Hotel Avra Imperial *****

Avra Imperial
8,1

WebsiteLink naar website

47 reviews over Hotel Avra Imperial in het Nederlands

Super verzorgde vakantie in een zalig hotel

Carine, 14-9-2017

Zalige vakantie in Avra Imperial achter de rug. Hotelpersoneel doet alles om je vakantie tot in de perfectie te verzorgen.

Bij aankomst op onze kamer (met private pool) stonden er op het terras 2 mooie, maar uiterst oncomfortabele ligstoelen. Op eenvoudige vraag werden ze vervangen door andere.

Bij elke maaltijd werd er voor mijn man ( in rolstoel) een plaatsje voorzien dicht bij het buffet. Het aanwezige personeel hield écht rekening met de situatie.

Cocktails en drankjes bij de poolbar waren heel verzorgd, vergezeld met chips of pinda's. Het personeel kende na een paar daagjes je voorkeur en bedienden je altijd heel vriendelijk en met een glimlach.

Enig minpuntje : weinig "Griekse " sfeer. Tip : vervang de pianospeler door een Grieks orkestje en dit hotel is TOP !!!!!

Gereisd met partner in september 2017

Top hotel!

Brenda, 18-8-2017

Wij zijn al in aardig wat 5* hotels verbleven. Maar dit hotel is werkelijk fantastisch!! Wij zijn hier verbleven op basis van all inclusive, een aanrader. Het klopt dat niet alles is inbegrepen. Maar je hebt alsnog genoeg keuze uit de diverse cocktails etc! Ook een luxe, die wij nog niet bij een ander 5* hotel hebben meegemaakt is dat men op basis van een all inclusive verblijf onbeperkt mag reserveren en dineren in de a le carte restaurants. Ze hebben een aziatisch en italiaans a le carte restaurant. Met onder andere heerlijke pizza's/pasta's/wokgerechten etc. Met de lunch kan men op basis van all inclusive ook onbeperkt lunchen bij het italiaanse restaurant. Qua liggen kan men gemakkelijk naar een aantal winkeltjes lopen. Het dorpje zelf heeft ook een super mooi klooster met prachtig uitzicht. Voor meer winkels is Chania stad zeker aan te raden inclusief de oude have van Chania. Voor het hotel stopt de bus die naar Ghania gaat. Kortom een heerlijke vakantie gehad in een top hotel!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

uitstekend

huybrechts - laeremans, 6-8-2017

Voor vertrek veel twijfel owv bepaalde slechte commentaren

Na dag 1 werden al mijn twijfels weggenomen

Wie in dit hotel niet tevreden is of slechte commentaar op geeft , zal nooit tevreden zijn !!

Onthaal , accomodatie , properheid , eten , bediening .... alles fantastisch goed !

Sokratis in het restaurant ... iro van de poolbar en alle anderen .. stuk voor stuk pareltjes die hun job met hart en ziel doen !

In het dorpje is idd weinig te beleven maar een busritje naar Platanias of Chania maakt ook dit weer goed ..

Kortom fantastisch hotel !

Gereisd met partner in juli 2017

Nederland, 25-7-2017

Mede vanwege het feit dat er heel veel onzin wordt geventileerd alhier voel ik mij geroepen een review te plaatsen.

Wij zijn een weekje in juli hier geweest en hebben een fantastisch verblijf gehad.

Voor mijn werk verblijf ik ca 150 nachten per jaar in hotels dus heb voldoende vergelijkingsmateriaal.

Slechts twee zwembaden is een loze kreet van iemand , aangezien het er 3 zijn, dus niet goed geteld.

een bad is zoutwater en de baden zijn erg groot, zo groot dat je ruimte zat hebt.

als er geen bedjes beschikbaar zijn , is er een supervriendelijke jongen die bedjes voor je gaat zoeken.

Die sleept de hele dag bij 40 graden met bedjes voor de gasten.

het eten is in buffetvorm en als je dat niet wenst kun je a la cart eten.

het buffet wordt werkelijk continue bijgevuld en wij hebben foto's gemaakt van het buffet omdat het niet te geloven was.

buffet was gevarieerd en dus niet elke dag hetzelfde.

kamers waren perfect, en niet onbelangrijk de airco werkte erg goed op de kamer.

zelfs koud af en toe.

bij aankomst werd ons een upgrade aangeboden voor de kamer.

al met al super vriendelijk en servicegericht.

het strandje zijn idd kiezels, maar dat is de gehele noordkant van Kreta.

locatie is persoonlijk, maar daar kan een hotel niet op afgerekend worden , aangezien je zelf de keuze maakt hier heen te gaan.

overigens hadden wij een auto geboekt (kan ook in het hotel) en hebben we Kreta goed kunnen bekijken.

Auto is dus inderdaad nodig, maar als je wel in een druk gebied zit adviseer ik ook een auto, aangezien je anders niet veel gaat zien van Kreta.

samengevat een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeker nooit meer in dit "5" sterrenhotel

Ikke, 2-7-2017

Mooi hotel, en daar blijft het dan ook bij. Groot hotel met slechts 2 zwembaden (1 kinder & 1 voor iedereen). Zwembaden zitten overvol, overal gekrijs van kinderen (baby's), veel te weinig ligzetels, handdoeken aan zwembad kan je maar 1 x per dag wisselen, strandje met keien + bar + wc + eveneens beperkt aantal ligstoelen (gescheiden van het hotel door een straat), beperkte all-in. Goede à la carte restaurants (betalend indien niet in all-in formule), geen animatie voor iedereen (alleen kinderen), doods 's avonds (3 x per week piano & 1 x viool), alleen enkele restaurants in de buurt - geen disco of dergelijke, ....

