti op 19 september aan. Het was heerlijk weer terug te zijn en Lena en Jannis te begroeten.

In appartement 105 werden wij gehuisvest en alles was prima voor elkaar. De eerste nacht trof ons echter een acuut medisch probleem. Jannis die na telefonisch contact binnen 5 minuten aanwezig was reed ons met vliegende vaart naar de medische post in Chersonissos. Daar werd direct een ambulance gereed gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis in Heraklion.

Vanaf dat moment bleef mijn vrouw in Ippoliti om dagelijks naar Heraklion te reizen. De medewerking van Lena en haar vader was meer dan geweldig en een grote steun. Na 8 dagen was het geen probleem het appartement langer aan te houden en zolang dat nodig was. Wat een heerlijke vakantie had moeten worden werd een nachtmerrie. De hulp en steun van Lena en haar familie zullen we nooit vergeten. Tot volgend jaar !

Top vakantie!

Hennie Haaksma, 19-10-2017

Onze vakantie in Ippoliti village was weer geweldig!

Een prachtige kamer met uitzicht. De service van Lena en Yannis is top! De waterkoker ontbrak, en na melding hiervan meteen een nieuwe in t appartement gekregen! Super.

We komen zeker volgend jaar weer terug op deze mooie accomodatie. Tot dan Lena en Yannis.

Gereisd met partner in oktober 2017

Thuiskomen!

Jos de Willigen, 18-10-2017

Ons verblijf in Ippoliti village was weer geweldig! We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid van Lena en Yannis op t verblijf..

We hadden een appartement met fantastisch uitzicht op zee

Fijne bedden en een ruim en mooi appartement, elke dag verse broodjes uit de supermarkt bij Yannis...wat wenst een mens nog meer op vakantie.

We komen volgend jaar zeker weer terug. Dankje wel voor alles Lena en Yannis, Tot 2018

Wederom genoten.

fam. de Gast, 3-10-2017

Mooie ligging,behulpzame eigenaren Lena en haar vader die altijd voor je klaar staan. Gezellig rustig gelegen vlakbij gezellige plaatsjes Koutouloufari,Piskopania ,Oud Chersonissos vol met restaurantjes.Elke dag schoonmaak in het appartement. Leuke en lekker BBQ gehad verzorgd door de hard werkende familie,helemaal top!. Voor de tweede keer hier geweest en wederom weer genoten! Helaas zijn er mensen die altijd wel wat te klagen hebben brrrrr. Lena en Pappa Yannis bedankt!. Efcharisto!.

volgend jaar weer

Ietse en Nannie, 3-10-2017

Ook het verblijf, voor de 5de achtereenvolgend jaar, was weer volledig tot tevredenheid. De service verleend door Lena en Yannis was wederom voortreffelijk. Van ons uit niets dan lof. Voor ons was het ook het weerzien van enkele "vaste klanten" een prettige bijkomstigheid. Na onze mening zegt het genoeg dat veel mensen voor de zoveelste keer terugkomen. Zoals gezegd in de aanhef "'Volgend jaar weer".

geweldig

Joost Vleugels, 2-10-2017

super gezellig familiecomplex.

Ben er nu voor de 6e keer geweest We werden hartelijke en spontaan ontvangen door Lena en haar vader Yannis. Er waren nog 3 stellen die net als wij er al jaren komen. We kregen zonder het te vragen dezelfde kamer als andere jaren. Heerlijke gezellige BBQ gehad met een leuke groep. Het eten was weer lekker klaar gemaakt. door Eva de moeder van Lena. Appartement werd goed schoongemaakt, In de winter zal er weer het een en ander verbeterd worden heeft Yannis mij verzekerd. De winkel is duur dat klopt maar dat staat volgens mij los van de beoordeling van dit complex. Bij Ippoliti is de prijs kwaliteitsverhouding prima op orde...volgend jaar weer!

Super

Frans van Heteren, 27-9-2017

Zoals altijd super vakantie gehad

Al 19x zelfde complex

Altijd rustig en gastvrij ruime appm voor goede prijs/kwaliteit

Schoonmaak iedere dag bed opgemaakt en alles netjes schoon

Je kunt alles aan ze vragen niks is te veel

Zwembad wordt s'avonds schoongemaakt en je kunt er heerlijk relax liggen

Alles qua boodschappen is te krijgen in de supermarkt onder het complex

Wij gaan er zeker nog heel vaak komen op deze mooie plek en accomodatie het dorpje koutouloufari is ook erg gezellig om te eten

erg tegen gevallen

ron en iet, 22-9-2017

We komen al vele jaren maar dit jaar was het puur slecht.Ontvangst was slecht je wordt aan je lot overgelaten.Afspraken die eerder variërend van 3 maanden tot 14 dagen worden niet nagekomen kamers worden slecht schoongemaakt en vlonder op terras daar steken de schroeven omhoog.Tevens de stang die je vast kan houden bij zwembad inloop staat gevaarlijk los.Zwembad is in een week nooit schoongemaakt.

De winkel is schrikbarend duur sommige dingen zijn 3 maal goedkoper in de supermarkt.Het werk groeit lena boven haar hoofd uit en ze moet nodig iemand meer in dienst nemen die verstand heeft van hotel en of appartement organisatie verder is het een lieve vrouw.(lena)

Heerlijke vakantie gehad!!

Marco en Diana, 11-9-2017

Lena is een aardige vrouw en oplossingsgericht! Appartement is ruim van opzet, bedden zijn prima. Voor het geld wat wij er voor hebben betaald is het een prima accommodatie. Ik zou hier zo naar teruggaan. Uitzicht is geweldig! Wij zaten zo in het authentieke dorpje Koutoulafari. Naar beneden lopen met 10 min in Chersonisos. Uiteraard hebben sommige mensen wat te zeuren. Maar ga dan duurder zitten! Voor het geld wat je ervoor betaald is het een prima accomodatie. Vinden wij! Poolbar zou beter kunnen lopen als ze er een leuke barman/barvrouw er neer zetten!
Gereisd met vrienden in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippoliti Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippoliti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ippoliti Village scoort een 8.88 uit 10 op basis van 234 reviews.