Aparthotel Seaview ***

8,3

18 reviews over Aparthotel Seaview in het Nederlands

Top hotel!

Monique, 17-6-2016

Prachtig gelegen hotel dichtbij de zee (met grof kiezelstrand en helaas zonder ligbedjes/parasols).Overal in het hotel was alles zeer schoon, ruime kamer, zeer vriendelijk personeel en het eten was echt heerlijk met veel keuze en echt griekse gerechten. Bar bij het zwembad ook prima en het zwembad ook heel schoon en netjes. De locatie is wat afgelegen maar dat was voor ons totaal geen probleem. De bushalte is voor de deur en het dorpje Kolimbari is op 20 minuten lopen. Daar zijn wat winkeltjes en de restaurants zijn allen aan het water. Echt een super sfeertje. Autoverhuur is op 50 meter en een kleine supermarkt ook. Onze conclusie; helemaal top!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima prijs kwaliteit

M.G, 30-5-2012

Hotel is heel rustig en dus niet aan te raden voor mensen die van veel animatie houden maar voor ons was het prima.

Lekker eten en hotel is goed onderhouden, niks op aan te merken.

Het ligt inderdaad wat afgelegen maar bus stopt voor de deur dus je geraakt overal en bussen rijden tot middernacht, ook taxis zijn niet duur.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Topper

Xavier, 27-3-2012

Gaan dit jaar voor de derde keer naar dit hotel. Het personeel en de uitbaters van het hotel zijn zeer vriendelijk. Een zeer goed onthaal, nette kamers, een goede service en lekker eten zijn zeker aanwezig in het hotel. Het zwembad is proper en zeer goed onderhouden net als de mooie tuin. Dit is echt een aanrader, maar eerder voor mensen zonder kinderen.

Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seaview bij:

Hopelijk nog eens opnieuw!

Janne, 12-12-2010

Het is echt een zeer tof hotelletje. Alles is zeer basic... Maar wat er moet zijn is er ook. Het gaat er allemaal heel gezellig aan toe. Het personeel is vriendelijk en na een paar dagen ken je ze ook bijna allemaal. Een mooi zwembad. Het eten is lekker (niet zo heel veel keuze, maar wat je kan kiezen is lekker en dat is het bijzonderste!) De ligging is op zich niet ideaal, maar er is een goede busverbinding (direct buiten het hotel) naar platanias, chania... De kamers zijn niet van grote luxe, maar wel proper. We hadden een mooi uitzicht op het zwembad en de zee! Wij (2 vriendinnen van 20) waren heel content van dit hotel en vonden het dan ook heel spijtig als we terug thuis waren... Een aanrader als je niet in grootschalige hotels wil terecht komen!
Gereisd met vrienden in september 2010

ee zeer geslaagde vakantie

fam. de bock, 1-9-2010

De receptie en de hal zijn mooi en ruim ingericht. Er is aan het restaurant een buitenterras met zicht op zwembad en in de verte de zee. Het ontbijt is zonder meer goed maar een beetje afwisseling is misschien wenselijk. Het diner is ruim voldoende in keuze en afwisseling en ook zeer lekker. De kamers zijn eerder 3 sterren.De hygiene en properheid is een pluspunt in dit hotel. De tuin is zeer verzorgd met voldoende ligstoelen aan zwembad. Het hotel is wat afgelegen van winkeltjes en bars, een auto is dus aangewezen (de bushalte is tevens voor de deur). Het lange keienstrand is ong. 300m van het hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

fijn hotel erg rustig gelegen

henderickx l, 8-8-2008

we zijn er met 2 gezinnen geweest , klein familiaal hotel. zeer netjes en mankementen (kapotte airco) worden na melding snel opgelost. lekker en gevarieerd eten , steeds goed warm. leuk zwembad en de zee op wandelafstand; s' avonds geen animatie maar we hadden een auto gehuurd en trokken erop uit.kortom een aanrader voor mensen die niet houden van overvolle stranden , maar een rustige en mooie plek zoeken.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

handiman-ryckewaert, 28-5-2008

erg netjes, iedere dag vloer gedweild en om de 2 dagen nieuwe lakens plus handdoeken; eten is lekker en gevarieerd; erg vriendelijk personeel;

niet te druk, ligging is rustig (kleinere dorpje, maar dat zochten wij), prima prijs/kwaliteit en zeker meer dan 6,3 als beoordeling waard! geen enkele klacht; twee weken verblijf van 12 tot en met 26 mei 2008

andy & erna

Gereisd met partner in mei 2008

R. de Groot, 6-5-2008

Het hotel/appartementen liggen wat buitenaf en zijn daarom rustig. Het hotel/appartementen is/zijn keurig en goed. Prachtig zwembad met veel ligbedden. De kamers van de appartementen zijn niet echt geschikt om lang te verblijven. De slaapkamers zijn ruim en comfortabel. De balkons zijn zeer ruim en beter geschikt om te zitten. De wc/douche ruimte is netjes en wordt goed schoongemaakt. De bus stopt voor de deur en je hebt een prima verbinding naar bijv. Chania, Patanias etc. Om in restaurantjes te eten is het huren van een auto wel handiger. In Kolymbari zijn verscheidene goede eetzaakjes te vinden maar langs de weg naar Platanias is ook ruim voldoende keus.
Gereisd met partner in mei 2008

T. Jansen, 17-10-2007

Selini suites en seaview zijn hetzelfde. De kamers met zeezicht, achterkant, zijn aan te raden; langs de "old road" is het nogal druk en lawaaierig. Vriendelijk personeel, verzorgde kamers met zeer regelmatig nieuw linnen. Het eten is goed, zonder meer.

Minpunten: nogal afgelegen en niet de minste animatie 's avonds.

De fietsen die het hotel ter beschikking stelt, zijn totaal vernield en versleten.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Abosman, 8-10-2007

voor een 'sea view' wachten ze volgens mij op de opwarming van de aarde dat de zee korterbij komt..., na klacht direct actie genomen en hebben ons in het hotel ernaast gezet (Chrispy) waar zij kamers huren wegens overboeking..?

afgelegen van alles, een paar supermarktjes kortbij

- Bus of auto huren is een must

- eten lekker, weinig variatie in het buffet. door die overboeking was het restaurant veel te klein

- Personeel heel vriendelijk

- geen animatie, enkel een kidsclub voor tourop 1-2fly (duits).

- zwembad koud.

zijn geweest met kind van 3 jaar en is ok voor hem, ouder zou ik het zeker niet aanraden

periode 19/09 - 06/10

wel goedkooper dan andere in de buurt, en dan kan je niet verwachten dat alles ok is... en toch hebben we een heel fijne vakantie gehad

Gereisd familie in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seaview bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Seaview in Kolymbari , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Seaview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Seaview scoort een 8.3 uit 10 op basis van 21 reviews.