Appartement Dias ***

Dias
8,6

8 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

ton & rob prijs, 5-6-2005

dias is een rustige app.alleen kunnen hem niet meer boeken bij Touroperator. wij gaan deze zomer weer naar kreta naar app.complex diamondvillage,en gaan bij app.dias langs om te kijken welke reisorg.hem nu tot beschikking heeft. groetjes van ton & rob prijs
    Gereisd anders in juni 2005

G. en S., 29-5-2005

Zijn een paar keer in Dias geweest. Uitstekend appartement en vriendelijke eigenaars. Hebben op dit moment geen contract met een touroperator.
      Gereisd anders in mei 2005

Teun en Helen van Santen, 30-3-2005

wij hebben dias altijd als heel goed ervaren.

in 1997 zijn wij er voor het eerst naar toe gegaan en hebben er 6 jaar op rij onze vakantie gevierd.

altijd met heel veel plezier.

jammer dat ze in 2003 contrakt breuk hebben gehad.

graag zouden wij willen weten welke reismaatschappij er nu net dias samenwerkt.

Gereisd anders in maart 2005

Ron van den Berg, 13-1-2005

Ben al tweemaal in apt Dias geweest en heb er een heerlijke vakantie gehad met mijn vriendin. Wil er beslist nog eens vakantie vieren. Ga zeker nog eens terug.
          Gereisd anders in januari 2005

nog een Kreta fan., 5-8-2004

Ben er een aantal jaren geleden in oktober geweest, in Koutouloufari zelf! Het was geweldig, Nikos en Emmy zijn lieve mensen en zorgen goed voor hun gasten. De appartementen waren destijds vrij nieuw en zagen er heel goed uit, we hadden een groot balkon met uitzicht op de olijfgaard en de bergen. Het zwembad was elke dag schoon, aan de bar lekker ontbijten en lunchen, echt genieten! Het was een fantastische vakantie, en wilde je naar Chersonissos, dan liepen we gewoon naar beneden en als we terug naar Koutouloufari wilden namen we een taxi weer omhoog! Geweldige week gehad!
            Gereisd anders in augustus 2004

Kriti-Fan, 25-7-2004

Ik denk dat het bij de twee bovenstaande reacties niet gaat om de appartementen Dias die op de weg naar Koutouloufari liggen. Ik ben er in totaal drie keer geweest en het is steeds super bevallen. Het is geen groot complex maar er hangt een heel gezellige sfeer en de familie die het complex runt is heel aardig en gastvrij. De huisjes zijn heel netjes verzorgd en schoon. Ook wordt het zwembad elke dag schoongemaakt. Ik zou het iedereen willen aanraden. Vorig jaar en dit jaar is het volgens mij niet te boeken. Toen ik vorig jaar elders in Kreta op vakantie was ben ik er langs geweest om te vragen waarom. De vrouw vertelde mij dat hun contract met een of andere reisorganisatie was stukgelopen. Zodra het weer te boeken is zal ik er zeker heen gaan.
              Gereisd anders in juli 2004

Esther en Jeroen, 15-7-2004

Appartement Dias in Stalis (niet Koutouloufari!)

We zijn hier 8 dagen geweest en hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad! Net app. dichtbij het centrum en het strand. Als je in Stalis bent moet je zeker op maandag of vrijdag eten bij 'Hellas', vlakbij het appartement. Dan heb je zeker een geslaagde avond!!

Gereisd anders in juli 2004

Richard & Sabina, 21-10-2003

Wij zijn in oktober 2003 hier geweest. Het is een appartement met een mooi uitzicht, maar verder is het niets. De TV hadden ze beter weg kunnen laten, die had maar 1 zender. Het beddengoed wordt niet verschoond. Het zwembad is onwijs koud, er staat maar een halve dag zon op. Dat mokkel wat achter de bar stond is lui en lelijk. Die Manos die in eerdere verhaaltjes voorkomt, was nergens te bekennen. Wij zijn qua service ergens anders beter af in Stalis.
                  Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dias scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.