Appartement Ariadni Palace ***

Ariadni Palace
8,1

39 tips over Ariadni Palace

cor_1956, 27-9-2015
mocht er wat zijn wat je niet bevalt aan de kamer gaat dan eerst naar angela en bel niet gelijk sunweb...........let goed op mocht je voordeel tarief boeken dan kan het zijn dat je helemaal beneden wordt geplaatst in 1 van die kamers
Cor Suijkerbuijk, 4-7-2015
er zijn nu ook pin automaten in koutouloufari 1 bij de supermarkt tegenover het sport café en 1 bij orion autoverhuur
cor_1956, 24-1-2015
wil je een auto huren dan raad ik orion aan deze zit vlak naast ariadni op ongeveer 50 meter zeer vriendelijk en je bent goed verzekerd

monique, 10-8-2014
We zijn dag met glazen boot vanuit Cherso naar Sissi geweest, op terugweg kan je in baai tussen vissen zwemmen en snorkelen, super mooie tocht!
Imiglykos, 10-8-2014
Neem een zak Nibbits mee, dit hebben ze in Kreta niet en Ariadni en familie vinden dit heerlijk. Wil je iets anders laten proeven uit Nederland, geen drop ajb;)!
crazymango, 5-8-2014
Erg lekkere pizza's en Griekse vleesschotels!

H. Kleine, 16-7-2014
Lasithi hoogvlakte, Elounda en Spinalonga, markt in Heraklion, Knossos.
Corrie, 14-7-2014
Wij zaten op de 1e verdieping in een 2 ka. app. nr. 103, de volgende keer zou ik kiezen voor de 2e verdieping.
c, 29-6-2014
wil je een auto huren dan is orion car rental een zeer betrouwbaar en goed adres deze vind je op ongeveer 75 meter vanaf ariadni je komt hem tegen als je wordt afgezet bij de waterput aan de rechter kant ,ik heb me auto voor sep al besteld
c, 29-6-2014
ontbijten kan men vanaf 9 uur mocht je weggaan voor deze tijd dan kan je dat doorgeven en maken ze een ontbijt klaar voor je wat je dan de avond voordat je weggaat kan ophalen ..........................ook is het mogelijk je bagage te wegen voordat je vertrekt bij angela kan je dan de bagage weegschaal vragen dan voorkom je in ieder geval dat je 10 euro per kilo moet bijbetalen op het vliegveld daar zijn ze zeer streng geworden namelijk