Hotel Little Inn ***

8,9

25 reviews over Hotel Little Inn in het Nederlands

heerlijk vertoeven

EMBRECHTS Paul, 21-9-2014

Dit was onze eerste keer in Little Inn. Fantastisch!!

we waren hier van 4 tot 18 september 2014.

Zeker voor herhaling vatbaar;

Verzorgde kamers, fantastisch ontbijt. Super vriendelijk uitbaters en personeel.

Gereisd met partner in september 2014

relaxte vakantie

jolanda p., 12-8-2014

Ik heb een weekje mogen verblijven (3 tm10 augustus) en het was gewoon super. In dit hotel ben je niet een zoveelste nummer. Je bent hier een persoon met een naam en dat komt door het gehele team. Smorgens zie je de dames nog druk voor het ontbijt zorgen, smiddags werken ze hard door om alle kamers weer in orde te maken voor de volgende nacht. Je word hier netjes verwelkomt, er word een praatje en een grapje gemaakt. Het ontbijt is elke dag vers gevarieerd. Wil je midden in de nacht nog een drankje doen maar je wilt niet naar het strand? Geen probleem de dame bij de receptie tovert zo een lekkere cocktail tevoorschijn. De kamers zijn schoon en gewoon goed. Komt het voor dat er een probleempje zich voordoet, meld het gewoon. Sprekende mensen zijn te helpen. het word meteen opgelost. het strand is niet ver weg, er is altijd wel een bedje met parasol. De barretjes aan het strand bedienen ook op het strand. Dus wil je een relaxte vakantie, kom gewoon hier heen.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Al 4 maal geweest en blijft fantastisch !!

Stephanie, 6-8-2014

Beste en vriendelijkste en properste hotel die ik ken en fantastisch personeel!

Georgia en Eleni aan de bali zijn top !

Gereisd anders in januari 2014

Sfeervol hotel

J.Ottens, 22-7-2014

Je voelt je op je gemak in het hotel vanwege de vriendelijke van de medewerkers/eigenaar en de grootte van het hotel, de service is top en als het kan ga ik graag weer terug naar het hotel Little Inn, Kreta Kokkinos Pyrgos.
    Gereisd met vrienden in juli 2014

Fantastische plek!

Marianne, 25-6-2014

Wij zijn net terug van twee weken Little Inn. Wij waren hier voor het eerst en ook aan deze kant van Kreta. Het hotel is echt geweldig! De eigenaar, de receptionistes, het overige personeel. Ze doen alles met liefde en veel plezier. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, handdoeken en beddengoed regelmatig verschoond en het ontbijtbuffet is super! Transfer van en naar het vliegveld wordt ook door het hotel zelf geregeld dus niet in een bus van het ene naar het andere hotel. Ik ga geen eettentjes noemen want dat is voor eenieder persoonlijk maar waar je ook gaat, goedkoop is het zeker! Kortom, het was top en wij hebben genoten!
    Gereisd met partner in juni 2014

Toplacotie om te relaxen!

N.van Rennes, 29-5-2014

Leuk kleinschalig hotel, bijzonder service-gericht. Bij aankomst zag de receptioniste dat mijn man met een stok liep, waarop zij direct vroeg of wij een kamer op de begane grond wilden terwijl we op de 1ste etage waren ingedeeld. Aan het eind van de boulevard bij de vissershaven is een goed restaurant : The Red Castle met een eigen strand waar je gratis gebruik kunt maken van bed+parasol, leuke bediening en lekker eten.

Aan de andere kant van de boulevard is ook een geweldig restaurant: Akrogiali, waar je heerlijk kunt eten voor belachelijk weinig. Aan de overkant van het hotel is taverne Kaikia waar we twee keer hebben gegeten en beide keren was het absoluut niet lekker. We hebben vooral genoten van de rust!

Gereisd met partner in mei 2014

gezellig hotel!

j.janssen, 27-5-2014

Een zeer gastvrij en mooi hotel met een gevarieerd ontbijt! Het personeel is heel vriendelijk en niets is hun teveel! Een kleine echte Griekse badplaats waar nog niet zoveel toeristen komen met voldoende restaurantjes.
    Gereisd met partner in mei 2014

Wat een super gezellig en mooi hotel

P en P, 1-11-2013

Little inn zullen wij niet gauw meer vergeten de geweldige service mooie kamer hadden wij op de begane grond en we werden fantastisch verzorgd met een prima ontbijt met meer dan voldoende keus. Zeer aardige en behulpzame medewerkers niets was teveel moeite om het ons naar de zin te maken. Wij komen zeker terug voor een volgende super vakantie!!!
    Gereisd met partner in oktober 2013

Melrose place op Kreta

Jolanda, 23-10-2013

Dit is een kleinschalig maar erg gezellig opgezet resort. Mooi ingericht en onderhouden kamers. Prachtig uitzicht(zie foto's)Heerlijk veelzijdig ontbijt. Gezellige bar. De receptioniste is super, ze regelt vanalles, tot het bemiddelen van taxi's excursies en in onze periode hadden we een dag geen water, waterflessen. Echt een TOP service, ook mensen in de omgeving erg vriendelijke, diversen restaurantjes waar je voor weinig echt goed kunt eten, en 2 prachtige stranden met helder blauw water in de omgeving. Echt voor een relaxte rustige vakantie, om vertier te zoeken moet je verderop in de dorpen zijn...Zuid Kreta en Kokkinos Pyrgos kent geen massa toerisme, ik kom er zeker weer!!
    Gereisd met vrienden in oktober 2013

Een heerlijk hotel.

Jojanneke, 17-10-2013

Het hotel heeft een zeer mooie en verzorgde uitstraling. Het personeel is erg vriendelijk en geven goede service. Wanneer je bijvoorbeeld een taxi nodig hebt dan wordt dit voor je geregeld. De kamers zijn altijd netjes en worden goed schoongemaakt. Wat betreft het ontbijt is er erg veel keus en voor ieder wat wils. In de plaats zelf zijn niet zo heel veel bezienswaardigheden. Wel is er een mooi strand in de buurt met een aantal terrasjes. Kortom je komt hier wel heerlijk tot rust.
    Gereisd met vrienden in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Little Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Little Inn in Kokkinos Pyrgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Little Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Little Inn scoort een 8.91 uit 10 op basis van 27 reviews.