Appartement Asterias Village Resort ***

8,5

361 reviews over Appartement Asterias Village Resort in het Nederlands

Ligging in gezellige omgeving

Mirian, 7-10-2017

Fijn appartementen complex met leuk zwembad tegen een heuvel gebouwd , dus altijd traplopen. Vriendelijk personeel.

Het ligt tussen de plaatsjes Koutouloufari en Piskopiano in. Veel gezellige restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Oud - Chersonisos kent gezellige Griekse avonden. Stranden meer richting Stalis en Malia .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk!

Denekamp, 29-8-2017

Super! Aardig personeel, heerlijke koffie en cocktails, prima ontbijt en lunch. Fijn zwembad, gezellig kleinschalig complex. 10 dg volop genoten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super!!

Nancy, 15-8-2017

Een super verblijf gehad bij Asterias! Onwijs aardig personeel, mooi complex! De bar bij het zwembad is gezellig en de lunch en drankjes zijn goed. Koutouloufari is een onwijs leuk plaatsje met veel sfeer en erg lekkere restaurantjes. Lopend naar strand was 15 minuten, of met de taxi voor 7 euro. Aanrader: op maandag avond gaan dineren in Oud Chersonissos (15 min loopafstand); er is dan een heel gezellige avond met Griekse muziek en dans! Wij hebben erg genoten van onze vakantie dankzij Asterias Village! Zeker voor herhaling vatbaar! (Wel rekening houden met de stijle trap bij het complex).
Gereisd met partner in juli 2017

Een fantastische vakantie

Sandy, 10-8-2017

-Super locatie/ligging in een gezellig dorpje en prachtig uitzicht.

-Hardwerkend, behulpzaam en vriendelijk personeel. Is er iets meld het dan bij de receptie, er wordt direct actie ondernomen.

-Mooi zwembad met veel ligbedden en parasols, zwembad wordt elke dag na 19:00 schoongemaakt (ook de aanslag van zonnebrandcrème aan de randen).

-Appartement is ruim, schoon, eenvoudig ingericht, bedden liggen goed. Maar met het prachtige weer op Kreta ben je alleen binnen om te slapen

-Shuttlebus heeft vaste tijden naar Chersonisos om 11:00/15:00/18:00 en terug om 11:05/15:05/18:05. Te voet naar Chersonisos (Starbeach) kost je ongeveer 20 minuten.

- Wij hadden HP en dat raden wij zeker aan. Wat heeft restaurant Olivia ontzettende goede koks. 5 gangen krijg je, soep en een broodje, voorgerecht, salade, hoofdgerecht, dessert. Wij hebben een gang weggelaten omdat het anders veel te veel was.Je kan je voucher voor het avondeten ook `s middags gebruiken bij de bar als je 's avonds een keer ergens anders wilt eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

goede ligging maar geen 4 sterren

fam Gebhardt, 23-7-2017

Heerlijke vakantie gehad goede ligging maar appartement in de zomer veel te warm konden niet buiten zitten parasol gekocht moesten wij verwijderen. Airco werkte niet naar behoren kon de kamer niet koud krijgen. Extra fan moeten gebruiken. Zwembad stonk vreselijk naar de pis en groene randen van de chemicaliën. Prijzen bij het zwembad erg duur en kwaliteit eten redelijk tot slecht. Bar erg ongezellig avonds . Restaurant Olivia erg goed. Ligging erg goed. Beachbus gewoon een busje veel te klein moest telkens op en neer rijden. Liet ons ook 1.5 uur beneden wachten. bij vertrek schandalig klein douchje onder het zwembad smerig en niet afsluitbaar. Koutoufoulari en chersonissos super maar deze accomodatie geen 4 sterren beetje tegen gevallen. Kom zeker terug maar niet bij asterias Village.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Tineke, 20-7-2017

Asterias Village

Geweldig na onze zin gehad.

Fijne accommodatie vriendelijk personeel.

Schoon netjes !

Leuk dorpje en veel eetgelegenheden.

Uitzicht was super op de zee en chersonios.

Vrouwtje van de massage super lief en dag van vertrek uitgezwaaid en met ons op de foto.

Aanrader!Cyrrus geweldige tent aan zee in chersonios super eten en gezellig,top personeel die drankje mee drinkt 😄

Komen zeker terug😆👍

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi gelegen appartementencomplex

Dianne van den Dijssel, 9-7-2017

In juni 10 dagen verbleven in Asterias Village. Het is mooi gelegen, mooi uitzicht over Chersonissos. Het complex ligt tussen Koutouloufari en Piskopiano. Veel lekkere restaurants, supermarkt en bakker op loopafstand. Asterias Village is goed onderhouden. Mooi zwembad, leuke bar en een aantal keer per dag een shuttle service. De inrichting van de kamers is wat verouderd maar verder prima. Kamer werd goed schoongemaakt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2017

Bijzonder goed!

Helen, 26-6-2017

Wij verbleven hier 3 weken op basis van halfpension. Bij aankomst word je verwelkomd met een drankje en bij HP staat er ook warm eten voor je klaar, zelfs midden in de nacht ! Het ontbijt is buffet en het diner is a la carte. Goed verzorgd en smakelijk! De appartementen waren goed en schoon. Het personeel zeer lief, vriendelijk en hulpvaardig. Er was niks wat niet goed was, wij vonden het geweldig !

Voor de vrouw die de zwart witte kitten meenam heb ik nog wel een boodschap : Als je A zegt , zeg dan ook B ! Je hebt em gewoon in de steek gelaten ! Vrienden van ons hebben hem naar t asiel gebracht. Die zijn er nl wel op Kreta !

Ook nog een waarschuwing boek geen trips bij het plaatselijke reisbureau in Koutouloufari. Door een misverstand door een slecht Engels sprekende medewerkster werden wij niet opgehaald. Wij kregen ons geld niet terug en ze wou ons ook niet compenseren dus bestond onze trip uit een reis naar t politiebureau. Daarna alsnog de helft van mijn 109€ teruggekregen maar t lijkt nergens op 😡Niet dien ze beloven bij boeking ook een lunch maar die krijg je dus ook niet ze verkopen broodje aap daar !

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk

Dagmar, 21-6-2017

Er is een trap richting de receptie. Laat je koffer boven staan, die wordt opgehaald met een busje en naar je appartement gebracht. Het zwembad is heel lekker, wel moet je als je naar het strand wilt een berg aflopen wat heel vervelend is in de hete zon. De ligging is prachtig, net als Piskopiano, Chersonissos en de kleine straatjes in Koutouloufari! Ik zou er nog een keer heen willen! Voor de kleinste kinderen is er Kinder entertainment, dit is superleuk!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi uitzicht over Chersonisos

André, 1-5-2017

Voor een vier sterren appartement wel tegenvallend dat het een klein douchebakje met douchegordijn heeft.

Het uitzicht is prachtig bij het zwembad kijk je omhoog naar de bergen en naar beneden naar de zee en Chersonisos .

Appartement redelijk ruim maar wel eenvoudig .

Ook jammer dat je 60 trappen af moet naar de receptie en vervolgens gerust weer 30 trappen op moet naar je toegewezen appartement misschien handig om bij aankomst te vermelden dat je de koffers even mag laten staan

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asterias Village Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Asterias Village Resort in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Asterias Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Asterias Village Resort scoort een 8.53 uit 10 op basis van 362 reviews.