Dus :zeer duur voor wat je er voor krijgt !!!

Gereisd anders in juli 2017

Absolute Afrader

Danny, 30-6-2017

In dit hotel is de all-in niet alles inbegrepen. Je hebt recht op water, frisdranken, huiswijn en lokaal bier en op enkele cocktails. Het eten in het hoofdrestaurant is koud en je hebt geen uitgebreide keuze. Aan het zwembad mag je geen strandstoel reserveren, als je dit niet doet heb je nergens plaats want er zijn niet genoeg bedden voorzien. Wanneer een hotelganger naar de receptie gaat omdat ze geen ligbed vinden, wordt hen verteld om 5 minuten te wachten en dan de handdoeken weg te nemen omdat je ze niet mag reserveren. De kans is groot wanneer je iets gaat drinken of in het zwembad zit dat je zetels door iemand anders worden ingenomen. Je kan je handdoek maar 1x per dag verschonen. Als je 's morgens een propere handdoek vraagt, kan je op het einde van de dag geen propere krijgen voor de volgende dag. Je moet steeds je kamernummer geven: bij het bestellen van drank (ook bij een all-inclusive formule), bij het halen van handdoeken, ...
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Onovertrefbaar

De meersman, 18-6-2017

Alles hier is van superieure kwaliteit en vriendelijkheid ! Het zwembadniveau hebben we nog nooit zo mooi ergens gezien met de glaswand en de keuze tussen rustig of iets meer levendige ligplaatsen .

Het eten in alle restaurants is van hoge kwaliteit en een mooie presentatie van de borden . Hier worden we blij van , zo ook van de kamers met een eigen zwembad en zo zijn er heeel veel .

Ja een supervakantie met een warm terugdenkgevoel van tevredenheid !

Gereisd met partner in juni 2017

Geen 5 sterren, maar een goede 4 sterren

Brian, 13-6-2017

Het hotel straalt luxe uit en het personeel wilt zeker alles voor de gast doen. Dit hotel is erg gericht op gezinnen met kinderen. Heel veel kinderen. Dit kan erg storend zijn.

De gasten bestaan voor het grootste deel uit Scandinaviërs en de rest varieert van Rus tot een enkele Nederlander.

Wij hadden de all inclusive formule, alleen zijn er een hoop zaken niet in deze formule opgenomen. De duurdere malt whisky's waren niet inbegrepen en dat was te begrijpen, maar een ijsje bij het zwembad had wel gemogen. Dit ijs overigens is wel inbegrepen bij het diner.

Alle buffetten, van ontbijt tot diner, waren goed voorzien en van alle variaties voorzien. Smaak is voor een ieder verschillend en de Griek wilt het eten lauw hebben en niet kokend heet, dus het kan voorkomen dat de soep lauw is.

Wij hadden een kamer aan het zwembad wat erg ruim was, jammer dat er geen koffie en thee faciliteiten op de kamer aanwezig was. Dat is ook 5 sterren.

Stevens schorte het vaak aan de schoonmaak op de kamer.

Het hotel ligt in het kleine plaatsje Kolymvari en is niet geschikt voor het uitgaansleven. Een enkel restaurantje is er te vinden, maar daar houdt het ook mee op. De meeste mensen gaan s'avonds naar Chania of Platanias voor het avond vertier, want in het hotel is geen animatie in de avonduren op een enkele violist of pianist na.

Wij zelf hadden daar geen behoefte aan en werden er gelukkig ook niet mee lastig gevallen.

Kortom, redelijk goed hotel met zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer mooi en schoon hotel.

lin..., 29-5-2017

Zeer mooi hotel. Mooie, schone kamers. Groot zwembad, wel wat aan de koude kant. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is lekker, voldoende keuze, soms wat koud. Verse jus kan de gehele dag genuttigd worden. Spa is professioneel geregeld.

Als minpuntjes... de lange wachttijd bij de bar (soms 30-40 minuten wachten op een drankje), in de avond of geen entertainment of pianospel en het is niet altijd duidelijk wat nu wel of niet all inclusief is. Al met al ontzettend genoten van deze vakantie.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig hotel!

Melanie, 12-5-2017

Een mooi vijf sterren hotel! Prachtige kamers, prachtig zwembad en een mooi restaurant. Aardig personeel en ga zo maar door. Alleen de ligging is niet erg perfect, maar er stopt een bus voor de deur die je langs allerlei plekjes af kan zetten net als in de grote stad Chania! ;-) En dat kost een drol.. Dus zeker een aanrader dit prachtige hotel! Speciaal kinderbuffet en een glutenvrij ontbijt. Erg netjes geregeld!
Gereisd anders in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Avra Imperial bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avra Imperial in Kolymbari , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avra Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avra Imperial scoort een 8.06 uit 10 op basis van 50 reviews.