Appartement Elen Mari ***

Elen Mari
7,5

2 reviews over Appartement Elen Mari in het Nederlands

Ada Steenvoorden, 4-4-2005

Ik kom al jaren in Elen Mari. Ken de eigenaren Manos en zijn moeder erg goed. Ze doen erg hun best het je naar de zin te maken. Appartementen zijn schoon en liggen rustig. De drukte ligt op loopafstand. Ik kom hier graag. Achter de appartementen ligt een rustig zwembad met ligbedden en een kleine eetbar waar je voor weinig geld kunt eten en drinken. Ik ben hier helemaal weg van. Ga zeker weer dit jaar.
    Gereisd anders in april 2005

Hilde, 14-5-2004

Zeer eenvoudig maar schoon app.met de mogelijkheid om gebruik te maken van het zwembad van het naast gelegen app.

Super vriendelijke mensen in het hele dorp(je)

Ook de Nederlanders die daar wonen en werken.

Chersonissos is te voet bereikbaar,maar beter is het om de bus naar Malia of Stalis te nemen voor mooie stranden.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elen Mari in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elen Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elen Mari scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.